İşe yeni başladım ama aşırı mutsuzum. Ne yapacağım?

Yeni başladım işe belediyeye bağlı firmada. 5500 tl maaşım 2017 mezunuyum. 4 gün oldu bugün. Bakımlıyım güzelim ama insanlara mesafeliyim. Bireysel iletişime önem veririm sıcağım kimseyi kırmam üzmem. Başkan aldı işe beklentimiz büyük senden dedi. İşyeirndeki kızlar sürekli arkamdan konuşuyor Benin’le ilgilenmiyor. Ben sıcak iletişim kuruyorum soğuklar. Topuklu ayakkabıma makyajıma giyimime bakıp duruyorlar hepsi pijamayla geliyor. Erkekleri de dolduruyorlar. Görev tanımım tam belli değil ama toplantı yapıyoruz benden her şeyi bekliyorlar. Benim işime atlayıp ön plana çıkıyorlar. Aslında atik biriyim ama yeniyim. Sürece önem vermeyip atak ol falan diyorlar. Korkuyorlar Başkan beni oraya koydu diye. Önüm açık çünkü. Ama bir şeyler oluyor bence. Her yerde gizli konuşuyorlar. Ben gelince susuyorlar bariz bir şey var. Başkan’ın yanına falan gitmişler. Ama gerisini anlatmıyorlar. Ben anlamadım gerçekten stresten her yerim kaşınıyor yoruldum önceki işyerinde de oldu dikkatli davranıyorum ama yoruldum
İşe yeni başladım ama aşırı mutsuzum. Ne yapacağım?
Cevapla