Metrolarda polisler sürekli erkekleri ve biraz da çirkin erkekleri çeviriyor genelde.
şöyle dalyan gibi çocukları da çeviriyorlarsa ben hiç denk gelmedim. Neden böyle sizce? Sizi de çeviriyor mu polisler ve kendinizi yakışıklı/güzel buluyor musunuz? 😂
Ben gecen sene pandemı öncesı yalovada inşaat yapıyordum dolayısı ile hergün ıdo gemı ile gecıyordum pendıkten. Gıderken ve gelırken süreklı gbt çirkin oldugumuda düsüşünmuyorum fakat bu durumu gözlemledım neye göre bunu yapıyorlar. Genelde sorun cıkmayacak tıptekı ınsanlara yapıyorlar yanı polıs aslında adet yerını bulsun dıye yapıyor tamamen kişisel zevke kalmıs yanı en sonunda gemı cıkısı gbt olacagından emın oldugum ıcın boynuma kımlıgı astım o gunde bayan ve gencten bır polıs kımlık ısteyınce al dedım boynumuzda gezıyoruz sızın gıbı acemıler yuuznden deyıp fırcayı kaydım dedım 6 aydır ben sızı ezberledım sız 500 kre gbt yaptıgın adamı aklınınzda tutacak gorsel hafızanız yoksa yapmayın dedım bu işi gemıye hergun kac kel kafalı adam bınıyor dedım pek anlam veremeselerde bişi dıyemedıler ama ondan sonrada cevrılmedıler demem oki polıs teskılatı amaca hızmett eden gbt yapmıyorlar maksat günlük kota dolsun ve en soun cıkmayacak tıpkerı tercıh edıyorlar buda esıttır özgüven sorunu demektır. Bır polıs olarak bırına baktıgın zaman %70 kısıyı çzöemıyorsan o işi yapmıycan da işte ne yazsak boş. Okadar ülke gezdim bızım polıs teşkılatı kadar boş ve donanımsız bır teşkılat dunyada sayılır ne yaklasıları ne konusmaları ne tavırları hepsı allaha emanet yoldan kımı tutmuslarsa polıs yapmıslar
Tipi bozuk olanları evet çeviriyorlar. Eli yüzü düzgün olanlara pek birşey demiyorlar bu biraz yanlış. Dış görünüşü düzgün diye bu adamın eroin kaçakcası olma ihtimalide bir hayli fazla. Mesela beni pek polis çevirmez. Bu kısıtlamalarda 1 kere polis geli o da otobüste kontrol varmış onun için kimlik verdim, çalışma belgemi gösterdim memur beyde tamam dedi gitti.. En fazla bu oldu. Bir çok polis çevirmesi varken ben hep geçip gittim. Beni durduran hiç olmadı.
😃😃 evet bu benimde dikkatimi çekti haklısın tipsiz kılıksız apaçi kimseleri çeviriyorlar Benim bir dostum var bi abi ürkütücü bir tipi var çok iyi mülayim aile babası bir insandır Adamı tipinden mütevellit hem girişte hem çıkışta ayrı ayrı çeviriyorlarmış ne gülmüştüm
Ankamall önünde sağdan gidenler çevrilmişti bir gün. Ben de işe geç kalacaktım, sinirlendim. Soldan gidenleri niye çevirmiyorsunuz diye söylendim. 50 yaşlarında polis memuru, belki saçların (kızıl) gıcığıma gitmiştir o yüzden çevirmişimdir işime karışma karakola çekerim seni demişti.😂
hayatımda en fazla 2 3 kez gbt gırmısımdır sürekli arabamla gittim için heryere metro otobus felan kullanmam ama bugune kadar 1 kere bıle kadın çevirdiklerini görmedim sanırsam turkıyede kadınlar hapıshanesını kaldırdılar ya da kadınların suç işlemedi anayasayla teşkillenmiş başka açıklaması yok çünki ama yarın bir gün o çevirmedikleri kadın bir pkk çıktında orda burda bomba patlattında (ki genelde bunları yapanlar hep kadın pkk oluyor dıkkat cekmedı suphelenmedıklerı ıcın) o kadar ınsanın vebalını alabılceklerını dusunuyorlarsa devam etsınler bu sekılde işlerini yapmaya
ben hiç bu güne kadar polislerin kadınları ya da zengin erkek çocuklarını falan durdurup da gbt falan yaptıklarını görmedim nerede bir içine kapanık zararsız kendi halinde olan hani o ezik diye tabir edilen erkek tipler var ya onlarla çok uğraşıyorlar bunun nedeni de sanırım bu tür kişilerin üstüne mahsus sebepsizce giderek zaten yalnızlıktan bozulan psikolojilerini iyicene bozup onları delirtip bir olaya karışmalarını sağlayıp bir yerlerde katliam yapsınlar da içine kapanık olmasınlar açılsınlar diye uğraşıyorlar yaani başkada bir açıklaması yok yaani 😁😂
Genelde tipim biraz sıkıntılı olduğu için ve genelde semtte, semt çocuğu olarak takıldığım için hep çevirmelere maruz kalıyorum. İyice tanış olduk bekçi ve polislerle. Tipini uygunsuz gördüğüne daha çok çeviriyorlar. Sadece çirkinlere değil de daha çok çirkinlere diyebilirim. Bunun testini de yaptık, 5 kişilik arkadaş grubuyla..
Baby face, mazlum ve kendi halinde olanları çevirmiyorlar. Hatta bir geçenlerde bir yere girerken hattımı değiştirdiğim için hes kodu gösteremedim "şimdi hattı açtırmaya gidiyorum" dedim sağ olsun başka bir girişte kimse olmadığını oradan girmemi söyledi. 😅😅
Genellikle serseri görünümlü tekin olmayan kişilerin karşılarına çıkıyorlar. Ha güzel çirkin diye ayırt etmek bence yanlış.
Hayatım boyunca 3 ya da 5 kere gbt'ye takıldım.
En son geçen hafta kızılayda abim, gelin ve ben bardakta mısır yerken biri kadın diğeri erkek polis gelip gbt yaptılar. Erkek poliste bana bakıp bakıp gitti anlamadı ben🤓
Evet evet kesinlikle öyle. Zaten bakkalda da yakışıklı, güzelsin diye indirim yapıyorlar ya da bir iş görüşmesinde "Sen guzelsin, yakışıklısın" diye öncelik tanıyorlar. Kimse kimsenin kara kaşına kara gözüne bakmıyor şu devirde. Ama paran, torpilin varsa orası ayrı.
Bak şimdi bir kişi suçlu olduğunda, polisi görünce; hemen beyin vücuda kimyasal maddeler göndermek için emirler yağdırır. O sırada korkar aynı zamanda ısınma olur ve kulak deliklerinden duman çıkar. Çıkan dumanı bir köpekler görür birde polisler 👮;) yani cinsiyet, güzellik ve yakışıklılık ile ilgili değil.
Hahaha iyi güldüm ama böyle bir şeyin olacağını sanmıyorum :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
1 gun zıncırlıkuyu metrobus duragını bılenler bılır orda ındık karşıya geçen As arabalarına bınmek ıcın ılerıye dogru gıdıyoruz 1 adamı durdurdular kımlık sordular tam kımlılıgını cıkarıcakken arkadan elınde bavuluyla bı kadın geldı adamın yanında dıkılmeye baslayınca berabermısınız tamam gıdebılırsınız dıyıp kımlıgını gbt ye sokmadan adamı gonderdı başkada dicem yok
Normalde çevirmiyorlar; ama sokak kısıtlamalarının 3. haftasında, bakkaldan gazete alıp eve dönerken, sürekli araba çevirmekten sıkılan bir polis, etrafında yaya bulamayınca beni tutmuş. 5 dakika sohbet ettik.
Öyle bir şey olduğunu zannetmiyorum zira doldurulması gereken belli bir gbt kotası var ve bu yüzden şüpheli görülen kişi çevriliyor. Risk analizi ve suçlu profillerine göre işlem yapılıyor.
Hahaah Ankaradayken de surekli abimi ceviriyolardi yan yanayken abim de sikayetciydi bu durumdan😂ben ufak tefek rengarenk giyinen biriyim bundan bi sey cikmaz diyolar herhalde🤭
Küçük abim polis ve böyle bir durum söz konusu değil, sen dış görünüşüne göre yorum yapmışsın ama onlar kuralları ihlal ettiklerinden dolayı öyle yapıyorlar.
Valla hayatim boyunca hic yururken cevrilmedim bir polis ya da bekci tarafindan. Yalnizca bir keresinde polis bana kibarca cami actirip saga cektirmisti kimlik numarami ve arabamda silah aramislardi o kadar.
Valla kızılayda ultraslan grubu ile dolaşırken genelde bakıyorlardı, elmizde meşale bağıra bağıra holiganlar da dahil olduğu için bakıyorlardı polisler, onun dışında tek olduğumda hiç bakmadıalr tipim de yok fiziğim dışında :d
dış görünüşü düzgün insanlar günlük hayatlarında da diğer tüm ilişkilerinde de daha çok saygı görürler bu anketler sonucu kanıtlanmış bir şey yani maalesef evet ön yargılıyız tüm insanlar olarak
Dikkat edersen genelde esmer tenli doğu insanını çevirirler. Hele biraz sakalı, şivesi varsa hiç kaçarı yok. Polislerin kafasında suçlu profili sabitlenmiş durumda. Bu da bi çeşit kayırmadır.
Çirkin değil de genel manada mantık şu giyim tarzı yürüyüşü davranışları bu tarz şeyler etken rol oynar ama bazen tip den de kaybedenler oluyor tabi 6 senedir İstanbul dayım beni hiç çeviren olmadı.
Şüpheli gördüğü kişilere. Ankara / Kızılay da 10 kişi yürüyorduk bize kimlik kontrolü yapacaktı. bizde 10 kişi aynı anda askeri kimlikleri çıkarınca bişi demedi 😅
Bu bahsettigin erkekler ya da tipsizlerden alakali degil tekin olmayan tipler ya da tavri hareketleri supheli olan herkesi aliyorlar suclunun tipi olmaz ama suc suphelisi olabilir
Çok masum bir simam olduğundan dolayıdır ki hâlâ uçağa vs binince hostesler "tatlım" diyor dkzçzdklde küçük gözüktüğüm için bence. Aynı şekilde hiç çevirilmedim.
İyi sen polislere aşık ol biz cirkiniz ne yapalım zaten polisler kibir budalasindan başka bir şey değildir. egoist polis dahil olsa ilgilenmiyorum bana eyvallah
ne alaka tip olarak şüpheli olanlara olabilir. bi ara hep beni yolda giderken durduruyorlardi sonra durdurmaz oldular. tıp olarak evrim geçirdiğimi hatırlamıyorum 😅
Beni kaç kez çevirdiler arabamla. Uyuşturucu mu satıyorsun? Uyuşturucu mu alıyorsun? Arabada Nesquik kutusu vardı dedim abi Nesquik içen adamın uyuşturucuyla ne işi olur :D
Polis memuruyum. Öyle bir Algı olmasının nedeni bizler güzel bir kızı çevirip gbt yapsak bu sefer de kızlara bakıyorlar sohbet etmek için yapıyorlar görevini kötüye kullanma vs gibi sorunlar oluyor
@Corana_Virüs Bi kere de sanki bi polis ileridekine işaret etti bizim arabayı durdurttular annemle benim kimliklere baktılar. Benim kimliğe bakan polis arkadakine bakıp güldü çok tuhaf hareketti
Bi bunu çıkamadığınız kaldı o da oldu tam oldu👊🤷♀️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
sadece trafikte çevirme de gbt sorgulama yaptılar üstümü aramadan silah ruhsatını ve üstüm de ne olduğunu söylüyorum dokunmasından haz almıyorum onun dışın da pek sorunum yok polislerle