ne demiş hz mevlana Kişinin kendine ettiğini Edemez kişiye hiçbir fani Bu kahpe hırsı. ne kıskanç kini, ne şarap Ne de haşhaş edemez.. Kişinin kendine ettiğini tayfun, boran Dağ, taş edemez.
Kişinin kendine ettiğini Edemez Kişiye hiçbir fani tutmazsa gerçek dost elini kendi kendiyle baş edemez. Kişinin kendine ettiğini Sarhoş edemez, ayyaş edemez Mezar soyan nebbaş edemez...
Kadın iç güdüsel olarak rekabetçidir.. onun için kin, fesatlık , kıskançlık, takıntı gibi duyguları yoğun yaşarlar. Bu yüzden paraya kariyere egoya lükse daha önem verirler.. bitmek bilmeyen arzuları yüzünden.. tepkileri kişiden kişiye göre şekillenir. mesela sen çok güzelsin dersin seni begenmezse tepki gösterir. Beğenirse ego kasar övülmek ister.. kadın sevmediği bir adama asla acımaz. Sevdiği adam için ise kendisine
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
ne demiş hz mevlana
Kişinin kendine ettiğini
Edemez kişiye hiçbir fani
Bu kahpe hırsı. ne kıskanç kini, ne şarap
Ne de haşhaş edemez..
Kişinin kendine ettiğini tayfun, boran
Dağ, taş edemez.
Kişinin kendine ettiğini
Edemez Kişiye hiçbir fani
tutmazsa gerçek dost elini
kendi kendiyle baş edemez.
Kişinin kendine ettiğini
Sarhoş edemez, ayyaş edemez
Mezar soyan nebbaş edemez...
Mevlana Celaleddin Rumi
Verilen en doğru cevap...
Normalde kadınlar daha merhametli ama ellerine güç statü falan geçsin erkeklerden daha vicdansız oluyorlar
Karaktersizlik, başka bişey değil
A*ı olanın imanı olmaz kardeş.. Psikolojik şiddette 1 numara var.
Reis oy kullandın mı
Kullandım
Kadınlar.. Psikolojik şiddet konusunda üzerlerine erkek tanımam, Allah şahittir.
Reis oy kullandın mı
Evet
teşekkür
Kadın iç güdüsel olarak rekabetçidir.. onun için kin, fesatlık , kıskançlık, takıntı gibi duyguları yoğun yaşarlar. Bu yüzden paraya kariyere egoya lükse daha önem verirler.. bitmek bilmeyen arzuları yüzünden.. tepkileri kişiden kişiye göre şekillenir. mesela sen çok güzelsin dersin seni begenmezse tepki gösterir. Beğenirse ego kasar övülmek ister.. kadın sevmediği bir adama asla acımaz. Sevdiği adam için ise kendisine
👏👏
Zalımın bebeleri sizden başka zalım yok ah 😁
Ben zalim değilim
Uyuz😒
Uyuz değilim benn 😔
Kişiden kişiye değişir.
Haklısın knk
Çoğunluk olarak kadınlar daha zalim
Bence durumdan duruma da değişebilir
Derin mevzu kişiye göre der çıkarım işin içinden
Kadınların hic acimasi insafi yok
Karakter meselesi bence
Kişiden kişiye değişir.
Erkekler
bu ne saçma soru ya
Tahminen nedir
Demek istedim