Kadınlar mı daha i̇yi organize olur erkekler mi?

Sadece kadınlardan oluşan savaşçı Amazon Kadınlarını tasvir eden bir rölyef.
Sadece kadınlardan oluşan savaşçı Amazon Kadınlarını tasvir eden bir rölyef.
Bence erkekler daha iyi organize oluyorlar.
Örnek: kültür sanat formatında bir facebook grubumuz vardı. Grupta 20 ye yakın, yarısı kadın admin vardı.
Erkekler 2 yil boyunca hiç kavga etmezken kadınlar hergun kavga, hergün kavga, hergün kavga.
Hep eften püften nedenlerle olurdu kavgaları. üstelik bunlar kültür sanat ortamlarının elit kadınlarıydı. Normalleri olsaydı ne olurdu acaba?
Bir de erkek egemen düzeni yıkayacağız demezler mi ona yanarım.
Bu kafayla zor, çooook zor.
Arada 'tüm dünyayı kadınlar ele geçirseydi acaba dünya daha güzel bir yer haline mi gelirdi' diye düşünürüm. Ama yok lan yok, mantıklı düşün derim sonra. Sırf rakip ülke liderinin saçları daha yumuşak ve ipeksi diye savaşa bile girerdik diye korkarım. 🙄🙄🙄
Sizin fikriniz nedir?
Kadınlar mı daha i̇yi organize olur erkekler mi?
Cevapla