Bu hayatı biz yaşamıyoruz sen yaşıyorsun kendi kararlarını kendin vermelisin biz seni yönetemeyiz.. ama istersen Bi Yardım al Belki hormonlardan Kaynaklanan bir durumdur çözümü olur.. ama bunun için kendini kötü hissetmene gerek yok.
aşağıda psikiyatriye gidemdim "demişsin gidebilirsin , çekineceğin bir durum yok Gitmelisin bence Git Utanma Çekinme ne hastalar gidiyor oralara sen biliyor musun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İçinden ne geçiyorsa onu yap Biz şunu yapma desek bile sen yine yaparsın. insan içinden gelidği gibi davranmalı üzülme
Evet ama işte o zaman da dediğim gibi olacak ya gay olmak zorundayım ya da yalnız kalacagim 😒
Bu hayatı biz yaşamıyoruz sen yaşıyorsun kendi kararlarını kendin vermelisin biz seni yönetemeyiz.. ama istersen Bi Yardım al Belki hormonlardan Kaynaklanan bir durumdur çözümü olur.. ama bunun için kendini kötü hissetmene gerek yok.
aşağıda psikiyatriye gidemdim "demişsin gidebilirsin , çekineceğin bir durum yok Gitmelisin bence Git Utanma Çekinme ne hastalar gidiyor oralara sen biliyor musun?
Bilmiyorum utanıyorum anlatamam öyle
Utanmaya ne gerek var sal gitsinn..
Öyle olmuyor işte :/
Benimde bu tarz sorunlarım var haklısın kimseye söyleyemiyorsun bile. ama ben karar verdim haziranda yardım alacağım.
Ben kaç defa karar verdim öylede işte o gün gelince yapamadım. Online bir şekilde anonim olarak yardım alabilsek ne güzel olurdu aslında
bakım neysede mumlar felan :) sen de ki farklı birşey gay olmama ragmen böyle huylarım yok :)
Kadınsı şeyler işte 🤷🏼♂️ :/
Tuhaf
Neden
temizlik ve titizlik anlamında özen ama başka durumlarına özenme
Her anlamda özeniyorum..
bunu değiştiremezsin nasıl hissediyorsan öyle yaşamaya alış veyatta çalış.
Ben alışırım ama peki ya eşim?
eşinin olduğunu bilmiyordum. peki eşine karşı neler hissediyorsun?
Eşim yok zaten, olunca diyorum ona nasıl açıklayacam durumu
evlenmek zorunda mısın duygu beslemediği biriyle nasıl evlenebilir ki
Yalnız kalmak istemiyorum, evlenmek istiyorum
Eğer durumumu gizlersem evlenir
Bir çok kız arkadaşım oldu
ömür boyu gizli gizli mi şey yapcan aldatmaya girmiyor mu
Hayır tabiki de öyle ömür geçmez dayanamam, nereye kadar saklayacağım
Aldatmaya girer mi bilmiyorum
Içine kadın ruhu kaçmış senin tedavi olmam gerek
Nasıl bir tedavi 🙄
Tabi ki de hacı hoca değil psikaytri ile çözülür baktin olmuyo sal gitsin
Valla gidemedim psikiyatri ye :/
Niye kız gitseydin ya halinden mutsuzsun çünkü yardımı olurdu sana yine de kolaylık dilerim sana
Utaniyom :/
Biz ne yapabiliriz ki
Bilmiyorum ki bir danışayım dedim 🤷🏼♂️ bende ne yapacağımı şaşırdım