Eski eşim şiddet uyguladığında babama anlatıyordum. Neden anlatıyormuşum ki babamda annemi dövüyordu zaten şimdide evde bana her küçük hatamda azarlıyor. Otursam hiç bi iş yapmıyormuşum biriktirmiş geçen içinde azarladı. Kulaklarimda sorun var zaten ses geliyor. Kusur görse azarlar. Özür dilesem yine azarlar. Öyle bi azarlama ki çığlık atıyor yüzüme karşı, bana git diyor tamam dedim ciddi ciddi gidicem dedim bu sefer bağirmayi kesiyor iyi davranıyor. Birden yataktan kalkti geçenlerde ortada birşey yokken herkesi beni kardeşlerimi evden kovdu.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
mecbur musun o eve? baban sucluluk psikolojisiyle üstüne geliyor senin
3 buçuk ay daha mecburum maalesef sonra iş bulabilirmiyim bilmiyorum. Ama zaten taşındımdada bana iyi davraniyor hep eve gelmemi istiyor eve gelene kadar kandiriyormu napıyor bi şekilde kanıyorum sonra böyle davranmaya yine başlıyor. 3 ay kurs yapıcam sonra işe girmeyi taşinmayı dusunuyorum ama ben eski esimi anlattigimda ozamanda orda düzenim vardi ordaki düzenimi bozdum bana eve gel kızım falan dedi inandim bi kere daha taşındım ondada eve gel dedi iyi davrandı iyine inandim. Surekli böyle
Inandırıyor çiğlıklar başlıyor
o zaman artık inanmıcaksın. çocugun var mı? burda kaldıkca psikolojin ne hale gelecek bi düşün
Çocuk yok evet haklısın piskolojim bozuldu zaten sürekli kendimi suclu hissediyorum o bagirdikca yinede ondan ozur diliyorum dahada ciglik atiyor bana küs olduğunda agliyorum falan anlamadim bu durumu.
çünkü o senden daha akıllı. seni yoklamış ve çözmüş. zaaflarını kullanıyor. psikolojik baskı uyguluyor, sen de sucluluk psikolojisine giriyorsun. izin verme buna. devam ettikçe özgüvensiz ezik bi kadına döneceksin. sen bu değilsin
Aklima geldi bunlar ama hani dedimki ben evladiyim babam yapmaz bunları dedim hep. Ama yapıyor işte. Bende bu acıyi yaşamamak için kabullenmek istemedim hep böyle sanırım. Baba sevgisizliğini hissetmemek için kendimi kandırdim. Bi turlu kabullenemiorum bu durumu. Ama geçicek buna inanıyorum.
Güclu olup uzaklaşmayı dusunuyorum guçlenmeden. Para biriktirip gitmeden gidersem yine kandırır belki. Oyuzden simdilik bu 3 ay sabir
3 ay fazla bi zaman değil. gecer elbet ama artık bunları bilerek gecir zamanını o evde. evlenmeden öncce de böyle miydi baban?
Böyleydi ama takmazdım pek şimdi dahada çabuk kırılıyorum
Birde eskiden annemle kardeşlerime daha fazla yapardı şimdi sanki bana daha fazla yapiyor bunları.
çünkü devamlılık var ve senin modunu düşürüyor. özgüvenin sarsılıyor. biraz daha devam ederse o evden ayrılmaya bile cesaretin kalmıcak.
ayrıca bişey demek istiyorum. baktım çok yazan olmus ve hepsine de cevap yetiştiriyosun. burda bilende var bilmeyen de, tecrübeli de var yeni yetmeler de, seni ciddiye alıp yardımcı olmaya calısan da var laf olsun diye konusan da. yani senin hayati öneme sahip bu sıkıntını herkesle konusman daha çok kafanı karıstırır. bunun bi terapi olduğunu düşün. birden fazla psikologun konustugunu duydun mu? o yüzden sana tavsiyem mantıklı konustugunu dusunduğun biriyle daha tatmin edici konus.
Fikirlerini dinlerim herkesin ama uygulamam hemen. Sadece hangisi mantikliysa. Simdi kahvaltiya kalkti yine ben konusmaya calisicam ama bu son bu konusmadan sonra uzak kalmayi dusunuyorum.. yeterki kus olmasin
Aynen ozguvenimi mahfetti hep basima bi is gelecek sanki diye korkularim var onunla kus olup gidersem evden veya kus kalirsam yine bosanma olur veya kotu seyler olur gibi gibi
boşuna konusursun. ne dersen ne yaparsan aşırı tepki gösterecek ve sen üzüleceksin. sen 3 ay sonrasına odaklan ona da söyleme. git kurtar kendini. günümüzde insanların psikolojileri malesef aileleri yüzünden bozuluyor
seni etkisi altına almasına izin verme. sen kendine yetersin. dedim ya o senin zayıflıklarını çözmüş ve oralara calısıyor. buna izin verme. sen dik durdukça, etkilenmedikçe o değişecek bu sefer.
Aynen teşekkür ederim konuşmak iyi geldi. Söylediklerin çok doğru.
Uygulamayı denicem yavaş yavaş.
Durma git çalış ben senin yerinde olsam ciddi diyorum o muameleyi çekemez pılımı pırtımı toplar çeker giderdim
Allah yardım etsin sana kuzu... keşke senin için bişi yapabilsem
Ciddimisin konuşmak isterden dinleyebilirim ve diyeceklerimde var
Ya böyle bir saçmalık olur mu döveri insan eşini ilginç sana bişey sormak istiyorum
?
Sorabilirsin
Burda sormasam lütfen evlilik le ilgili önemli
Karşına alıp medeni bir şekilde konuş bence. Senin adına çok üzüldüm bu arada😔😔
Sorun da orda zaten medeni bi şekilde konusmayi çok denedim özür falan diledim. Dahada kötü olup çığlıklar atıyor evde ama boyoe sanki biri ölmüş gibi çığlık. Sonra diyotum bu yaşadıklarım şaka sanırım. Diye sırf küs olmamak için hicbisey olmamis gibi konuşuyorum onunla ama içimde ona karsi cok az sevgi kaldi. Yakinda parami biriktirip giderim inşallah
Çok üzgünüm canım şu an aklıma bişey gelmiyor
neden böyle acaba çok mu yük oluyorusnz çok merak ettim sizi uzuldum
Ruhsal problemi var. Olmadı ayrıl
Ona kırılacak diye kıyamamazlık yapma. Otur iki eş insan gibi konuş. Durumu ve hissettiklerini anlat. Ve olmazsa planını söyle. Bunkonuda da kararlı ol. Uzaktan daha iyi anlaşıyorsunuz galiba. Anne yok mu
Annemde pek iyi değil depresyon hastası babam sayesinde. Yok o duygu his anlamıcak biri. Ve çok konusmaya çalıştım. Iyi niyetle azarlamaya ozaman başlıyor zaten. Bende bi sorun olmazsa Kiz kardesim bi sorun cikarsin. Nasıl evlatlarsiniz diye benide içine atıyor durumun. Gidiyorum baba beni katma içine ben naptım diyorum. Ama düzgünce çığlık atiyor özür diliyorum bu sefer biri ölmüş gibi cığlıklar. Sonra evden kovmaya başliyor. Sevgim yok denecek kadar azaldi ona karsi yinede küş olmayayim diye konuşuyorum. Konuşmasam belki bukadar her hatamda gelip ciglik atma cesareti vermez ona ama bende küs olmayayım hanide zaten gitmeyi dusunuyorum.. gittiğimde bai kotu olup gitmek istemiorum. bana zaten gittigimde hep gel diyor iyi davraniyor o hangi sebeble anlamis degilim yine boyle davraniyor sonra
Belli bi kişilik bozukluğu var. Mümkünse kardeşini de al yanına. Bi kişinin hakkını vermek o insanın istediği bi şeyi vermek sadece değildir. İstemesede vermelisin bazen ki böylelikle ayarını bulur. Korkma. Küs demiyorum ama mesafe gerekiyorsa yapmalısın. Bu senin de sevgini zedelememeni sağlar.
Evet kendimi suclu hissetme durumum var işte onu aşamadım eskiden boyle degildim. Onun bana küs olması falan umrumda olmazdı çiglikta atsa bana kendimle mutluydum, ama şimdi küs oldugunda acaba bana hepmi küs kalacak diye hep ben konuşmaya calisiyorum ya da ağlıyorum uzuluyorum. Hastalik gibi oldu o bagiriyor ben suclu hissediyorum. Ozur dahi diliyorum. Sonrasi gunler konusuyoruz. Yine ciglik atiyor ben ozut dileyp konusuyorum. O konusmadigi siradada uzulrn benim kendisi gayet iyi gibi
Anladın mı annenin nasıl hastalandığını şimdi. Aynı yol. Küçükkende suçlamayla sürekli kendini sevmez ve suçlu bulur olmuşsun
Aynen.. insan kendi evladina yapmaz diye kendimi kandırdım hepde işte uyanıyorum yavaş yavass belkide uyandigimin farkinda yine ssuclamalarla beni uyutmaya calisiyor. Uzuluyorum birde onun icin hep. 3 bucuk ay kurs yapmam lazim sonra gidicem. Meslegim olsunda elimde.
Muhtemelen o da bir sebepten bunu yapıyor ama farkındaysa çaresine bakmalı bunun
Benimle evlen 😌☺️
Baban hata yapıyor
Yasin kac dulmusun