Yakın arkadaşım farmasi yapıyor ve beni çok bunalttı?

Yakın arkadaşım farmasi yapıyor ve beni çok bunalttı?
Ya 3 ay önce başladı bu işe başta bi ruj aldım ihtiyacım yoktu destek amaçlı sonra çaylar aldım sonra maske falan aldım bir sürü makyaj eşyam var birde ben o markanın çok kullanmıyorum ve aşırı pahalı kargosu bile 12 TL mi ne ! Neyse yine bu ay Birseyler al dedi bende param yok dedim kendime sweat vs almıştım onu paylaştım sosyal medya da attığı mesaj şu allahtan paran yok lan bunu yazmış aşırı kırıldım bende ona taksitle aldığımı ve ihtiyacım olduğunu söyledim açıkça bana laf soktu ve durum beni çok üzdü baktı alındım aman ye iç gez falan dedi ama kalbim çok kırıldı ona karşı nasıl olmalıyım? Mesafe mi koymalıyım?
Yakın arkadaşım farmasi yapıyor ve beni çok bunalttı?
Cevapla