Kaynanam hayatımıza çok karışıyor, ne yapmalıyım?

Evleneli 6 ay oldu kaynanamdan ayrı yaşıyorum ama kaynanam herzaman çocuk yapın çok geç kaldınız ne duruyorsunuz niye yapmıyosun kısırmısın sıkıntınmı var diyip duruyor hiçbi sıkıntım yok ama eşimde bende şimdi çocuk istemiyoruz kaynanama herzaman söylüyoruz ama lafımızı dinlemiyo sizce napmalıyım sizce çocuk yapmak için geçmi kaldık?
Kaynanam hayatımıza çok karışıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla