AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Atatürk gibi bir insan bir daha bu dünyaya gelmez sadece bunu bil... şu an onun bulduğu harfler ile onu sevmiyor um dersen birşey diyemem sana :-)
harf mi bulmuş? latin harflerini Atatürk mü bulmuş... lütfen sevginizi de saygınızı da gerçekler temeline oturtunuz...
yanlış ifade etmiş olabilir arkadaş. ama onun getirdiği harflerle ona hakaret edenleri de biliyoruz yani
Harfi bulmadı ya da buldu şu an annemiz babamız belli ise bunu ona borçluyuz
Işıl aydın beni hep koru vallaha korunmaya ihtiyacım var destek çık :(
Senin gibi Atatürk'ü seven birinin kendini koruyabileceğini biliyorum :) İyi ki Türk doğdum dememin tek sebebi Atatürk'tür ve onu sevmeyenlere inat bununla da gurur duyuyorum.
Ne harfi bulmus atan ya, kolombusmu kendisi? Katliamdan baska birsey yapmamis
düzelttik ya anlamıyor musun? harf bulmadı ama o harfi GETİRDİ. düşünün biraz be
Helal be ışıl bayram da elini öpeceğim hatırlat
Işıl hayran ın olarak kabul eder misin beni ne bu hırçınlık yaw ağzım açık kaldı
Aynen ışıl sonuna kadar haklsın helal... bu arada seni takip ediyor um ışıl haberin olsun
ben böyle bir şey demiyorum bu durumda lafı nasıl anlıyorsunuz ve nasıl yorum yapıyorsunuz?
Atatürk gibi bir insnaın bir daha gelmiceni nerden biliyorsunuz Allah dilerse olur siz kimsiniz ya saçma sapan yorum yapmayın lütfen gidin
Kafana göre yav zorla güzellik olmaz sev desek sevcekmisin sanki
hayır ama kesinlikle kusursuz bir saygı duyman gerekir
kusursuz bir saygı duymuyorum sonuçta işin arka planını tam olarak bilmiyorum kötü bişyler yaptı mı yapmadı mı bilememki bu yüzden sadece saygı duyuyorum
iyi bari duyda
işin arka planı ne ya kurtardı vatanı işte daha napsın
Kimse kimseyi sevmek ve saygı duymak zorunda değil
kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda
Sayarım da severim de. Ama sayı duyman yeterli canım. sevmek zornda değilsin
sevmek zorunda değilsin, değiliz. bu içten gelecek bişey. sevmiyorum sevemem
Bazen seviyorum bazen sevmiyorum bu nedir ya? Bu adam olmasaydi sen şu an ne durumdaydin biliyormusun?
Geçmişini Bilmeyenin Geleceği alsla Olmaz Yazık sizlere.. Ataturk kelımesının ne anlama geldıgını ılk once öğrenin sonra.. Tartışmaya Girin.
hyr terbiyesizlik değil benimki de hani böyle ilahlaştıranlar filan var hatta ama benim içinde o kadar önemli değil
Sevmek zorunda değilsin tabikide, ama herkesin her görüşüne saygı duymak zorundayız sen saygı duy yeter.. ;) Benimde çok sevdiğim söylenemez ama senin gibi takdir ederim bazı özelliklerini.
bende saygı duyarım vatan için yaptıkları filan ama çok sevmem yani saygı duymak önemli sevmek zorunda değiliz bence
Sevmeyebilirsin ancak saygı duyacaksın.
saygı duyuyyorum zaten duyulması gerektiğinede inanıyorum
Aynen.
bizi yorgo olmaktan kurtardı cnm. hiçmi sebebin yok sevmen için. allahın bir hediyesi o
saygı duymak zorunda degilsin
ben sevmiyorum
+1 aynen
saygıyı karar veremediğim için duyuyorum zorundalıktan değil aslında
Dünya üzerindeki herhangi bir insani sevmek zorunda değilsin. Haliyle Atatürk'de buna dahil.
saygi duyacaksin tabiki
onu tabiki yapıyorum burada vatandaş olan herkesinde saygı duyması gerktiğini düşünüyorum
cok buyuk bir lider di, şu an sen burada yziyorsan onlarin verdigi mucadele ile yaziyorsun , 3. dunya ulkesi de yasayabilirdin
doğru
dogru oldugunu bende biliyorum :))
Saygı duyuyorum ama Osmanlıyıda unutmamak lazım
Saygı duyman yeterli bence.
sewmeme sebebin nedir?
tam anlamıyla seviyorum ya da sevmiyorum diyemiyorum. öncelikle sorduğunuz için teşekkür ederim bu çoğu kişinin yapmadığı birşey..
ben tarihe meraklıyım osmanlı eserleri kaynakları okuyabilmek istiyorum ama olmuyor doğru latince dilimize daha yakın ama ikisi bir arada verilebilirmiş.. şimdi diceksinizki öğrenebilirsin buda doğru ama ben dil öğrenme açısından çok kötü durumdayım küçükken almış olsaydım şimdi biliyor olurdum.. ben tarihimi okuyamayacaksam nasıl atalarımın devamı olabilirim?
bak şöyle söyliyim sana atatürk dinsiz biri diyolar atatürk dinsiz olsa neden sawaslarında o kadar ilahi güç ona yardım etsin? ve mason diyolar mason olsa şeriatı bırakırdı şeriatla yönetilen üllkelere bak ne haldeler afganistan pakistan filistin? iranı ayır iranda şeriat geleli çok olmadı şeriatla yönetilen ülkeler yeniliğe karsı ve güçsz ama cumhuriyet güç demektir? dünyanın en büyük gücü çin ve sovyetlerdi? ikiside kominist devletler sovyetler dagıldı rusya oldu ama hala çok güçlü çünkü cumhuriyet war özgürlük war? hangi aşırı dindar üüllke dünyada güçlü?
ilahi güç belkide elinde Kuranı ile şehit olan askerlerimize yardım etti. bunu böyle açıklayamayız.
şeriat onların adı şeriat tam anlamıyla şeriat değilki o dini istedikleri yöne çekebiliyorlar adı şeriat oluyor şimdi burada suç şeriat ta mı insanlarda mı? ayrıca şeriat demek Allah ın kurallarıdır.
cumhuriyet ve şeriat asla bir tutulamaz Allah ın kuralları doğru uygulandığı sürece bütün yönetim birimlerinin önüne geçer. asla din ile başka bir yönetim kıyas edilemez bunu asla kabul etmem.
aşırı dindar dediğimiz ülkelerde gerçek din mi var yoksa insanların kullandığı din mi var iyi dikkat edin.
sizin beyniniz yıkanmış arkadasım hernese iyi günler
düşünmek bazen beyin yıkanmasıdır. haklısınız
yani?
ya bak ilahi güç falan deyip adamı günaha sokmayın. elbette imanın gücü mehmetçiğin üzerinde etkili olmuştur ancak şöyle ilahi güç yardım etti yok bulut indi hayır hayır ermişler geldi falan... bunlar cehaletin imgesidir, göstergesidir. sana orada olan, ilahi midir bilmem ama mucizeyi söyleyeyim seyit onbaşının o mermiyi kaldırmasıdır. rıfat komutanın şişmiş namluyu dişleriyle yerinden çıkarabilmesidir. nusret mayın gemisinin kurduğu mayınlardır. ve unutmayın ki çanakkale kazanılırken, İstanbul düşüyordu...
Saygı duy ama sevmek zorunda değilsin tabii ki
Saygı duymak zorundasın sevmekse kendi tercihin
Şöyle diyim masonlari sevmem
Saygı duyman yeterli
hani bazıalrı tutturur ya sevmek lazım diye ondan sordum herkes seviyo mu diye
Ben seviyorum başkalarının düşünceleri beni ilgilendirmiyor
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil
Rahat ol ;)
Bende sevmiyorum :D
Yoo ben sevmiyorum
G yerine P yazmışsın düzelt onu
Ahuahauajjaja baya iyi laf
kimseyi sevmek zorunda değilsin özgürüz sonuçta :)
doğru :)
Bende rte yi sevmiyorum
Sen tam yolunu kaybetmisin.
Hayırdır
ilgisiz yorumun sorumu doldurmuş neyse önemsiz
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil
Ben sevmem
Atatürk'e tapıyorum sen sevmeyebilirsin özgürsün
Sevme ama saygı duy
sebep?
:))
Hayır.
Sevmiyorum.
Neden bazen?
değil
HİÇ SEWMEM
Saygi duysan yeteeer