AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
zengin koca ile evlenirsen ne olur biliyormusun seni aldatsa bile ses çıkaramazsın seni bıraksa kalacak yerin paran yok :) kendi ayakların üzerinde dur zengin koca yine bul ama önce kendini garanti altına al
hayır suç değil ama bunu sürekli ortamlarda söylersen yanlış anlaşılır
Zengin birini istemen gayet doğal millet parayı kırıyor. Tarikçiler para illa da para ilkesini benimsemişler. Sen mi fakir geleceksin be
Evlenelim bende kamudayım ev ve arabam var 5 e yakın maaş aynı düşünceleri taşıyoruz o kadar haklısın ki
Ticaret erbabi olmuyomu illa maasli calisanmi olcsz
Evet suç.. ilahi adalet kaderinde ne varsa o olur çok zorlama
Değil bence ama ayni zamanda hayırlı olanı da istemek lazim
Ben de zengin bi karı istiyorum 😁yeter artik bıktım okumaktan bilim yapacaz diye ne hallere geldik
maasi yuksek biri hem guzel hem uzun hemde maasi iyi bir kadin ister.
Kadinda aynisini istoyo malum
maaş söylüyor görgüsüz diyecekler ama 2k dolar maaşım var yaklaşık kura bağlı değişiyor. ben bile çok kenara atamıyorum. allah yardım etsin zor yani istemen normal
Maaşı yüksek, hayatını kadına endekslemiş abaza çok var
bulursun birini. Hayatınızda yemek-tuvalet-s*z-gezme içinde olur. Yani boş teneke gibi yaşarsın.
tam size uygun bir yaşam tarzı :)
bol şans
Bos teneke gibi yasayacagimi kim soyledi? Detayi okudun mu bilmiyorum. Mudur olmak istedigimden, hatta akademik kariyerden bahsettim. Ve deneyip olmadigindan bahsettim. Yine denerim dedim detayda. Yani hala kendi adima hedeflerim var. Neye gore kime gore boş? Millet olarak insanlari yargilamayi ne kadar seviyoruz.
Düşünce dünyandanızdan açıkca belli oluyor hanımefendi..
Boşuna okumuşşsunuz
Doktorlarda bosuna okumus o zaman. Bir doktorun gidip kendinden dusuk biriyle evlendigi nerde gorulmus? Herkes kendi dengini istiyor. Doktor gidipte kolay kolay 2 yillikla falan evlenmez. Kendi gibi birini ister. Fazla para kazansin ister. Bircok doktorda kadin dogumcu falan istiyor dogum parasi bilmem ne parasi gibi ekstra para geliyor diye. Doktorlar da mi bosuna okuyor o zaman? Doktor bir kiz gidipte kendinden dusuk biriyle beraber olur mu? Ya da doktor bir erkek? Ki ben esim doktor falan olsun demedim simdi onu da yanlis anlarsin sen. Sadece benden daha fazla para kazanabilir. Ben sosyal ogretmeniyim. Ders ucretim falan yok. Yeni atandim 4 bin kusur maas aliyorum. Ama benim meslegimden olan bir matematikci daha fazla para kazaniyor. Özel ders vererek, kurs açarak falan. Ayligi 10 bin liraya geliyor. Ayni meslekten olmama ragmen fazla kazanc olabiliyor. Bunu anlatmak istiyorum. Anlamasanizda siz bilirsiniz. Iyi gunler
Doktorda isteyebilirsin, müdürde fakat önce karşındakinin beynine bak
Çoğu erkek beyniyle değil cinsel organıyla düşünüyor. Bu kafada olursan teneke birisiyle evlenceksin
Sende boş biriysen gül gibi geçinip gidersiniz :) ki öylesiniz sanırım
Bu devirde beyniyle dusunen pek erkek yok. Erkeklerde kadinin ne karakterine, ne edebine bakiyor onu ne yapacagiz? Erkekler fizige, guzellige bir de artik meslegi maasi var mi diye bakiyor. Meslegimden dolayi kac tane erkek gorusmek istedi. Ama atanmadan once yuzume bakan yoktu. Hatta bir tane beden egitimi ogretmeni gelmisti görücü icin. Atansinda gelsin, ben tek maasla ev gecindiremem diye igrenc bir tepkisi vardi. Artik her iki cinste birbirlerinin maddi kismina bakiyor. Manevi degil. bende cok isterim manevi yonu daha agir bassın. Adam olsun, sadakatli olsun vs vs olsun. Ama erkegin zaten kadinin altinda olmasi sorun yaratıyor. Meslektasim bir bayan kendisi öğretmen eşi satış danışmanıydı. Enisteyi biliyorum efendi bir adamdi simdi Allah var. Ama boşandılar sonra. Adam kadinin fazla kazanmasini kafaya takti. Pandemi de issiz kaldi. Evde karısının parasini yiyorum diye gurur yapti. Evde olan o para karisinin degildi evindi aslinda ortakti. Ama boyle dusunemiyor işte. Erkegin kadinin altinda olmasi eger erkek duzgun dusunemiyorsa o evliligin yurumesi acisindan zor. O yuzden meslek ve maddiyat onemli. Ozellikle bu devirde bunun tersini soylemek dunyaya yüzümüzü kapatmak gibi olur. Yaptigimiz meslekleri bile babamizin hayrina yapmiyoruz. Para kazanmak hayati devam ettirmek icin yapiyoruz. Onca insanin kahrini bu yuzden cekiyoruz.
Yine de dusuncenize saygi duyuyorum. Ama insanlari cok fazla yargiliyorsunuz. Ozellikle hic tanimadiginiz ve fikir sahibi olmadiginiz biri hakkinda pesin hukum vermek ne kadar dogru bilememiyorum. Yorumlarimda dikkat ettiyseniz size karşı ön yargıda ya da bir yaftalama da bulunmadim. Ama siz bana siz zaten sanirim oylesiniz diyerek bir yakistirma yapıyorsunuz şahsıma. Durduk yere ve beni hic tanimadan. Teneke, boş falan diyerek. Ki ben sizin şahsınıza boyle laflar etmemisken. Ayni saygiyi bekliyorum açıkçası. Elestirilere her zaman açığım. Fikirlere de oyle ama duzgun üslup kullanildigi surece. Insanlarin kalbini kırmamaya, kotu soz soylememeye her zaman dikkat ederim. Keske bazen insanlarda dikkat etse. Bu mubarek gunde birbirimizin canini sıkmayalım. Kandiliniz mubarek olsun. Saglicakla kalın.
Öncelikle düzgün ve sadık erkek yok bunu kafanıza iyice sokun. %0.000000001 kesim var sadık diyebileceğiniz.
Ama o erkekleri genelde kızlar istemez. Çevremden çok sahit oldum. Bende o dilimdeyim. Klasik Türk erkeklerinden çok üstün olduğum için hoşlanan çok oluyor ama bende çook zor beğenen birisiyim. Bu bir.
İkinci olarak;
Ne yaparsan yap o erkekle evleneceksiniz. Sadık sanacaksın ama değil. Aslında biraz kitap, biraz evrimsel psikloji veya çevrendeki tüm erkekleri doğru şekilde değerlendirebilsen anlarsın çok rahat. Ama kızlarda bunu anlayacak maalesef potansiyel yok..
Hayir suç değil sadece görgüsüz bir para avcisi gibi dile getirilmez
Yaşayacak olan benim o adamla istediğimi isterim başkalarına bir şey yemek düşer.
Bence herşey para değil seni seven anlayışlı iyi biri ve iyi bir baba olabilecek bir koca istemen yeterli gerisi gelir zaten zamanla
Günümüz ekonomik şartları hane gelirini üst seviyelerde olmaya elbet zorluyor. Bu sebeple düşüncelerinizde haklısınız
Evet suç kendin çalış kendin kazan.
Sorunun detayını da okumadım boşa harcıcak vaktim yok.
Devir ekonomi devri arkadaş. Ben hala sorumsuz para harcamamın cezasını çekiyorum. Helal olsun da senden fazla maaş alsın daha iyi olur. Olursa pulun, olur çulun, olursa çulun olurlar kulun
Paralısını bulursun şerefesiz çıkar. Sen aşık olduğun birini bul
Yüksel maaşlı kocayı kim kaybetmiş sen bulucan
Bir evliliğe maaşı benden çok olsun gözüyle bakarsan mutluluk bekleme o ilişkiden, isterse senden az maaş alsın ama huzur dolu bir yuvan olsun...
Bende maaşı benden yüksek karı istiyorum!
Sizin hayatınız istiyebilirsiniz
en doğal hakkın knk akıl var mantık var sonuçta
Gözün aç senin doymaz
maaşı yüksek yerine sadık birini istemen daha iyi
İsteyebilirsin kafana göre
Suç değil tabiki de aç gözlülük..
Hayır aç gözlülük de değil. Ne yapsın fakir mi istesin Allah aşkına. Bu ne ya
@spespe niye istiyor arkadaşım? Bu aç gözlülük tür bu benim fikrim ve seni ilgilendirmez!
al bi zengin koca sığıntı gibi yaşa yanında
Sizde güzel genç kadın riyinuz aynı zry
@Kafadagitiyotum onunla ne alakası var neresi aynı :D
O zaman bende kadın istiyorum
1 ay sonra boşanınca planlı 6 iyi vurmak için dimi
Sizde genc güzel kadin ariyonuz ayni sey
Evet ama terkedip dolandırıp aldatmıyırız. Ömürlük arıyoruz
Hahah guldum aldatiyonuz sidet gosteriyonuz daha sayim mi kulanip atiyonuz.. erkek güzellik aeiyosa kadında para arayabilir aynı b. k bence
Her lafın bok zaten senden Bi cacık olmaz bu yolda harxanırsın 😊🦌
Hayır değil en doğal hakkın
tabiki mantıklı bişey
Yoooo değil yani herkes istediğini isteyebilir
Senin hayatın dostum.
Suc değil aç gözlülük
Kendi maaşından 1 kuruş yüksek maaş alan erkeği istemeye hakkın yok.
Siz kendi tıkınır bakmadan güzel kadın istiyonuz ama sjshjsh
@Kafadagitiyotum ironi yapmıştım sadece ama önemli değil. Ben kadınları tiplerine göre ayırmam kişiliklerine ve zekalarına göre ayırırım aslında herkes biraz bakımla güzel olabilir ben de etrafımdaki insanlar tarafından yakışıklı biri olarak nitelendiriliyorum 1.90 boyum yeşil gözlerim var ve sarışınım bulunduğum okulun en güzel en süslü kızından çıkma teklifi aldım ama kibarca reddettim çünkü onun sahip olduğu tek özelliği güzelliği onu da ileride kaybedecek kendini hiç geliştirmemiş bu yüzden benden tarafa hiç şansı yoktu zaten görüntü olarak alelade biriyle çıkıyorum ama dünya görüşü ve kafa yapısı bana çok uyuyor bazı arkadaşlarım sana o kadar teklif geliyor sen bu kızla mı çıkıyorsun falan diyorlar ama önemli değil. Yani dediğim gibi bir insanı güzel olması veya yakışıklı olması ile yargılamak sırf köpek yavrusunun tüyleri siyah diye onu sevmeyip beyaz köpeği sevmeye benzer bu da çok aptalca.
Para hesabı olmayacak ise elbette haklısın 👏👏👏
Sadece kendince haklisin diyorum...
Peki zengin karı istemek suç mu?😋
İşiniz gücünüz para zaten
Suç değilde çıkar evliliği seninki
Etkenlerin güzellik istemesi ne evliligi
@Kafadagitiyotum sana denk gelenler öyledir insan sevmek, beraber yaşlanmak için evlenir para ya da tip gibi menfaatler için değil
Iki üni mezunu bir çiftçiyim
en doğal hakkın bu, Rabbim gönlüne göre versin
Ben de maaşı yüksek kadın istiyorum suç mu?
Yoo gayet iyi
Senin düşüncen elbette.
Suç aşk çünkü parayla satın alinmaz
suc degil tabi yas kac ki
Abi süper ama sen onun istedin karsilaya bilinmi
Suç değil.
Su değil bro
Değil
Aç gözlü olma hatun
Sizde güzel kadın arıyoruz aynı sey
@Kafadagitiyotum 34 bedenli Yasemin Özilhan tadinda gari ariyom ben
Aç gözlü olma..
@Kafadagitiyotum puhaha
Küçücük fındık kalçali Sıfır basenli İncecik bacaklı kalem etekli stilettolu olsun bak
8 bin aliyom kizda 5 bin almali en az
Milyarder ne der bu yazına
Değill
Değil bu bir kriter
Suç değil
Haklisin bence de 😊
Hangi kurum sizin