Arkadaslarım beni yalnız bıraktı nasıl davranmalıyım :(?

sevgilimle çıkmaya baslayınca herkesle arama mesafe koydum hep onunla konusmak ıstıyordum telefonumu ondan baskası aramasın istiyordum e o dönemler en yakın arkadaslarımı kaybettım şimdi telafi etmeye çalısıyorum ama bu soğuklu bitmiyor bir türlü ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım çok da üzülüyorum
Arkadaslarım beni yalnız bıraktı nasıl davranmalıyım :(?
Cevapla