Karı ve kadın dan hoşlanmıyorum, hatun güzel. Dışarıda yabancı erkekler bayan diyince daha kibar bence hanımefendi gibi kibar bir tabir, kadın çok kaba yaa
21 Yorumla- +1 yıl
Gadın Gadın Gadın
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılHatun kelimesinden nefret ediyorum kızları eşya ve bedenden ibaret görüyor bu kelime
prenses ve kelebek
güzelim
3 ü olabilir
bende karşıya Aşkım ya da ismi ile hitap ederim ya da Süpermen228 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Abuk sabuk mu bunu sen mi diyorsun 🤣
Kızlara avrat diyen kişiye bakın - +1 yıl
Kızlar ne kadar hoşlanmasanız da hepiniz avratsınız 😅
- +1 yıl
- +1 yıl
Evet armutcum bi daha yorumuma saçma sapan diye laf atacakları etiketleme diğerlerini edebilirsin 🤣
- +1 yıl
@butterflysz 😅👍
Bu Yasodan adam olmaz. Çok kendini beğenmiş ukala bir tip. Sevimsizlik abidesi.
Bu varya acından olset ekmek vermem la. - +1 yıl
ha tamam benlik bi şey yok o zaman
- +1 yıl
@Yasoo924 şakka kız seni seviyoruz. Al baiyim bu sana gelsin.
https://youtu.be/3rcjfsWVeT4 - +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Ooo yes. Armudu kes.
😅🍐 - +1 yıl
Bunları yazıyorum tek tek armut bey
- +1 yıl
- +1 yıl
Ver gidiyim 😅❤️🐔
- +1 yıl
Patakla onu yasooo🤣👊👊😂
- +1 yıl
Yasemincim bu akşam bana böyle bir dans şov yapicaksin, bekliyorum.
- +1 yıl
Ve Yasemin katil olur...
- Aile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı.
+1 yılBana üstadım desin
Birbirmize ilmihal okuyalım ben kuranın arapçasını okuyayım oda bana mealini aciklasin32 Yorumla- +1 yıl
Büyük üstat, karı koca ilişkisini şaşırma ha.
- +1 yıl
@tati_likoo_ koş
Aile & Toplum konusunda 451 cevap paylaştı. Bebeğim ve yavruma düşüyorum ben bi de güzellik 🥰🥰
12 Yorumla- +1 yıl
Off be yavyuya bah 😅👎
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yılAilemiz ismimizi boşuna koymadi. İsmiyle hitap edin. 😅😅 gereksiz samimiyet içeren hitaplardan hoşlanmam. Hatırlatırım sana... 😉
13 Yorumla- +1 yıl
Gonuşma la lastik ağızlı,😅👍
- +1 yıl
At ağızlı değil miydi o? 😅
- +1 yıl
😅👍
+1 yılhişşt yavruuuuuuuuuuu ;)
şaka
Meleğimmm daha hoş.21 Yorumla- +1 yıl
Sen benim kar tanem olur musun❄️❤️
+1 yılGüzelim ya da ismini sahiplenmek hoş geliyor. İsim diyelim Elif se Elifim demesi hoş
11 Yorumla- +1 yıl
Milkam, çıtır gofretim
Civcivim , yarum, güzelim , kadınım ben bunları seviyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Ohş yavrum parçala!😅
- +1 yıl
Seni seviyorum ama arkadaşça😅🐸
- +1 yıl
Hilal seninle bir başbaşa görüşelim
- +1 yıl
Naislt olacak.
https://www.resimag.com/p1/33c59ec8b956.jpeg
+1 yılNe diyosun yine armut
İçinden geçerek söylediğini hissetiğim jer şey hoşuma gidiyor11 Yorumla- +1 yıl
Dam üstünde saksağan, yesin kızlar sap soğan
+1 yılkardeş desinler canım ve bebeğim diyenlerden iğreniyorum hatta küfür ile seslensinler
14 Yorumla- +1 yıl
Bacım sakin ol
- +1 yıl
sakinim tamam ne yapayım çok iğrenç bunlar
- +1 yıl
Sevdiğin adam derse seversin
- +1 yıl
geceleri sinirli oluyorum hep gece yazıyorlar belki ondandır
+1 yılDış görünüşüyle hitap edebilirsin mesela Tatlı yanaklım , Minyonum , Kiraz dudaklım falan
116 Yorumla- +1 yıl
At ağızlım, eşşek suratlım v. s.
- +1 yıl
Evet onlarda olabilir ama onları söyledikten sonra ayrılma ihtimalini de düşün 😅
- +1 yıl
Pamuğum diye severdim senin gibi avrat benim olsa
- +1 yıl
Avratmı yavaşşş !!!
- +1 yıl
Kötü bir şey mi Avrat
- +1 yıl
Değil mii
- +1 yıl
Değil tabi. Taş gibi avratsın 👍😅
- +1 yıl
Teşekkür ederim ama avrat falan değilim 🤦🏻♀️
- +1 yıl
Seninle bir başbaşa görüşelim
- +1 yıl
Peki?
- +1 yıl
Kapalı. Telgraf çekemiyorum
- +1 yıl
🤦🏻♀️
- +1 yıl
Açsana iğ
- +1 yıl
İğ?
- +1 yıl
Başbaşa görüşmemizi sağla
- +1 yıl
Sen istiyorsun armut bey sağlamaya çalışan sen olmalısın
+1 yılSen baktın sana bakan falan yok reelde sanalda en iyisi savaş mı açayım dedim kadınlara
11 Yorumla- +1 yıl
Yav şu sorunun kadın savaşı ile ne alakası var. Yapma yav
+1 yılİsmi
Diğer hitap şekilleri ilişkiye bağlı mesela iş arkadaşıysanız (o senin üstünse ya da samimi konuşamayacak kadar resmi bir kurumda çalışıyorsanız) hanım, hanımefendi...
Sevgilisiysen aşkım, balım...
Kankasıysan kardo, knk, cadı...10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhatun guzelim bu ama manita civ civ diyo bana skjss
16 Yorumla- +1 yıl
Canım benim pardon senin neren güzel yav
Cevap sahibi+1 yılay sunun egosuna bak ssjks
Cevap sahibi+1 yılben guzelim demedim hitap sekilleri genelde boyle dedim sevdigimi soyledim nerenden anliyosun.
- +1 yıl
Haas tamam o zaman. Ben seni pohpohluyolar sandım
Cevap sahibi+1 yılkes tamam cok olmaya baslıyosun,
- +1 yıl
Dandun etme la
Güzelim
Sevdiğim
Nazlı yarim
Kurban olduğum bir de bunu diyip iç çekmesi ah orda bayılasım geliyor 😂 Tabi mimik ve ses tonu da önemli26 Yorumla- +1 yıl
Nazlı Yarim mi. En kıl hitap tarzı. Şökerim naziniza diyorum kizlara. Sevmem
- +1 yıl
Ya bırak Allah aşkına. Hepsi üfürme laflar
- +1 yıl
- +1 yıl
@yagmuurssd ay kusura bakma o zaman😅
+1 yılÇok klişe ama bebeğim veya güzelim denilince yumuş yumuş oluyorum
10 Yorumla
+1 yılAşkım ya da güzellik 😂 ne biliyim ben onu da ben mi düşüncem aaa 😂😂
18 Yorumla- +1 yıl
Sana Özlem'im diyelim
- +1 yıl
Deme lütfen 😂😂😂
- +1 yıl
Aaa neden🐔😅
- +1 yıl
Lazım değil. d
- +1 yıl
Ne lazım. aplamıza
- +1 yıl
Apla 😂😂😂 çok şükür yetiniyoruz hahahss
- +1 yıl
Apppla iğ
Beni seeğv - +1 yıl
Yooo 😂
hatun arzı cumleler ama eskı sevgılım kuzu diyordu :(
11 Yorumla- +1 yıl
Yazııh kuzucuh kocasız
+1 yılhatun gotu guzel kadinim
311 Yorumla- +1 yıl
Avrat desek sana. Çılgın avrat
- +1 yıl
Olabilir belki🤗
- +1 yıl
@HuzursuzMavi avrat deyince irkildi ablası. Ona anlat kötü bir söz olmadığını
- +1 yıl
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- +1 yıl
Maço maço kelimelerden hoşlanmıyorum ablası bunuda armut beye anlat lütfen
- +1 yıl
Kimi hoslanir kimi hoslanmaz saygi duymak lazim armutcum
- +1 yıl
Teşekkür ederim ablam anlamıştır umarım
- +1 yıl
Saygı duyuyorum, avratçılığı terk ediyorum
- +1 yıl
Hic sanmiyorum anladigini 😀dedigim dedik bir insan bosver
- +1 yıl
🤦🏻♀️Onunda kusuru bu demek peki bana demesindee
- +1 yıl
Demez demez merak etme
... Hanım
Bayan
Hanımefendi vs vs33 Yorumla- +1 yıl
Büşra Hanımcım. Nasıl oldu
- +1 yıl
Arrrmut sever misin
Tatlım demeleri hoşuma gidiyor.
22 Yorumla- +1 yıl
Tatlı biberim desem
- +1 yıl
çokmu tatlısın
+1 yılAmca oğlu
hacıı
şşt reis 😅22 Yorumla- +1 yıl
İbış diyorum onu seven kızlara 😅👍
- +1 yıl
Orjinal ne ya benim ki orijinal iste
+1 yılAvradim ya da yavrum denmesi guzel bence
11 Yorumla- +1 yıl
Tam benlik avratsın ha
+1 yılen güzeli isimle hitap etmek
11 Yorumla- +1 yıl
Ayşam. Pakizem, Döndü'm. Sütlü Nuriyem
Gizli Üye(18-24)+1 yılGûzelim ya da yawrum
210 Yorumla- +1 yıl
Evladım diyim mi
Cevap sahibi+1 yılDeeee
- +1 yıl
Gel evladım
Cevap sahibi+1 yılŞekermi vercen
- +1 yıl
Ne istiyorsun bakıyim
Cevap sahibi+1 yılÇikolata olursa fena olmaz
- +1 yıl
O zaman seni bekliyorum mıntıkamda
Cevap sahibi+1 yılDaha çok beklersin
- +1 yıl
Üçkağıtçı seni.
Cevap sahibi+1 yıl😆😆
Kadınım ve prensesim fnjfd
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılTanımıyorsam hanımefendi, tanıyorsam isim+hanım
10 Yorumla Güzelim , hatun , bitanem
24 Yorumla- +1 yıl
Bebeğim 😅👍
- +1 yıl
Uff uff eti puff 😅
+1 yılNaber
27 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah reis senden naber
- +1 yıl
İyi bende
- +1 yıl
Yaş kaç senin
- +1 yıl
Uzatma selam verdiğimize pişman olduk anasını satim
- +1 yıl
Gidebilirsin
- +1 yıl
Kurumuş boğazım
- +1 yıl
Su iç
Güzelime ve yavruma düşmeyen kadın yoktur🥰
11 Yorumla- +1 yıl
Uff yavrumm
+1 yılLan karı
11 Yorumla- +1 yıl
Harikasın la garı
+1 yılCanım belki
11 Yorumla- +1 yıl
Olur janım
+1 yılşşş yavru
11 Yorumla- +1 yıl
Koçlaar
+1 yılCanımlı cicimli hitapları hiç sevmem
13 Yorumla- +1 yıl
Ayşecik Mervecim desek bile miôp
- +1 yıl
Ne diyon
- +1 yıl
Adın ne adın
+1 yılyavrum guzelim bebegim
11 Yorumla- +1 yıl
Hiç de bir güzellik yok
Kadınım
13 Yorumla- +1 yıl
Kızım desek
- +1 yıl
Yaşın kaç senin bakiyim
güzelim. bence en güzeli bu.
11 Yorumla- +1 yıl
Nickin de güzel ha.
Resmini at bakiyim güzel misin
+1 yılGüzelim..
111 Yorumla- +1 yıl
Şu pasta suratlının neyine güzelim diyim
- +1 yıl
sen de demiyorum ki zaten sgsh sevdiğim adam der yeter
- +1 yıl
Var mı sevdiğin
- +1 yıl
sana ne
- +1 yıl
Cins karı
- +1 yıl
cins sensin ki bir soruda övüp kaliteli sohbetli iyi kızsın derken bir başka soruda tutarsızsın afshs
- +1 yıl
Yav hiç mi espri yapmayalım sana.
- +1 yıl
yapmaaaa🥺
- +1 yıl
Tamam aşkım bir daha sana şaka yok
- +1 yıl
tamam🥺
- +1 yıl
Biraz başbaşa görüşelim
ona kendını yansıtacak özel bişeyler bulmalısın
14 Yorumla- +1 yıl
Mesela tavuh
- +1 yıl
🦆 Ördek diyince kötü beyaz kuğu diyince şık.
+1 yılKalbimin kıymetlisi
112 Yorumla- +1 yıl
Seni de öyle mi kandırıyolar
- +1 yıl
Ayı olduğunu bilmen güzel 😄
- +1 yıl
Oyuncak ayı diye geberiyonuz ama 🐻
- +1 yıl
Sen kendini oyuncak etmişsen bilemem ayı yogi 😌
- +1 yıl
Sana ayıcık alan olmadı mı 😅
- +1 yıl
Hayır insanları tercih ediyorum ben 😄
- +1 yıl
😅🐻
- +1 yıl
Ayı yogi bal ve armut kusuyor tüm kızlara 😌
- +1 yıl
Güzel misin 😅
- +1 yıl
Hayır değilim kendine maşa gibi bir kız bulmalısın koca ayı ve maşayı biliyormusun 😋
- +1 yıl
Seni beğenmedim
- +1 yıl
Canın sağolsun 😄
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzelim..
14 Yorumla- +1 yıl
Gel beraber gezelim
Cevap sahibi+1 yılOlurr
- +1 yıl
Bekliyorum
- +1 yıl
@Ha ha ha ha ha ha ha kendimizdenn geçelim şarkı sözü yazmıssın devamı benden
+1 yılArmudum desinlee
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. AşQım
10 Yorumlabana göre güzelim..
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel değilsen ya?
- +1 yıl
öküzsün sen sdhsbgvfnsja
Güzelim
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 