Uzun yolculuklarda tercihim hep koridor olur. Belki iniş kalkışta manzaram olmaz ama istediğim zaman kalkar dolaşırım, en azından bir ayağımı uzatma şansım olur vs. Koridor tarafı özellikle uzun boylu insanlar için cam kenarından çok daha rahattır aslında uçak yolculuklarında.
O yüzden 2 saat ve üstü uçacaksam kesinlikle koridor alırım.
Eskiden hep cam kenarı isterdim ama yaşadığım bir olaydan ötürü artık koridorda oturmayı tercih ediyorum.
Olay şu aslında bindiğim otobüs tıklım tıklımdı, klimalar çalışmıyordu ve cam kenarında artık için daralmaya başladı ve birisi de bayılınca dedim bir daha geçmem cam kenarına ama bu ikili koltuklar için geçerli
Hayır ya bir kaç kere buçuğa bindim dört kez ya da beş kez filan cam kenarı iyi oluyor yani orta koltukta oturmak eziyet eziyet eziyet başka bir açıklaması yok uzanamıyorsun uyumak yok insanların gözü önündesin kafanı koyacak bir yer yok dışarıya bakamıyorsun ışıklar kapanıyor karanlıkta kalıyorsun rezillik
Ben uçakta acil çıkış istiyorum genelde bacaklarım agzima girmiyor orada bir tek koridor cam kenari farketmez. Otobuste cam kenarı kesinlikle o ayaga bacaga degme olayı beni ifrit ediyor