Telefonla konuşma fobim var ne yapmam lazım?

Belki saçma gelicek ama cidden öyle. Biri beni arayınca geriliyorum açmak istemiyorum zaten bahanelerim hazır o esnada duymamış gibi yapar ve mesaj atarım 'duymamışım' diye ama karşı taraf ısrarla yine arar mesaj atsan ne olur sanki? Erkek arkadaşım ve en yakın dostum dışında birileri ile sesli hatta görüntülü konuşmak ızdırap gibi tamamen bir işkence, bu beni git gide yalnızlaştıracak biliyorum bu beni çok üzüyor. Mesajla sabahlarım ama telefonum çalınca kalbim tekliyor psikolağa giymeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Gitmeli miyim?**
Telefonla konuşma fobim var ne yapmam lazım?
Cevapla