Sürekli dışlanma korkusu var bende arkadaş ortamında nasıl aşabilirim?

Yarın en yakın arkadaşımın doğum günü onlara gitçem bi kız daha olcak o da onun çok yakın arkadaşı. Ben böyle şeylerde nedense çok geriliyorum ya o kızı da tanıyorum iyi biri ama hep dışlancakmışım gibi geliyor sanki onlar daha yakın olcak ben mal gibi kalcakmışım gibi geliyor bu durum bende bi travma gibi çünkü daha küçükken arkadaş grubunda hep kullanılınan dışlanan ezik kız bendim. Bunu nasıl aşıcam modum çok düşük
Sürekli dışlanma korkusu var bende arkadaş ortamında nasıl aşabilirim?
Cevapla