Ben cok şükür kendi parami kazaniyorum. Devlet memuruyum. Ama gunumuzde devlette çalışan biri için bile kazandigimiz miktar yeterli değil. Ben cok zor okudum. Babam ciftciydi. Elinde avucunda pek para olmazdı. Babami suçlamazdım ama daha rahat etmek isterdim kucukken. Diger arkadasim aninda kitap alabilirken benim 4-5 ay boyunca para biriktirmem gerekirdi o kitabi alabilmek icin. Zor da olsa okudum. Maas sahibi oldum cok şükür. Rabbim olmayanlara da versin. Cektigim zorluklari biliyorum ve cocuklarim boyle olsun istemiyorum. Gucum, sagligim elverdigi surece çalışmaya elbette devam edecegim.
Kafamda müdür olmak var. Bir de yuksek lisans akademik kariyer falan var ama nasip olmayinca olmuyor denedim biraz. Yine denerim sorun degil. Sadece esimin benden bir tik daha fazla kazanmasini istiyorum. Ben 4 küsur alıyorum mesela. O 6-7 alsın. 10 alsın. Cocuklarim daha iyi egitim alsin istiyorum açıkcası. Dil kursları, muzik yetenekleri varsa onunla ilgili kurslara falan yollamak istiyorum. Bu da parayla oluyor tabi. Her ebeveyn cocuklari icin en iyisini istiyor bende öyle. Bu suc mu? Esim olacak kişi benden biraz daha fazla kazansin istiyorum.
Benim gücüm buna yetti. Bu oldugum konuma ve bu maaşı layık gördü Rabbim. Tabii ki daha fazlasi olabilirdi ama kucucuk bir köyden, ciftci bir babanin kizi olarak çıkıp okumak, ayda 4 bin kusur maas sahibi olmak bile buyuk bir mucize benim için, ailem için. Bu istegim suc mu gercekten? Bazen cevreme diyemiyorum yargilarlar diye. Anlamazlar diye.
Benim meslegimden, benim maasimdan olabilir mi elbette olabilir. Sadece bir tik daha dikkat etmemiz gerekir harcamalarimiza falan. Ama eve birkac bin lira daha fazla para girmesi zarar degil, kolaylik saglar.
Kafamda müdür olmak var. Bir de yuksek lisans akademik kariyer falan var ama nasip olmayinca olmuyor denedim biraz. Yine denerim sorun degil. Sadece esimin benden bir tik daha fazla kazanmasini istiyorum. Ben 4 küsur alıyorum mesela. O 6-7 alsın. 10 alsın. Cocuklarim daha iyi egitim alsin istiyorum açıkcası. Dil kursları, muzik yetenekleri varsa onunla ilgili kurslara falan yollamak istiyorum. Bu da parayla oluyor tabi. Her ebeveyn cocuklari icin en iyisini istiyor bende öyle. Bu suc mu? Esim olacak kişi benden biraz daha fazla kazansin istiyorum.
Benim gücüm buna yetti. Bu oldugum konuma ve bu maaşı layık gördü Rabbim. Tabii ki daha fazlasi olabilirdi ama kucucuk bir köyden, ciftci bir babanin kizi olarak çıkıp okumak, ayda 4 bin kusur maas sahibi olmak bile buyuk bir mucize benim için, ailem için. Bu istegim suc mu gercekten? Bazen cevreme diyemiyorum yargilarlar diye. Anlamazlar diye.
Benim meslegimden, benim maasimdan olabilir mi elbette olabilir. Sadece bir tik daha dikkat etmemiz gerekir harcamalarimiza falan. Ama eve birkac bin lira daha fazla para girmesi zarar degil, kolaylik saglar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer