Size zarar veren insana, zarar vermekten sakınır mısınız?

Ben niye kötü olmaktan korkuyorum. İpin ucu kaçar da her şey geri dönülemez bir kasırgaya dönüşür diye olabilir mi?
.
.
İnsanları rahat bırakın, kendinizle uğraşın. Kimileri vardır ki, gücü olmadığından veya sizden korktuğu için değil; en büyük gücü elinde barındırana olan sadakati ve sevgisi için sessiz, uzak kalır. Karşılık istersiniz de.. aldığınız sizi yerle bir eder.
Size zarar veren insana, zarar vermekten sakınır mısınız?
Cevapla