Ailesinden ayrı yaşayanlar ve evli olanlar, anne babalarının ölümlerini daha mı çabuk kabulleniyorlar sizce?

Ablam yaklaşık 10 yıl önce evlendi ve farklı bir şehire gelin gitmişti abim de o yıllar şehir dışında okuduğu üniversiteyi bitirip o da şehir dışına atanmış daha sonra atandığı yerde evlenmiş ve orada kalıcı olarak yaşamaya başlamıştı. Ben ise hep aile yanında yaşadım ve bekarım. . Yaklaşık 1 yıl olacak annemi kaybedeli ama ben hala ilk günkü gibi mutsuzum. Her yerde bir anım var sanki her anım annemle geçti benim. Ablam abim böyle değiller sanki hiç umurlarında değil gibi ablam sosyal medyada yemek tarifi paylaşıyor abim sporla ilgili şeyler. İşin açığı ben ise hiç bir şeyden zevk almıyorum tat vermiyor. . işe gidip geliyorum hepsi bu kadar.
Ailesinden ayrı yaşayanlar ve evli olanlar, anne babalarının ölümlerini daha mı çabuk kabulleniyorlar sizce?
Cevapla