"Herkesle aram iyi olsun" diyen insanlar samimi mi?

İlla ki hepimizin hayatı boyunca bu tip insanlarla karşılaştığı olmuştur. "Amaan herkesle iyi olayım, herkes canım ciğerim" tarzında falan..

Bu tür insanları samimi buluyor musunuz cidden?
Herkesle aram iyi olsun diyen insanlar samimi mi?
Samimilik ile uzaktan yakından alakaları yok.
Evet, samimidir ve iyimserdir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Herkesle aram iyi olsun" diyen insanlar samimi mi?
Cevapla