AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Hayır genelde şüpheli buldukları "at hırsızı" tabir edilen tipleri çevirirler 🙂
Beni 100 tane adamın arasından kılçık gibi cekiyo götüruyo tipten kaybediyoruz
😂😂😂bence baya mantıklı bir tespit. evet çirkinlere gbt yapıyor , bende katılıyorum bu görüşe
Tamamen polis şahsiyetin keyfine kalmış. Polis deyince aklıma hoş kelimeler gelmiyor pek.
Bakımsız giyinen paspal insanlara yapıyolar normal yani..
Beni 1 kez cevirdiler. Oversize sweatshirt giyip kapüşonu kapatmistim. Onun üstünde yine oversize şişme mont vardı. Maskeyi gözüme kadar cekmis hizlica yürüyodum. Beğenmedi beyefendiler 😂
Beni hiç durdurmuyolar. Polis tecrübe li yüzden anlar insan ı
Burda Suriyelileri Afganları çeviriyorlar diğer insanları çeviren görmedim
Hiç çevrilmedim, uzun zamandır da toplu taşıma kullanmıyorum ama, bilemiyorum...
Beni de çevirmişlerdi... Demek bundanmış Ahahaha 😂😂
İnanilmazzz güzel saçın var bayıldımmmm
Kadınlar tarafından karizmatik bulunan bir erkeğim. 4 ayönce sarışın seksi genç bir kadın polis beni çevirdi gbt kontrolü yaptı 5 gün sonra instada ekledi 😀
Yani onlar işini bilir 😎
Kesin öyledir 😂😂
Karizmatik olduğundan mı gizlisin 🤣
@orhanelmacii gizli olmasamda zaten profilimde foto yok. buradan böyle bir beklentim olmadığından gerek duymadım. yani senin gibi ;)
@selinagomezz kimseyi inandırmak zorunda değilim herkes gibi yorum yapma özgürlüğüm var kimseye hakaret etmedikten sonra değil mi pembeli
Buradan benim beklentim olduğum görüşüne nereden kapıldın ona anlam veremedim profilde foto olmasıyla beklentide mi olduğu anlamına geliyo
@orhanelmacii istisnalar kaideyi bozmaz bilader. Yeterli bu kadar senden bildirim cvp yazma daha
Ekledikten sonra ne dedi 😂😂
@selinagomezz sohbet ettik tanıştık VS vs
Vallahi bu tespite katılıyorum. Tipini beğenmediklerini çeviriyor gibiler. Özellikle erkekleri.
Bana hiç yapmadılar gbt ben çok mu yakışıklıyım
Sanmam 😅
Gözüne kestirdiklerini çevirip sorguluyorlar. Ben şikayetçi değilim. Vazifesini yapıyor herkes.
Benim şimdiye kadar 3 ya da 4 defa GBT mi aldılar sadece. O da ihbar üzerine oraya toplanan polislerdi
Hiç bu açıdan düşünmemiştim. Çevirmeye denk geldiğim oldu bir kaç kez. :D
Burada rastgele herkese gbt yapıyorlar. Şüphe çekenleri öncelikli yapıyor olabilirler ama
Bence daha çok kılık kıyafete bakıyorlar, tiple de tamamlanıyor.
Dün yasakta dışarı çıktım da cevrilmedim çok şükür bakistigimiz ve dibinden gectigim haldr dbdbd
Beni çevirmiyorlar güzelliğim tescillendi mi şimdi🤹🏻♀️
Ben yalan söylemiyim buluyorum ama bununla ön plana çıkmak yerine paylaşımlı ilişki daha keyifli.
Ah lanet olsun keşke ölsem bela oldu bu çirkinlik başıma
1 defa oldu arkadasim keko gibi giyinip elinxe tespih salliyordu cevirdiler tipe vakiyorlar evet
Çirkin olduğumu biliyordum da.
Bu şekilde öğrenmek, daha da bi acı geldi.
Çirkin değil esmerleri ve serseri tipleri çeviriyorlar genelde yürüyüş giyimle alakalı daha çok yoksa tipsiz naif adamı kim niye çevirsin benim asıl anlamadığım hiç kızları çevirmemeleri kadınlar hiç suç işlemiyormu bu ayrımcılık niye yani
Selam, kesinlikle öyle paso beni çeviriyorlar.
Senden hoşlandıkları için çeviriyorlar dır seni 🤣🤣
yolda yanımdan geçsen bakmam. :d
eski arablarıda çeviriyolar gibi geliyor zenginleri çevirmiyolar lüks arabaları devletin gücü fakire çirkine yetiyor
Kendilerinin karaktersiz olduklarını ortaya koyuyorlar halkın parasıyla aldıkları maaşı halkın üzerinde kullanabilecek kadar karaktersizdir polisler hepsi öyle değildir tabii ki
ülkede ahlak değeri mi var.ülkemizde işsiz kalan polis oluyor.
Mecbur bırakılıyorlar
@Sorumvaarrrrr niye mecbur bırakıyorlar?
Çünkü iş yok. Kpss de 60 yapan polis olayım güzel birr maaş alayım fikrine giriyor
@Sorumvaarrrrr kardeşş,, şu okuyup kamu çalışanı olma zihniyetinden kurtulun. bu ülkeye en son gereken kamu çalışanı. ülkeye üretici çifçi zaanatkar lazım. zaten haddinden fazla kamu çalışanı var.
Valla herkes memur olmak ister. Kim çiftçi zanaatkar vs olmak ister ki? Genele bakılınca gerçek bu. Sen sanki çiftçi mi olmak istiyorsun ya da vs? Ben şahsen memur olup devlete kapak atmak istiyorum ki işsiz kalırsam boy fizik olarak polislige uygunum başvurucam 😄
@Sorumvaarrrrr işte bu yüzden bu allahın belası ülkede 1 tl 7 dolar ve üzeri bu yüzden yurt dışında 5 tl olan bir ürün türkiyede 30 tl bu yüzden avrupa birliğine giremiyoruz. siz ve sizin gibiler işçinin emekçinin hakkını yiyorsunuz. onlar fiziksel zorluklarla çalış kazandığı parayı sizin gibi zavallı insanlar alıyor.
Senin mesleğin ne de konuşuyorsun? Bizim yüzümüzden değil fabrikaları kapatan cumhurbaşkanımız yüzünden üretim yok. 2bin liraya çiftçi olacağıma 6bin liraya polis olurum niye sefa sürmek varken cefa süreyim? Doları kim yükseltiyor bir araştır sonra gel de bana
Gördüğüm kadarıyla öyle sıkıntılı biri kendini belli eder zaten.
bazı sıfarlarında cebıne coco koyup polıse sıkayet edesı gelıyor ınsanın polıserde haklı
Babam emniyet müdürü olduğu için cevirselerde hemen tanıyorlar 😄
Kolluk kuvvetleri mensupları mesleğinde yıllarca calısması nedeniyle tecrübelidir ve kimden kimlik sorgulayacklarını ve kimin ne olduğunu uzaktan izleyerek cok rahat anlayabiliyorlar
Ne alaka ya😂 öyle bisey varsa çirkin olan polisleri de çevirsinler çoh var
Bana hiç yapmadılar ama ben birkaç kişiye yaptırtım polis abilerim var
Esmer misin? Esmerleri pkklı olabilir diye çeviriyolar
Ben hiç çevrilmedim, acaba yakışıklı mıyım?
Haa doğru ya benim ehliyetim yoktu dimi
Demek çirkin mişim öğrenmiş oldum o göbekli maaşlı polisler yakışıklı mı peki
Çirkinim beni cevirmediler çünkü evden pek cikmam lol
Güzellik ya da çirkinlik değil olay. Olay suçlu eşgaline uygun olanlar çevriliyor ya da hal hareket tavırlarına göre çeviriyorlar
Polis benim başımın belası kaç kez beni ormana götürüp jopla dövdü aslında çok kötü bir şey bu yaşımda heryerim yara sırf kavga ettiğim için bunlar
Çirkin demeyelim de serseri tiplileri ceviriyorlar. Bi keresinde bana da kimlik sormuşlardı sebebini anlamadığım bir biçimde
Bir sefer hariç, hatırladığım kadarıyla gbt konrole girmedim.
Onda da kadın bir memur durdurdu.
Beni de cevirdiler demekki ceviriyorlarmis yakisiklilari da
Polisler sadece zenginleri korurlar
Belki de torbacı tipine benzedikleri içindir
Olabilir beni hic cevirmediler 💃💃💃
Öyle olsaydı beni de çevirirlerdi.
Eğer birini arıyolarsa eşgale göre bakıyorlar.
Beni çevirdiler sonu nezarette bitti dayı 😅
Genelde doguluları GBT yapıyorlar
hayır tiplerinden şüphelendiklerini çevirirler
Yok hiç çevrimediler. Yakışıklı da bulmuyorum
Hayır çevirmedi.
Evet buluyorum
Ben çirkinmiyim de beni çeviriyolar
oyle bisey neden yapsınlar ki
Soruyu sevmedim..
Alakası dahi yok
Evet. O yüzden sürekli beni durduruyorlar
Temiz yüzlü, şüphe çekmeyeni pek çevirmezler.
Polislere bile güven yok bu ülkede