Kızlar neden tayt, daracık pantolon, dekolteli giysiler vs giyer? Bunun sebebi özenti midir?

bu zamanda artık çoğu kadının giydiği kıyafetler bunlar. peki kadın bunları neden giyer moda olduğundan mı? özentiden mi?
diğer kadınlar giyiyor diye mi? rahat olduklarından kimse bahsetmesin inandırıcı olmaz etek daha rahattır.
Güncellemeler
+1 yıl
youtube gelenler 23 yazıp izleyin sonuna kadar. medyanın mağrifetini anlarsınız
Güncellemeler
+1 yıl
youtube. com/watch? v=c8-S6lpXkb0
Kızlar neden tayt, daracık pantolon, dekolteli giysiler vs giyer? Bunun sebebi özenti midir?
Cevapla