
Örnek: kültür sanat formatında bir facebook grubumuz vardı. Grupta 20 ye yakın, yarısı kadın admin vardı.
Erkekler 2 yil boyunca hiç kavga etmezken kadınlar hergun kavga, hergün kavga, hergün kavga.
Hep eften püften nedenlerle olurdu kavgaları. üstelik bunlar kültür sanat ortamlarının elit kadınlarıydı. Normalleri olsaydı ne olurdu acaba?
Bir de erkek egemen düzeni yıkayacağız demezler mi ona yanarım.
Bu kafayla zor, çooook zor.
Arada 'tüm dünyayı kadınlar ele geçirseydi acaba dünya daha güzel bir yer haline mi gelirdi' diye düşünürüm. Ama yok lan yok, mantıklı düşün derim sonra. Sırf rakip ülke liderinin saçları daha yumuşak ve ipeksi diye savaşa bile girerdik diye korkarım. 🙄🙄🙄
Sizin fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
