Gizli Üye(25-29)+1 yılBana aynı evde oturalım dedi ben istemedim. evlendikten sonra eşimle oturmak sohbet etmek, romantik takılmak isterim. rahat olmazdı. yattigim kalktığım saate karışırdı. telefonla rahat konuşamam sürekli dinler ve evimin düzeni sadece benim olsun isterim. iyiki de oturmamışım. ayni apartmandada bunun gibi olmasa da benzer sorunlar olur bence. gelin burda yiyelim burda yatalım filan. misafir gelse onlar kim der. hatta bir anımı anlatayım. kayinvalidemle evimin uzaklığı 10 dk. bı gün kayinvalidemgile eltimler geldi. kucukte bebeği var , oturduk bir süre ben gidiyim işlerim var dedi kaynanam tamam kızım git sen dedi oda gitti. anne bende kalkayim yorgunum, evi toparlamam lazım dedim ne işin var evde görende evde ağlar bebek kaldı filan diyor. sanane be kadın evime gitmek için izin mi alicam demek istedim. olmuyor yani yakında da.
22 Yorumla- +1 yıl
Hiçbir şey denmesin mi yhu size
Cevap sahibi+1 yılYok onun derdi oturmam değil. is yaptırmak. bana ağaç dikelim arkada toprak var iki metre neredeyse onu yayalım diyor. ben nasıl yapayım altı tane oğlu var. hicbir gittiğimde sohbet edemem hemen bir iş kitler. zaten çok yoruluyorum işte nasıl yapayım bide onu. kafami yastığa koyunca gidiyorum. bisey demesin değil anlayış göstersin. iyi kötü her işini yapıyorum evimde de oturmayayim mi?
En İyi Cevaplar
+1 yılBugün gördüğüm rüyadan sonra canım kayınvalidemle oturmak, kayınpederimle oturmamaktan yanayım. 😂Rüyada gelecekte ki kayınpederim, gözümü baya korkutuyordu, aynı evdeydik. Aman dedim bu ne? 😯
Neyse efenim tabii rüya hariç, iyi yürekli insanlar oldukları sürece niye oturmayayım tabii otururum.32 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂👌
- +1 yıl
@Karamelaaaa 😄🌸
Diğer konusunda 2b cevap paylaştı. Yani bu biraz da kayınvalidemin nasıl biri olduğuna bağlı. Her şeye karışan, bana ve yaptıklarıma sürekli laf eden biriyse istemem. Ama aksine güler yüzlü ve anlayışlı biriyse belki olabilir. Ben yine de gelecekteki kayınvalidemle ayrı olma taraftarıyım.
21 Yorumla- +1 yıl
Kendi öz annen nasıl biri bu konuda.
+1 yılYoo neden rahatsız etsin ki, ihtiyaçları anında koşarım yanlarına sonuçta annelerimiz ve yaşlılar, kendi anneme yapılmasını istemediğim bir şeyi evlendiğimde eşimin annesine yapamam yapmam.
810 Yorumla- +1 yıl
Olgun hatunun hali bir başka
- +1 yıl
Mantık mantık birazda saygı, başka bir şey değil emin ol :)
- +1 yıl
Bir de güzel olaydın seni kaçırmadım
- +1 yıl
İyi ki güzel değilim mi demem lazım :) bilemedim
- +1 yıl
Tüh de.
- +1 yıl
Tuh
- +1 yıl
@aimpediatrician Sen çok güzelsin, hele ki kalbin daha da güzel.💕
- +1 yıl
@PolyannaElisa abartma yav
- +1 yıl
@PolyannaElisa Senin hayata baktığın penceren bakmaya çalışan birisiyim sadece üreyim ❤
- +1 yıl
😌❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne kendi ailemle nede eşimin ailesinle aynı binada oturmak istemem. Ne kadar içli dışlı olunursa o kadar sorun olucağını düşünenlerdenim. Başımın üstlerinde hep yerleri vardır, saygım sonsuz ama yani o kadar yakın olmak istemem ne kadar iyi olursam oluyum ne kadar iyi olurlarsa olsun en ufak bişi göze batar ben el kızıyım sonuçta ki yeri geliyor ailem bile nazımı çekmiyor. Ben uzakta olma taraftatında olanlardanım
27 Yorumla- +1 yıl
Seni el kızı olarak görenle zaten aynı havayı bile solumak istemezsin.
Sen onu elin anası değil de kendi anan gibi gör ki o da seni kendi kızı gibi göre. - +1 yıl
Güzel, yaş kaç senin
- +1 yıl
25 gibi
- +1 yıl
Tamam fısılda
+1 yılNeden rahatsız etsinki. Zor durumda olsa benim evimde bile kalabilir. Ha esimin ailesi ha benim ailem. Ne farkeder.. bizde bi gun yaslanacaz ne yasaatirsak onu yaşariz. Eşim bebim icin degerliyse annesi de en az onun ladar degerlidir. Yakın olmak fila sorun degil o tecrubeleriyle bana yardim eder yol gosteir. Bende gencligimle gucumle ona yardim ederim. yeter ki sevelim anlaşabilelim.
20 Yorumla
+1 yılEğer kocam ben sabir gosterdigimde ben daha dile dokmeden bunu gorup bana iyi olarak yansitiyorsa , yaptigim hicbir iyi hareketin sabrin bile esim tarafindan takdir gordugunu biliyorsam herseye katlanir insan. cunku o koca açığı her zaman kapatmasini bilir
20 YorumlaEder mecbur kalmadıkça istemem annemle de aynı binada oturmak istemem sürekli beraber olmak kimle olursa olsun illaki sıkıntılar çıkarır gittiğinde misafir olarak gideceksin o da geldiğinde misafir olacak der annem hep😂 en az bir otobüslük mesafe yürüme mesafesi bile riskli
10 YorumlaSevdiğim adam adilse, ki öyle bu dert olmaz. Ayrıca bazi insanlar var, şeker gibidir, sözünde dua, yuzunde nur vardır. Öyle biriyse basimin ustunde yeri var
Bir de cok aksi, cekilmez, art niyetli tipler vardir. Heralde esim bana bunu layik gorup boyle eziyete musade edecek vaziyete sokbaz beni13 Yorumla- +1 yıl
Cok güzel bir yorum. Tüm Türkiye senin bu yorumunu ekol olarak alacak. Bu yorum üniversitelerde ders olarak okutulacak
- +1 yıl
Biz teşekkür ederiz, baştacısınız
- Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvin içine ev kurulmaz..
En az 5 km olmalı arada..45 Yorumla- +1 yıl
Evin içi değil aynı bina diyorum
- +1 yıl
Aynı şey..
Sürekli ''aaa nerdesiniz' diyen bir kaynana cehennemdir hocam. Bir de karın ile annen birbirlerine girdiği zaman ki illa ki olur bu çekişmeler, önünü alamazsın..
Aralarında en az beş km olsun. - +1 yıl
Yav karının mayası bozuksa, kaynana da huysuzsa 100 km ötede de olsa sorun yine çıkar
- +1 yıl
Birbirleriyle görüşemezlerse sorun çıkmaz. Mümkün olduğunca uzak tut birbirlerinden, samimi olmasınlar..
- +1 yıl
Tamam 😅
+1 yılBenim kayınvalidem şeker gibi bir kadın. Aile özelini mahremiyetini bilir o yüzden yaşardım ama tam aksi olsaydı asla yaşamazdım
22 Yorumla- +1 yıl
Maşallah, Allah mesud etsin her daim kıymetli yengecim
- +1 yıl
Bu sefer bir öpücüğü hakettin aferin sinir bozucu olma böyle ol😘
+1 yılSöyle bişey hadsizlik, terbiyesizlik, kendini bilmezlik ya da daha da kötü uğraşlar içine, girmediği müddetçe başımın üstünde yeri var
110 Yorumla- +1 yıl
Kaynanana hizmet eder misiniz
- +1 yıl
Tabiki de annem nasılsa o da odur. Allah korusun insanın eşi ölürse iki taraf içinde geçerli bu onlar sonsuza kadar anne ve babadır. Kendi anne babamız bizi büyüttüğü için, kayınvalidemiz kayınpederimzde eşimizi büyütüp bu yaşa getirdiği için hakları ödenmez. Ne yapsak az
- +1 yıl
Güzel misin
- +1 yıl
Efsane çirkinim 👌
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılKayınvalideyi geç aynı apartmanda kendi annem dahi olsa oturmak istemezdim. Özel diye bir şey kalmıyor bence...
11 Yorumla- +1 yıl
Yatak odana baskın mi yapacak
Ya ben çalışıyorum eşimde çalışıyor yanii ilerde e ne diye aynı binada oturayım ki? Elbette istemem bana ters öyle
111 Yorumla- +1 yıl
Ne zararı var sana
- +1 yıl
Soruyu anlamadın galiba. Aynı ev değil aynı binada diyorum
- +1 yıl
Oğlu senin yüzünden annesini uzaklarda mı bıraksın
- +1 yıl
Erkek kardeşin , abin Yok mu, onlar düşünsün
- +1 yıl
Erkekler sorumludur ilk önce.
+1 yılEğer eğlenceli ve tatlı ise etmez ama sıkıcı ve kısıtlamaya bile çalışan biri ise 100 yıl görmesem umrumda olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Pelin beni durakta beklettin
+1 yılHoşuma gitmez. Aynı şekilde kendi ailemle de aynı apartmanda yaşamak istemem. Özleyelim birbirimizi tatlı tatlı görüşelim.
13 Yorumla- +1 yıl
Acil ihtiyaçlarınız olduğunda yakın olmak avantaj değil mi. Ya da onlar yaşlandığında, uzak durun tatlı durun mu diyeceksin.
Bu mu senin insafın - +1 yıl
Elden ayaktan düşmüş insan için demedim bu durumu. O zaman tabi ki bakarım.
- +1 yıl
Aferinz elmayı hak ettin. Al bakıyim 🍏
+1 yılHayır etmez. Hayat arkadaşımın annesi sonuçta.
Ama hoşlanmadığım davranışlarda bulunursa da arama mesafe koyarım12 Yorumla- +1 yıl
Hoşlanmadığın davranışlar neler olabilir birkaç örnek vermen mü
- +1 yıl
Karakterimi sevmeye bilir saygı duyarım ama oğlunu göğe çıkarıp sürekli beni demolize ederse kalbini kırmamak için aramıza mesafe koyarım
+1 yılAynı daire olmadığı sürece problem değil. İyi bile olur, en ufak ihtiyacında dibinde bitecek biri olur
12 Yorumla- +1 yıl
İyi aile kızı
- +1 yıl
Ah canım 😂 sağ ol
+1 yıloturmam, rahatsız olurum ama iyi biriyse ve başka gelin yoksa olabilir
241 Yorumla- +1 yıl
Senin yaştakiler hep aynı kafadan,
Ne is. - +1 yıl
yorumu iyi oku, kötü bir kayınvalide ise neden oturup da evliliğime zarar vereyim?
- +1 yıl
Başka gelinden kıstas ne buna sen mi karar vereceksin kocan mı.
Bu nasıl ukalalık. - +1 yıl
senin benimle derdin ne ya aptal mısın başka gelin olunca anlaşmazlık çıkıyor hangi devirde yaşıyoruz
- +1 yıl
Senin gibi aksi huysuz melanet olursa her şey çıkar. Huahk tü.
- +1 yıl
seni kaale almıyorum
- +1 yıl
derdini biliyorum senin
- +1 yıl
Söyle bakayım derdim ne
- +1 yıl
hiç
- +1 yıl
Seni hiç ederim.
- +1 yıl
hahaha derdin ne benimle kuzu senin
- +1 yıl
Benim için dert olamazsın, tipim bile değilsin 😎
- +1 yıl
belli😌
- +1 yıl
Öyle yan duran yüz belli olmayab elastik fantastik kıç pozları ile beni kekleyemezsin tavlayamazsın kandiramazsın cici kuş
- +1 yıl
seni kekleyip kandırmak isteyen kim ezik😂😂😂ayy akşam iyi ne güldüm
- +1 yıl
Hafi hadi ondan mı değiştin berduş resmini ,😅
- +1 yıl
hahaha daha dün farklı bir foto vardı kafama estiği gibi değiştiriyorum defalarca takip isteği attın ve geri çektim etkilemek istesem yapar mıydım ezik😂😂😂
- +1 yıl
hahaha beni çok iyi güldürdün gariban şey😂😂😂
- +1 yıl
Şu aşağıdaki @boncukcukk varya 10 basar 100 çeker.
Hey yavrum hey
- +1 yıl
kıyaslamadaki amaç ne😂
- +1 yıl
Düşük level olduğunu hissetmen, sıcağı sıcağına 😅😅😅😅😅😅😅😅
- +1 yıl
beyin düşük level olmasın da😌
- +1 yıl
Traaa 🐄 Hepsi seninkinden iyi.
Baktıkça içim açılıyor titretiyor..
Sen ise bakınca erektil disfonksiyon oluyorum - +1 yıl
hahaha ayy komik şey senin gibi abaza her şeye titrer😂😂
- +1 yıl
Bir sana titremedim ne kadar vasatsan 😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
dert oldu ondandır😂😂
- +1 yıl
Beleşe versen yine istemem 😅
- +1 yıl
haha veren kim dünyada ki en son erkek sen olsan vermem yine de😂😂😂
- +1 yıl
Yav şu sohbet burda yanlış yerlere gidiyor başka odaya geçek 😅
- +1 yıl
hadi oradan ezik takip attın yine nolduuuu😂
- +1 yıl
Şş tamam, çocuklar duymasın 😅
- +1 yıl
konuşma benimle 0 engel olsun istiyorum yapma
- +1 yıl
Gel la küsme şaka yaptım
- +1 yıl
git ya her yorumda kırıyorsun beni sonra şaka yaptım gel diyorsun
- +1 yıl
Yav aşk olsun takılıyorum sana, senin köpeğin olsun şuradaki saplar.
Fıstık gibisin - +1 yıl
hıı şimdi de affetirmeye çalışıyorsun
- +1 yıl
Ya bitanesin sen seninle başbaşa kahve içelim gel,
- +1 yıl
hayır
- +1 yıl
Seni bekliyorum.
- +1 yıl
bekle taş ol
- +1 yıl
Sen bilirsin, resmimi atacaktım
Hayır etmez aksine daha iyi olur ama huyu da önemli şimdi
16 Yorumla- +1 yıl
Çok agresif biri
- +1 yıl
Güzel misin
- +1 yıl
Göreyim
Asla oturamam bu kesin ve net asla olmaz gelicekteki eşime duyrulur 😂
15 Yorumla- +1 yıl
Selo senle geçim zor lon🐸
- +1 yıl
Off yavrum benim ys. Karım olsana
- +1 yıl
Ben Polat Alemdar, mevzu mu var
Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aynı evde kaldım, sorun etmedim, bugün ayriyim eşimle ama annesi gelsin basının üstünde yeri vardır
17 Yorumla- +1 yıl
Resmi olarak boşandiniz mi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Boşanma sebebi neydi
- +1 yıl
Çekirdek alıp gelim😁😂
- +1 yıl
Oo sinema var, @nilayaz koş kanka patlamış mısır kap gel
- +1 yıl
Bileydim etiket yapican yorumu kapatmazdım 😁😂
- +1 yıl
:D Ee anlatsana ne oldu
Etmez neden etsin evler ayrı olduktan sonra bir sakınca görülmez uygundur, olabilir yakın olması hem oğlu hem gelin tarafından da faydalı olabilir, ailenin zararı olmaz faydası olur daha çok.
10 Yorumla- Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s +1 yılKaynanaya göre değişir. Sivri dilli, her şeye burnunu sokan biriyse bi düşünürüm ana yardıma da ihtiyacı varsa otururum. Ben genel olarak ailelerle aynı binada oturmak istemem
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAslında rahatsız etmez.. Ama işte herkes olduğu yeri, mesafeyi bilmeli ki rahatsızlık oluşmasın
23 Yorumla- +1 yıl
Sıkıntı yok ya halledilir
Cevap sahibi+1 yılÖyle ise değil aynı bina da başımın üzerinde yerleri var
- +1 yıl
Yaş kaç senin
+1 yılhoşlandığım çocuğun annesi ölmüş, ama yaşıyor olsaydı aynı binada oturmak isterdim
30 Yorumla
+1 yılKayınvalidemin kişiliğine bağlı vezir de eder iyiyse yardımcın da olur kötüyse rezil de eder. Ama ben iyi de olsa yakın olmamayı tercih ederim.
10 YorumlaAslında kişiliğine göre seçerim iyi biriyse anne gibi yaklaşıyorsa neden olmasın ama cadı kaynana tarzında biriyse benden uzak olsun
10 YorumlaBeni rahatsız eder sadece kv değil kendi ailemle aynı binada olmak da rahatsız eder bence en az yarım saatlik mesafe uzaklıkta olmak gerekiyo göz gözü her gün görmesin yani
19 Yorumla- +1 yıl
Senin Her gün görmen gerekmiyor. Oğlu görsün yeter.
- +1 yıl
Aynı binada olunca fazla mı yakın oluyor
- +1 yıl
Anladım, yalnız şunu dipnot düş, yarın kendi oğlun olsa yanıbaşında olsun isteyeceksiniz
- +1 yıl
Sana bağımlı olan oğlun değil sen olacaksın. Hele ki 65 sonrası m
- +1 yıl
Niye ne güzel konuşuyoruz. Niye hemen parazitlendin
Eğlenceli bir soru sormuşsun, bravo! Bence şimdiki kızların yüzde 90'ını rahatsız eder. Etmez diyenler de aynı ev olmadığı için öyle der..
10 YorumlaDiğer konusunda 6,4b cevap paylaştı. ne kadar uzak o kadar iyi..
aynı şey kendi ailem içinde geçerli..10 Yorumla
+1 yılBen istemezdim kendi aileme de eşimin ailesine de çok yakın olmak...
10 Yorumla
+1 yılFazlasıyla rahatsız eder artık yol geçen hanı olur hiç gelemem
10 Yorumla- Diğer konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEdebilir. Aynı şekilde eşimin annemle oturacağını sanmıyorum
10 Yorumla
+1 yılHayır tabikide kaynanaşkımsuyla birbirimize kek getiricez kokmuştur diye ufing hayaller📿📿😏😏
10 Yorumla- Diğer konusunda 703 cevap paylaştı.
+1 yılYoo hayır aynı ev olmadıkça yakın olması hoşuma gider tabi anne ruhuyla geldikçe
10 Yorumla
+1 yılYaaaa Allaham ya koyduğu fotıya bah 😍😇 bunla kalırım kanka
10 YorumlaBana destek çıkıyorsa benimle iyise evet anlaşamıyorsam hayır
10 Yorumla
+1 yılYapan var mı bunu cidden. Ekstrem bir durum yoksa kabuk etmem. Hayatımızın içinde sürekli kocamla mı evlendim yoksa kayınvalidemle mi olur yoksa
15 Yorumla- +1 yıl
Aynı binada olmak diyorum aynı yatak odasında olmak değil
- +1 yıl
Evliliğini yönetiyor aynı binadaki kaynanalar falan yatak odanda olsa ne olmasa ne. Ne evlilikler duydum annesinin sözünden bile çıkmayan annesi isteyene kadar karısına çocuk yapmayalım diyen
- +1 yıl
Dostum, adam annesinin kuzusu olduktan sonra ayri şehirde de olsa ayni.
Herkes bir değil bir de o var - +1 yıl
Ya eğer anlayışlı birisi ise ve öyle daha iyi olacaksa neden olmasın. Ama evlenene kadar nasıl olduklarını anlamak pek mümkün olmuyor. Yine de duruma göre değişir
- +1 yıl
Aynen öyle duruma kişilere göre çok değişik
Aynı evde istemem ama aynı binada isterim
Hatta çok isterim.11 Yorumla
+1 yılKayınvalideye bağlıdır bu kötü bir kaynanayı kim ister
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle. Aslında en ideal cevaplar bu yönde;
İyi bir kayınvalide iyi bir anne demek
+1 yıloz annemle bile arada atişiyoruz bazen bir birimizi cidden anlayamiyoruz bence bu kayinvalide problemi abartilicak bisey deyil yani anne annedir iletisim sorunu herkesle ola biliyo eger kendi anneni seviyisan eşin olacak şahsin annesinde sevmelisin tabi bazi anneler kiskanc ola biliyo buda iletisimi zorlastiriyor o da ayri bi konu neyse
00 Yorumla
+1 yılHayır tam aksine mutlu eder aynı yerdeyiz bütün işleri ona yaptırırım😂🧐
114 Yorumla- +1 yıl
Utanmaz gelin.
- +1 yıl
Ne yapayım hep onlar yaptırıyor 😂
- +1 yıl
Şaka maka bir yana sorun yok ya eşimin annesi benim baş tacımdır 😊ama aynı ev haricî
- +1 yıl
Bekâr mısın
- +1 yıl
Evet tabii ki 😂
- +1 yıl
Evlilik için daha çok erken
- +1 yıl
Güzel misin
- +1 yıl
Bu nasıl soru? Anlamıyorum
- +1 yıl
Ne var normal bir soru, @Haylazzponçik anormal bir soru mu sence kanka
- +1 yıl
Asıl soru sen iyi misin?
- +1 yıl
Çok şükür, sen nasılsın
- +1 yıl
İyiyim iyiyim Allah'a şükür Allah iyilik versin knk sana
- +1 yıl
Sağol kankican sana da
- +1 yıl
Pardon şaka olabilir misin 😂 ama tuttum seni bak çok iyisin neyse hayırlı akşamlar
+1 yılKayinvalidemlede olsun annemlede olsun yakın oturmayi tercih etmem ama bir ihtiyaçları varsa bakmam gerekiyorsa otururum sorun etmem
00 YorumlaTabikide etmez oda eşimin annesi ister ayni evde olalım yinede etmez onu kayınvalide gibi degil anne gibi görmek gerek kendi anneme veya ilerde bana yapılmasıni istemeyeceğim bir şey bu
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAramızda dağlar varrrrr.. Dağlar olsun aramızda istemem yani
15 Yorumla- +1 yıl
Hmm evlimsin ciddenn 😍
Cevap sahibi+1 yılEvli değilim ama evlenirsem yakın olsun istemem
- +1 yıl
neden ya hzldn ciknmi bi
Cevap sahibi+1 yılHayır
- +1 yıl
Bise sorcm be
Gizli Üye(25-29)+1 yılKayınvalidem bana iyi davransın ben onu baş tacı ederim yeterki bana iyi davransınlar. Otururum hemde onlarla aynı binada.
15 Yorumla- +1 yıl
Sen de ona iyi davran olur mu
Cevap sahibi+1 yılZaaten davranırım işte diyorum bana iyi davransın ben onu baş tavı ederim.
Cevap sahibi+1 yıltacı*
- +1 yıl
Yaşın kaç
Cevap sahibi+1 yılBeynim yaşımdan olgun onu diyebilirim
eder uzak olmalı başka bir sokakta mesela
24 Yorumla- +1 yıl
Ne zararı var sana
- +1 yıl
Öyle deme. Ya ona muhtaç olursan
- +1 yıl
ben kötü bir şey istemedim kayın valideme nasıl biraz uzak oturmak istiyosam kendi anneme de öyle hiç bir zaman saygısızlık yapmam ve ayriyetten her zaman onlar için yardıma giderim benkendi ailemden biliyorum yakın olunca sorun çıkıyo ailemde sorun çıkmasını istemediğim için kendi fikrimi yyazdım
+1 yılBen otururum gerekirse beraber aynı evdede otururuz sıkıntı yoK çünkü ben kayınvalide adayımı çok seviyorum
30 Yorumla
+1 yıltanrı korusun asla olmaz çekemem kaynana falan
28 Yorumla- +1 yıl
Hayda, kaynana yiyo mu seni
- +1 yıl
evet beyin bırakmazlar ben oglu evlendiysem anasını niye görmek zorunda mıyım
saten evlenmicem - +1 yıl
Oğlun senle evlendi diye anasını bırakmak zorunda mı
- +1 yıl
hayır bırakmak zorunda degil kendi görüşsün ben görüşmem
- +1 yıl
Tamam, yaşın kaç senin
- +1 yıl
bana karışcagına eminin sonra ogluda kaynana tutucak ugraşamam
- +1 yıl
Cok mu huysuzsun
- +1 yıl
lise son gidiyorum
- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEder asla kabul etmem
16 Yorumla- +1 yıl
Kendi annen de mi olsa
- +1 yıl
Benim annem karışmaz ama kaynanam yuvamı bozdu bide yakın oturursam evliliğim 1 yıl sürmezdi
- +1 yıl
Boşandın mı
- +1 yıl
Oğlumdan seni ayırıcam diyen insanla aynı oturulmaz
- +1 yıl
Nişanlıydım ailesi yüzünden ayrıldım
- +1 yıl
Ohoo kanaraymış o kadın yav. Tepele geç
+1 yılRahatsız etmez aksine memnun olurum
19 Yorumla- +1 yıl
Vay arkadaş ya bu cevabi en son beklediğim kızdın. Şaşirttin
- +1 yıl
Ee yemeği birinin yapması gerek kendi ailemden uzaktaysam aynı binada oturmak iyi olur 😂
- +1 yıl
Vay üçkağıtçı vay 🐸
- +1 yıl
Ne yapayım ya yaban ellerde tek başıma çocuğu bakmama falan da yardımcı olur 😀
- +1 yıl
Söyle bakiyim senden memnun olacak 3 huyun ve senden memnun olmayacak 3 huyunu say
- +1 yıl
Memnun olacak 3 huyum;
Saygım
Imm
Imm başka bir şey bulamadım 😀
Memnun olmayacak;
Tembelliğim
Uyuşukluğum
Bazen huysuzluğum ama ona huysuzluk yapmam heralde - +1 yıl
Şu @cekicigirl35 denen varoş senin kör tırnağan olamaz ay parçası 😅❤️
- +1 yıl
Tenk yuuu ama kavganıza beni karıştırmayın 😀
- +1 yıl
Şş dur çaktırma kız şimdi erken menopoza girecek kahrından 😅😅😅😅
eder Allah göstermesin
14 Yorumla- +1 yıl
Neden, kaynanan şirro mu
- +1 yıl
Neler yapıyor
- Diğer konusunda 918 cevap paylaştı.
+1 yılAynı binada sorun olmaz bence
18 Yorumla- +1 yıl
Kaynana seni temizliğe yardıma davet etse gidee misin
- +1 yıl
Giderim sonuçta evlenirken anne baba 4tur diye kabul ediyoruz. Benim annem gibi olmuştur artık yemeklerini bile yaparım
Kaynanana 'ne kadar saygılı sevgili olursan oglu seni o kadar güzel sever - +1 yıl
Seninle evlenelim hemen
- +1 yıl
Zamani var😂😂
- +1 yıl
Hayds yaşın kaç :d
- +1 yıl
O değilde cevaplar fena atarlı okudumda😂
- +1 yıl
Sorma ya hayır diyenler hep liseli jenerasyon
- +1 yıl
Ergen akllari
Hayır kaynanası onun annesi gibi görmezse kaynana da seni kızı gıbı gormez
Senin kocan senin anneni anne gibi görmezse annen için oğlu olmaz damadı olur el gibi
Tek taraflı haklı gösterme çabası
Kaynanadan kaynanaya farkeder iyiside var kötüsüde
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel.
Evlenmeyi düşünmüyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Düşünürsen de vazgeç. Kimsenin ocağını batırma
+1 yılHayir. Otururum. Sonucta ev farklı
13 Yorumla- +1 yıl
Ya seni dinlerse alttan
- +1 yıl
Binalar sağlam ajajsk.
- +1 yıl
,😀
+1 yılRahat edemem. Oğlunun başının etini yiyemem öyle
15 Yorumla- +1 yıl
Ciddi misin sen ya
- +1 yıl
Burnundan getircem. Dunyayi dar edicem ona
- +1 yıl
Vay alçak köfte
- +1 yıl
Vay Arap vay 😅
+1 yılNasıl biri olduğuna bağlı
11 Yorumla- +1 yıl
Ağzı dualı biri.
- Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnlasiyorsam Bizimlede yasiya bilir sorun olmaz
15 Yorumla- +1 yıl
Yaş 44 mü abla
- +1 yıl
Op ablanin elini😁 Evet ablasi
- +1 yıl
Abla bana güzel bi hatun ayarlasana ya
- +1 yıl
Zor ablasi ya Gonul isleri🙄
- +1 yıl
Tüh abla ya kız kalmadı.
Nasıl biri olduğuna bağlı
11 Yorumla- +1 yıl
Nasıl biri olmalı
+1 yılRahatsız eder insanın bir özeli kalmaz uzak olan herzaman tatlıdır 👍🏻😅
20 YorumlaHayır etmez aksine daha iyiolur herseyime gelir bende onunkine giderim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKocam Avusturalyalı Avusturalya'daki evimiz apartman değil Türkiye'de de benim ailemin evinde kalıyorum şu an burda bile rahat değilim neyseki kendi evinde öyle şikayetlerim yok şükür ki
10 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 