İnsanlardan korkuyorum ve şüpheciyim. Normal mi?

Arkadaşlar ben hiçbir sosyal medyaya fotoğrafımı koyamıyorum. Koyduğum an korkuyorum işte biri kullanır biri rahatsız eder vs. diye. Hiç kimseyle tanışamıyorum. Tanıştığımda da samimi olamıyorum muhabbet etmiyorum. İnsanlardan korkuyorum. Kendimi güvende hissetmiyorum. Bazen evdeyken bile nedensizce kendimi tehlikede hissediyorum. Bu normal mi?
İnsanlardan korkuyorum ve şüpheciyim. Normal mi?
Cevapla