Şu ana kadar konuştuğum her erkek meslek konusu açıldığında ben evlenince eşimi çalıstırmam diyo ben bunu anlamıyorum yani eşinin bir rahatsızlığı olsa kadın doktor istersin ama kadınların çalışmasına karşısın boyle bir mantığı aklım almıyo açıkçası hatta demin birisiyle konuşurken bir kadının erkekten para istemesi çok kötü bisey dedim ne güzel istiyo veriyosun o duyguyu yaşamadan ölmek istemiyorum dedi gerisini siz dusunun yani. Neden bir erkek eşini çalıştırmak istemez?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılTuhaf, bu soruyu 5 yıl önce sormuş olsaydın seninle hem fikir olurdum ama sanırım durum biraz karışık. Evlilikler sanıldığı kadar kolay değil artık. Hiçbir kadın kocasından sürekli para alayım diye evlenmez istisnalar dışında ve hiç bir koca da ben eşime sürekli para vereyim demez evlenirken. Yaşadığımız toplum bazı sorumlulukları da beraberinde getirdi. Öncelikle çalışmaktan ziyade iyi bir eş olmak gerekir. İyi bir arkadaş, iyi bir dost... 1950'li yıllardan kalma evlilikler yaşayabilsek keşke ama ne zaman o eski zaman ne şimdiki eşler o kadar hoşgörülü. Bir evlilik eşit şartlarda yapılır ama gizli bir kahramanı vardır kadınlar. Bu insanlığın ilk zamanlarından bu yana hep böyle yaşanmıştır. Fakat kendi içeceği suyu almaktan aciz bir toplum varken nasıl bu kadar hoşgörülü olabilir bir erkek, yukarıda saydığın şeyleri sizden çok biz isteriz, herkes güçlü bir eşinin olmasını ister, onunla gurur duymak! Ama herşeyden önce eş olmak gelir bu yapılabilirse hiçbir sorun kalmaz...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Lafta onlar parasız kalsın bak nasıl çalış diyor işi bile kendi bulur lavuk
71 Yorumla
+1 yılErkek işte kadını evde köle gibi görmese olmaz. Kardeşim ne dinen ne de hukuken kadının ev işi yapma yükümlülüğü yok. Bunu biliyor muydunuz? Çocuk emzirme var sadece. Hatta dinen bu emzirdiği çocuk için eşinden emzirme ücreti almak hakkıdır. Kadın tabi ki evde eşinin hizmetini görür ama bunu eşine olan sevgisinden yapar. Erkeğin bunu zorunluluk olarak görmesi yanlış, bu sebeple çalışmaya engel olması da yanlış.
Olması gereken felsefe : ev geçindirmek benim yükümlülüğüm, karımı çalışması için zorlayamam. Ama isterse de çalışmak doğal hakkıdır, engelleyemem. Zaten akıllı mantıklı bir bayan da çocuk küçük yaşta iken çalışmaya ara verir.32 Yorumla- +1 yıl
Çok haklısın
- +1 yıl
:) kafası tuğla Türk erkeklerinin bunu anlaması ne zaman mümkün olabilecek merak ediyorum.
Biraz zor!
+1 yılBenim erkek arkadaşım asla böyle bişey demedi aile bütçesine katkıda bulunmam hoşuna gider sadece biraz kıskanç insan içine pek çıkarmak istemiyor ama ben seni biliyorum güveniyorum istiyorsan çalış çalışmam dersende canıma minnet diyor fikirleride iyi bu konuda kısmetse seneye eşim olacak...
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
39Cevap
+1 yılÇalıştığı ortam önemli erkeklerin ne ayak olduğunu biliyoruz iş var iş var kafasındayım pek erkeklerle içli dışlı olmasın mühendis mesela; illaki çalışmak istiyorsa biraz düzgün bir işte çalışsın öğretmen olabilir ya da bir cafe açabilir sponsoru ben olurum sorun değil kıskanç biriyim sonuçta ben her meslek olmaz;
Ama para kazanmak için çalışmasın; kendini öyle iyi hissettiği için çalışsın, çalışmak istiyorum dediği için çalışsın. Kazandığı parayla çanta ayakkabı falan alsın yani ev ihtiyacı gibi naneleri sorun etmesin diye ben bu kadar kafa patlatıyorum çok para kazanmanın yollarına bakıyorum ve emek veriyorum o üzülmesin iyi bir hayat yaşasın diye her istediği olsun diye..70 Yorumla
+1 yılÇalışmasına engel olmam ama kazanıcağım para ile ikimize de güzel bir hayat sunabiliceğime inanıyorum. Daha çok karım çalışmayıp paramı yiyebilir düşüncesindeyim. Hem anne olunca çocuklarımıza daha da fazla vakit ayırır. Tabiki keyfi bilir ama ben bunu bu şekilde kendisine anlatırım. Bir evde iki kişinin de iş stresini çekmesine gerek yok...
80 Yorumla
+1 yıltürk erkeklerinde hakim olan bir olgu... nedeni genel olarak ikiye ayrılır ama temeli ataerkil topluma dayanır... biri toplumda kadın kısmısının evin dışında ne işi olur mantığıdır*, bir diğeri ise geçim sıkıntısı olmayan evde kadının rahat etmesini istemektir... ikincisinin tersi ise ataerkil toplumda hoş görülmez... ha bir de eşinin ciddi ciddi yorulmasını istemediği için keyfine göre takılsın benim kazandığım para bize yeter diyen sevimli erkekler vardır ki onlar çok çok az sayıda olduğu için sınıflandıramıyorum ama takdir ediyorum...
30 Yorumlabence eşlerinin yıpranmasını istemiyolar ya da eşlerinin sadece kocasıyla ve çocuklarıyla ilgilenmesini.. bence bir yerde haklılar bir kadın çalıştığında kocasına ve çocuklarına yeteri kadar zaman harcayamıyo sürekli işleriyle meşgul oluyolar.. akşam eve geldiklerinde çocukları bişey paylaşmak istediğinde çocuğuna vaktini ayıramıyor çocukta ilgisiz kalıyo öyle sonra çocuk bir hata yaptığında 'vay efenim bu çocuk nye böyle yaptı' oluyo. ama dönüp kendi hatalarına bakmıyorlar. bence kadın çalışmamalı diyen erkekleri hor görmemeli
20 YorumlaHmm bilemem bir çok sebebi olabilir kıskançlık olur kroluk olur egoistlik olur ama onu düşünmek yorulmasın istemek prenses gibi yaşatmak istemek de olur hep kötü değil yani ben misal sevgilime çalışıp yorulma diyorum ama illa çalışcaksan sana dükkan açayım diyorum çalış ama millet sana eziyet etmesin emir vermesin diyorum yani
50 Yorumla
+1 yılben bir kadını evde oturtmam gitsin çalışsın
hem ekonomik özgürlüğünü alsın hem bana destek olsun hayat müşterek demiyormuyuz
ayrıca kadın evde durduğunda saçma sapan işler yapıyor
gerek yok çalışsın
çocuk olursa kayın valide ve benim annem ne güne duruyor baksınlar30 YorumlaCok sacma, elbette calisabilir. Ben yurt disinda calisiyorum, gelir olarak sikinti cekmesek bile sosyal yonden kendini tatmin etmesi acisindan calismasinda fayda var. evde oturup beni bekleyip, surekli sikayet etmesinden iyidir. Ayrica calisirsa benim durumumuda daha iyi anlayacaktir. Yeri geldiginde 2 ay Turkiye'de olmuyorum.
20 Yorumlaİlk olarak erkek bir bayanın parasını kabul etmek istemez bu bir gurur meselesidir. Ben evime ve sana yetemez miyim düşüncesi oturmuştur bir kere beynine. İkinci olarak aldatılma korkusu vardır tabi ki bu bariz bunu söyleyemezler başka bahane bulurlar :) Son olarakda eşinin tacize uğrama vb endişesi
50 Yorumlane eşine ne de kendine güvenmediğindendir kendine güvenmiyor eşini başkasına kaptırmaktan korkuyor
eşine güvenmiyor aldatılmaktan korkuyor. eşini seven erkek kendi haline bırakır ister çalışır ister çalışmaz ama çalışması daha mantıklı ölümlü kalımlı dünya erkek ölürse falan çalışmaya alışmamış kadın ne iş yapabilir ki20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçoçuğa dadı annelik yapsın
akşam yemeği hizmetçinin elinden yiyiyim sabah kahvaltıda karımı değil hizmetçiyi göriyim
temizliği temizlikçi
gün içinde zaten yüzünü görme geceden geceyemi kadın. kadının yeri evidir bence. çoçuğumu kimseye emanet edemem. eşimin elinden yemek yiyemiyorsam ne yesem boştur. çalışmasın mümkünse akşam yorgun eve geldiğimde, kendiside yorgun ya da benden sonra gelen bir eş tablosu istemiyorum ben.
kadınım eenrjisini herşeyden önce benim için bana harcamalı.216 Yorumla- +1 yıl
O kadin cocuk bakmaktan ve evi temizlemekten mutlu olmuyosa napicak? baska insanlara yardimi dokunabilcekken sirf erkegi mutlu olsun diye evde durmak ne kadar mantikli?
Cevap sahibi+1 yılbaşka insanlara yardımı dokunun ne kadar meslek var kendimizi kandırmayalım. çalışmak patrona para kazandırmaktan başka nedir. herkes bir doktor öğretmen falan değil.
Cevap sahibi+1 yılçalışmanız gerektiği v. s. içinde olduğumuz dönemin bunlar sizin özgürlükleriniz diye dayattığı gereksiz, toplumun temel taşı olan aileyi bozmaya yönelik faaliyetlerden sadece biridir.
- +1 yıl
Ben şahsen psikolog olmayi dusunuyorum bu bircok insani iyilestirir yani zaten bir insana yararim dokunmuyosa calismak istemem
Cevap sahibi+1 yılkadın, işçi, memur, sekreter doktor, öğretmen, hayat kadını, v. b. v. b. herşeyden önce kadın annedir. hayatıda bu temelin üstünde yürümesi en doğru olanıdır.
Cevap sahibi+1 yılnot çoçuğuna bakmaktan mutlu memnun olmayan, çoçuğuna bakmayı gereksiz bulan kadın ölsün çok net ölsün.
- +1 yıl
Bu ne kadar yobaz bir dusunce ya bir kadin cocuk istemeyebilir evlilikte bu normal bisey ölsün ne demek
Cevap sahibi+1 yılkadın evde sadece geceden geceye kalıyor senin hesabınla çoçukta istemiyor. bunlar evlimi fuckbadyy mi ne iş.
- +1 yıl
Geceden geceye ne alaka sabah 9 aksam 5 gibi bir isten bahsediyorum ben kadin o sure icinde cogu sey yapabilir.
Cevap sahibi+1 yılsen hiç iş hayatının içine girmedin dimi. çalışmayı çok toz pembe zannediyorsun herkes masa başında çalışmıyor herkes kendi arabasıyla işine gidip gelmiyor. trafik saatinde hiç otobüsle İstanbul'da mecidiyeköyden ümraniyeye geçmeyi denedinmi.
Cevap sahibi+1 yılsabah9 tabi akşamda 5 sabah 8 en fazlada 8:30 buna yetişmek içinde en iyi ihtimalle 1 saat erken kalmak demek ki 1 saat çok nadir sabah 7 akşam 7 diyelim biz ona
- +1 yıl
Denedim evet ama calismayi seviyosan boyle zorluklarada katlanicaksin iki kisi calisinca daha cok para gelir ve daha cok mutlu olursun daha iyi bir ev daha iyi bir araba daha iyi bir tatil daha iyi bir hayat.
Cevap sahibi+1 yılsaydıklarının hiç birini henüz yaşamadığın için öyle olduklarını sanıyorsun. 2500 lira alıp aylık 1300 lirasını bakıcıya 3 günde birde temizlikçiye 100 lirada. ayda 1000 lira veren gerizekalı tanıyorum ben toplamda 2300 lira veriyor bunlara. 2500 lira maaş alıyor sen neyin rüyasındasın anlamadımki. çalışmayı sevmek nedir arkadaş, valla pen parayla mutluluk değil akşam evime gittiğimde kapıyı açan ocağımda yemeğim hazır falan bunlarla mutlu olmak istiyorum.
- +1 yıl
O zaman sana mutlu (!) monoton bir hayat dilerim iyi geceler.
Cevap sahibi+1 yılmonotonn :)) bu komiktii iştee.
Cevap sahibi+1 yılumarım herşey düşündüğün güzel hayallerin gibi olur.
tecrübe ettikçe daha iyi anlarsın belki beni. he bu arada çoçuk sussunda akşama kadar rahat otutrayım diye çoçuğa tüp koklatan dadılar var haberin olsun. ama sen çoçukta istemiyodun. senin adamı bir makarnayla kandırırlar ama el emeği makarna italyan usulü..
kal sağlıcakla.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim annem çalışıyor. Kuçuk bir kardeşim var. Onu gorunce bn de çalışmak istemiyorum. Oturup evimde çocuğuma bakmak istiyorum bakıcı elinde buyumesin anne şefkati gorsun diye. Ya da ne biliyim eşimle ilgilenmek isterim sevdiği yemeği yapmak için vaktim olur mesela. Ama çocuğum yoksa ya da buyukse çalışırım
20 Yorumlaalan razı veren razı olduktan sonra kimseye karışmayı sevmiyorum ben... çalıştırı veya çalıştırmaz... ben kendi eşime ve işime bakarım bayan :)
10 Yorumla
+1 yılbence kendi erkekliğine laf gelsin istemez bir kadına bile bakamıyo derdirtmek istemez ya da kendi çalıştığı ortamda kadınlara karşı olan davranışlar sayesinde bu tutumu sergiliyodur ama zor durumda kaldımı hertürlü çalıştırır bencee
20 Yorumla
+1 yılBelki işten eve geldiğinde eşini görmek istiyor. Ya da eşinin erkeklerin arasında akşama kadar çalışmasını istemiyor. Bir sürü neden olabilir.
40 YorumlaNasıl istemez? ben çalışmayan veya okumayan bir kızla çıkmam bile şahsen.
20 Yorumla
+1 yılhesabı erkek değilde bir bayanın ödemesi gibi birşey bir öğretmen hemşire avukat vs değil ise mümkünse çalışmasın arkadaş 800-1000 lira için sevdiğim kadını çalıştırmam ben.
40 YorumlaBen isterim çalışmasını. Güçlü erkeğin yanında güçlü kadın olur. Tabii bu çalışma şartları onun sorumluluklarını yerine getirmesini engellememeli..
20 YorumlaSahiplenme-Hükmetme duyguları. Erkeklerde, özellikle Türklerde bol bol bulunur. Sanki bir şekilde ezik hissediyorlar kendilerini.
30 Yorumlakendinden daha güçlü olmalarını kaldıramazlar çünkü
20 Yorumla
+1 yılbazı kadınlar kendi paralarını kazandığı zaman biyerleri tavan yapıyor..
Ben işe baslayınca kocasını aldatan çok kadın gördüm ama yinede insanın içindedir tabi20 Yorumlaaksine çalışsın. ben olmasam bile kendi başının çaresine bakabilsin.
20 YorumlaErkeğin para ile ilgili sıkıntısı yoksa eşinin çalışmasını istemez. Gerek duymaz. Çocuğum bakıcıların elinde büyüyeceğine annesinin elinde büyüsün benceee
20 Yorumlavalla ben mecbur calistiracagim yoksa 2 mizde ac kaliriz
31 Yorumla1) Kadın parası yemek istememek
2) Ev işi yapmamak için bahane (Çok çalıştım yorgunum)
3) İş yerinden biri kadını kapar diye
Tahminlerim bunlar.20 Yorumla
+1 yılçalıstıgım yerdeki evli bayanların kimlerle yattıgını gördüm ayrıca bende erkeğim ordaki erkeklerin ne düşündüğü belli heleki genc evli ise hemen yanasmaya baslarlar cunku bekarette yok
20 Yorumla
+1 yılYoo ben kadın doktor istemem tıpta ayıp olmaz, ama eşimin çalışmasına karşı olmam tek başıma ev döndüremem ben.
10 Yorumla
+1 yılKıskaçlıktır bir dilde gidiyor alakası yok. Erkek köle misali zaten eve gelince hizmet bekliyor ister istemez karısı da ondan yorgun gelecekse evliliğin ne anlamı var. Bu kadar mı zor bunları anlamak.
30 Yorumlaİstese calisir istemezse calismaz ama ben babamdan boyle gordum karismakta istemem calismasinida istemem.
10 Yorumla
+1 yılerkekler güçlü kadın istemez bir kadın bana bağlı ve muhtaç olsun ister
20 YorumlaBeni ilgilendirmez, ben kimim ki? böyle saçma bir düşünce olmamalı. Evlide olsanız birisine bu derece bağlı kalınmamalı sonra ağzınızı burnunuzu dümdüz ederler benden söylemesi.
10 Yorumla
+1 yılkıskançtır , çalıştığın yerdeki erkekler sana yavşamasından korkar
10 Yorumlaneden istemez bılıyormusun calıscagın ıs ortamında erkekler olmasıdır sebebı bole gerı kafalıların elınde olsa senı eve baglar
20 Yorumla
+1 yılBen çalışmasını istemem ama karar onun onun fikri bir sey diyemem. Ama çalışmasını da isterim bir yandan
10 YorumlaKıskançlığın en yüksek dozu var bizlerde herseyden kıskanıyoruz siz kızları onun için size kul olmaya çalışıyoruz bazıları yüzüne gözüne bulaştırıyor
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin arkadaşların daha çalışmamış hayatı öğrenememiş kişilerse böle konuşmaları normal...
00 YorumlaBizden daha fazla kazanmalarını istemediğimiz için olabilirmi!
10 Yorumla&kıskanclık ve aşagılık duygusu icin birşey diyemem ama evde bir kucuk cocuk varsa ve kadının bir meslegi yoksa istenmemesi olagandır.
00 Yorumla
+1 yılcunku evdekını evden cıkarmayıp kendılerı de eve gırmek ıstemez ;)
20 Yorumla
+1 yılYooo Karımın Çalışmasını İsterim.
20 Yorumlaher kadının ekonomik özgürlüğü olması lazım
20 Yorumla
+1 yılev hizmetleri aksayacağı için...
00 Yorumla
+1 yılkim demiş çalışsın tabıkı kendi parasını yesin :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevi kim çekip çevircek?
017 Yorumla- +1 yıl
Temizlikçiler cok pahalı değil
Cevap sahibi+1 yılben kendi evimi başka kadının değil evimin kadınının elinin değmesini isterim mesela
bekar kadınlar geçimini sağlamak için çalışabilir ama bence bir kadın nasıl eşinin çalışmasını eve para getirmesini severek karşılıyorsa bir erkekte kadınının evde onun için bişeyler yaptığını görünce mutlu olur gerçek mutluluk budur- +1 yıl
Ben esimin eve para getirmesini niye seviyim yani ben calisirim birlikte harcariz tatiller falan filan asil mutluluk bu evde yemek yapan kadinin ve eve ekmek getiren erkegin hic cok mutlu oldugunu gormedim
Cevap sahibi+1 yılmutlu olduğunu göremezsin çünkü o içte yaşanan nadir mutluluklardandır
karısının çalışması bir erkek için eksiklik hissettirebilir yani yeterli derecede iyi bir işinin olmadığını bu yüzden karısının onun eve getirdiği parayı beğenmediği için çalıştığını düşünebilir
Ve bir erkek için en büyük en kötü kabus budur- +1 yıl
Eger iyi bir para getiremiyosa kadinin calismasini normal karsilamalidir yani sonucta evlilik ortak yapilan bir olay parada ortak paylasilir objektif dusununce bir kadinin calismasinin erkek icin kabus olmasinin nedeninin ego oldugunu goruceksin
Cevap sahibi+1 yılBence tam tersi, kadının ego sorunudur.
Çünkü zengin bir koca bulamadığı zaman kötünün iyisi bir kocaya varıp onunda maaşı iyi olmadığı için çalışıyordur. Çünkü kocasını değil parayı sever.- +1 yıl
Kocası zengin olup calisan cok kadin var bu kadinin parayi sevdigini gostermez bir ise yaradigini insanlara yararinin dokundugunu gormeyi sevdigini gosterir
Cevap sahibi+1 yılKadın bir işe yaraması demek eve ailesi için bişey yapması demektir. Başka insanlara değil
ÇÜNKÜ O EVLİDİR VE AİLESİNE ATTİR ARTIK !- +1 yıl
Böyle dusunmeye devam edersen geri kafalı olarak yasamaya mahkumsun
Cevap sahibi+1 yılGeri kafalılıkla alakası yok. Olması gereken budur. Geri kafalı olsaydım bilgisayarda kullanmazdım ve bilim-teknoloji ile bu kadar yakından ilgilenmezdim. Birtek düşüncemin bu şekilde olması beni geri kafalı yapmaz.
Birinin düşünce tarzına laf yapmadan önce lütfen kendi kafa yapımıza bakınız.- +1 yıl
Her teknolojiyle ilgilenen geri kafali olmuyomu yani cok sacma ayrica resmen kadin calismasin diyosun ayrimcilik yapiyosun bu kafa yapisina saygi duyamam ben kusura bakma.
Cevap sahibi+1 yılHer kadınların çalışmasını destekleyende sizin diyişinizle modern çağdaş olamıyor malesef.
Ayrıca ''EVLİ'' kadın bir zahmet çalışmasın diyorum. Çünkü gerek yok. Çünkü ailesinle ilgilenmesi gerek. Çünkü çalışırken kimsenin gözü önünde olmuyor. Çünkü evinde ilgilenmesi gereken bir çocuğu var. Büyütüp yetiştirmesi gereken evlatları var. İlgi göstermesi gereken oğulu kızı var.- +1 yıl
Aynı seyi niye erkek yapmiyo evlilik 2 kisinin yasadigi biseyse neden cocuk bakip temizlik yapmak kadina dusuyo cok sacma.
Cevap sahibi+1 yılÇünkü erkekte ''Annelik'' içgüdüsü diye bişey yok. Anne merhameti yok. Annelik hisleri yok. Kaldı ki erkekler öyle şeyleri sevmiyorlar bu da var tabi.
Ama erkek çocukta bakar tabiki çünkü annelikten ayrı olarak ''Babalık'' içgüdüsüde vardır. Çocuğuna annenin gösterdiği ilgiden ayrı bir ilgi gösterir yani bir bakıma bakmış olur.- +1 yıl
Bana gore bir evlilik 2 kisininde calistigi 2 kisininde cocuk olursa cocuga baktiklari ve 2 kisininde ev islerini yaptigi biyerdir eger bunlar paylasilmazsa evliligin anlami kalmaz
Cevap sahibi+1 yılŞimdi anladım sen empati yeteneğinden yoksunsun erkeklerin ne düşündükleri ve yaptıkları senin umrunda değil senin tek düşündüğün her zaman kadının düşündüğünün uygulanması ve yapılması gerekendir. İşte senin kafa yapın bu ve kusura bakma ama bu kafa yapısı kesinlikle hayal ettiğin modern ve çağdaş olma yoluna çok ama çok uzak.
Bu konuşma bitmiştir.- +1 yıl
Evet kadinin evde oturup temizlik yapip para icin kocasinin gozune bakmasi ve erkegin sadece calismasinu destekleyen bir kafa yapisi acayip modern bir kafa yapisi bence kimin gerici oldugu cok belli bu konuda burada kapanmistir.
erkek çalisir kariyer :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılben isterim
20 Yorumla Kıskançlık.
00 Yorumla
+1 yılKıskançlık elbette.
10 Yorumlakıskanclık
10 YorumlaSalak olduklari icin
20 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar