Erkekler neden kadınların çalışmasını istemez?

Şu ana kadar konuştuğum her erkek meslek konusu açıldığında ben evlenince eşimi çalıstırmam diyo ben bunu anlamıyorum yani eşinin bir rahatsızlığı olsa kadın doktor istersin ama kadınların çalışmasına karşısın boyle bir mantığı aklım almıyo açıkçası hatta demin birisiyle konuşurken bir kadının erkekten para istemesi çok kötü bisey dedim ne güzel istiyo veriyosun o duyguyu yaşamadan ölmek istemiyorum dedi gerisini siz dusunun yani. Neden bir erkek eşini çalıştırmak istemez?
Erkekler neden kadınların çalışmasını istemez?
Cevapla