Kadınların erkeklerden daha zeki olduğunu düşünüyorum, özellikle erkekler gibi cinsel hislerine kolay kolay yenik düşmüyorlar
bence bir gün gelicek dünyada ataerkil dönem sona ericek önce eşitlik ardından kadınların baskın olduğu bir devir yaşanıcak
ama acaba ne zaman olacak onu bilmiyorum ve olduğunda nasıl bir dünya bizi bekliyor onuda bilmiyorum :D
bence bir gün gelicek dünyada ataerkil dönem sona ericek önce eşitlik ardından kadınların baskın olduğu bir devir yaşanıcak
ama acaba ne zaman olacak onu bilmiyorum ve olduğunda nasıl bir dünya bizi bekliyor onuda bilmiyorum :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Zaten dünyayı kadınlar yönetiyor eski Zaman’lardan beri 😂
bende öyle düşünüyordum ama genelde danışman rolünde olmuşlar yani bir nevi erkeklerin sürekli fikirlerini danıştıkları kimseler oluyor ama sonuçta son kararı hep erkek veriyor
Yani örnek Hürrem kanuni😂
hürrem aslında kanunin kararlarını hep destekledi ve kurduğu iç düzenle saltanatını devam ettirdi
kanuni nice düşmanını hürreminde istihbaratı sayesinde farketti bence hürrem kanuni olayında birlikte yönetim söz konusu
O açıdında bakılabilir 👏
Heryer cicek gibi olur. Erkeklerin yonettigini goruyoruz
bekliyorum anaerkil düzenin egemen olduğu günü :) Ama ülkemizde olur mu bilmiyorum
Kadının zekası, erkeğin fiziksel gücü. Böyle derler hep.
Kffofmoföcoxöxslxk
neden güldün
Espri yapmadın mı?
güzel cevap :D ama katılmıyorum bence yöneticek
Olabilir kankam tabiiki hiçbişi kesin değildir.
Karamizahımı kaldıran tek insansın yürekten teşekkür ediyorum.
Lakin ben bunun zor olduğunu düşünüyorum şu an ataerkil bir sistem yürüyor genel olarak dünyada. Kadınların erkeklerin bu sistemdeki yerini almasına nazaran eşit bir şekilde koltuğu paylaşabileceklerini düşünüyorum.