Kel ve kıllılar tarafından çok hakarete maruz kalıyorum ne yapabilirim ajsmdn?

Bu arada kellik gerçekten karizmadır he alaylık bişeyde değildir.
Ama saçımla başımla suratımla uğraşıyolar burada bile demin soru sordum tipime küfrediyo qwrqwr ya abi çirkinsem sana ne değşlsem sana neeee.
Yani aklıma gelen şu ya keldir kıskanıyodur ya kıllıdır kılsızım suratımda tüy yok diye kıskanıyodur falan snsödjfjfnfmxjf ulan ypksa benimle derdiniz ne aw
Kel ve kıllılar tarafından çok hakarete maruz kalıyorum ne yapabilirim ajsmdn?
Cevapla