Güncellemeler
+1 yıl
Evet sırf insanlar sizin istediğinizi yapmıyor diye onları öldürmeye ya da başka bir şey yapmaya hakkınız yok bunu unutmayın. Her insan yaşama hakkına sahiptir. Cahil insana laf anlatamadığımi gördüm yorumlarda herkese iyi akşamlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Haklısın bunlardan korkarsan çoğalırlar sesini çıkarmalısın çıkaramayıpta ölenlerde
Yorumlarda guru olmuş biri var ve aldatilirsa birini öldüreceğini söylüyor cidden iflah olmuyorlar
Olur olur merak etme
Normal, ben de korkuyorum
Az önce bir haber izledim adam otobüsten adamı indirip pompalı ile 3 el mermi sıkıyor
Manyak dolu ortalık. Saçma sapan bi sebepten ölmemek işten değil
Kesinlikle her yerdeler. Her zaman diken üstünde yürüyorum. Annem babam hep neden asosyal olduğumu soruyorlar. Ben insanları sevmiyorum ve tek sevdiğim şey kediler köpekler hayvanlar çünkü biliyorum ki onlardan bana bir zarar gelmez
Gora daki komutan logar gibi, dünyalılardan tiksiniyorum
Korku değil de dikkat daha önemli veya tedbir.
Kesinlikle öyle. Ama neyin ne zaman olacağını bilemezsin. Birinin tavuğun kışt dersin ertesi gün silahla gelir öldürür. Ben insanların birbirine yasa dışında ceza vermesinden korkuyorum
Korku düşük enerjidir ve böyle devam edersen başına gelir. Korkunla yüzleş. Zihninde nötürle... Demedi deme... İyi geceler...
Yaşın ufak çabala yurtdışına çık yegenim
Her yerde böyle insanlar var. İşin kötü yanı Türkiyede suç işleyen adam ya 1 sene ceza alıyor ya da 20 sene alıyor ama bir şekilde 20 sene yatmadan af ile çıkıyor
Yetkisi olan cahillerden korkmalı sadece.
Bir 10 sene daha böyle cahil bir toplumda yaşarız ama sonrası inşallah böyle olmaz
Korkmalısın. Benim alerjim var.
Çok haklısınn,
Haklısın
o kadar haklısın kii...
Bugün de cahil olduk beee
O ne demek?
SIRF beni aldattı diye birini öldürürüm senin tabirinle "cahilim "
Ciddi misin? Seni birisi aldattiysa onu öldürme. Karşında ki bir insan ve Allah onun canını alana kadar yaşama hakkı var. Nefsine sahip çık ve hayırlısı buymuş diyip yollarını ayır. Medenice konuşup ayrılın
Senin düşüncen sana benim düşcem bana. İyi geceler
O zaman şöyle sorayım sana. Sen diyelim birini aldattın. Sevgilinde bunu duydu aldı eline pompalı silahı ve bacağına bir el sıktı ve hala yaşıyorsun ikinci mermiyi de sana dogrulttu o an ne hissedersin? Korkmaz mısın? İkimizin de hayatı kararır
Senin korkunun nedeni ben değilim. Çık dolaş kendini eve hapsetme sonun psikiyatri olur diyin sana
Birisi seni aldatıyorsa ondan ayrılabilirsin bu onun hatası cahil değil pisliğin tekisin karşındakini öldürmeye hakkın yok
Aldattıysa da kendine yapar bu sana onu öldürme hakkını vermez ki tutturmuşsunuz bi namus öldürürüm keserim tehdit ederim terör estirmek bu afedersin ama cahillikten öte bir şey bu
Pislikçe ve cahilce sana göre cahil falan deme kimseye çünkü cahilce davranan sensin
@edachan sana düşüncelerini soran oldu mu pisilik? Aldatırsa öldürürüm bitti. Başka yerde kudur
Ömrünün sonuna kadar 4 duvar arasında yaşamaya çalışıp sonunda geberip gidersin kimseye ne bi faydan olur ne de hatırlanacak bi sen olursun gerçi bu zeka seviyesiyle kimsenin hatırlayacağını sanmıyorum ama neyse
Kötü geceler cahil bozuntusu
@edachan aynen aynen aldatmaya hata diyip küçülten mide bulandırıcı insan bozuntusundan bir takım zırvalamalar
@edachan çok güzel demişsin ağzına sağlık. Cidden böyle fikirleri olup etrafda terör estiren cahillerden gına geldi bana
Aldatmaya bir şey demiyorum aşırı pislikçe ama bu onu öldürmeni gerektirmiyor veya sana bu hakkı vermiyor
Beyinleri yok fikirleri var anlamıyorum ki orda burda kendilerini adam yerine koyarlar bi de ucubeden farksızlar