Covid testi oldum herkes beni dışlıyor. Ne yapmalıyım?

Covid testi oldum. Covid testi olmak için sırada beklerken önümde sıra bekleyen kadın cıngar çıkardı danışmaya bişey sormak için yaklaştim aramızda 2 metre vardı vay efendim niye 5 metre yokmuş diye bağırmaya başladı taksiye bincem taksi almadi. Ki ben sosyal mesafeye kurallara çok dikkat ederim eğer covidsem tüm giciklara bulastircam? Niye disliyolar lan beni? Eger virüs değilsem de herkese virüslü muamelesi yapıp ortalığı dagiticam. Bu kadar çok korkuyosaniz çıkmayın evden.
Covid testi oldum herkes beni dışlıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla