Türkiye'deki erkeklerin cogu psikolojik sorunlu mudur?

ben yurtdisinda yaşıyorum ama Türk haberlerini izleyince basımdan asagi kaynar sular dökülüyor.. Trafikte yol verme kavgasında kursun yiyen mi dersin, kız arkadasini kesip parcalara ayıran yakan mi dersin.. bunlar korku film senaryosu olsa insan ürker ama hepsi gercekte yaşanıyor. En kötüsü de bu agresif psikolojik sorunlu hasta insanlar toplumun arasında dolaşıyor.. Simdi buna feminist yaklaşım demeyin elbette kadınlarda da psikolojik hastalar var.. ama ataerkil bir toplum düzenimiz var ve erkeğin daha cok baskin olduğu bir ülkede yaşıyoruz (maalesef).. Nedir bu adamların sorunu? Ne bu agresiflik bu sınırsızlık? Ben elime bıçak alıp ekmek kestiğimde tuhaf oluyorum onlar nasıl insanları katlediyor kolaylikla?
Türkiye'deki erkeklerin cogu psikolojik sorunlu mudur?
Cevapla