Sadece paraya deger veriyorlar ikiside
Insanlari kendi cikarlari icin kullanirlar
Sonra islerine gelmeyince seni arkadan onden kotulerler
Nefret etmiştim. Amcamın karısı. Anneme olan hatalarını gördüğümde nefret ediyodum zaten. Benden önce doğacak olan kardeşimi yanlışlıkla veya kasıtlı öldürmüş. O zaman o benim için bitmişti. Ölen bebek erkekmiş. Ve sana çok tuhaf gelicek ama ben o ölen kardeşimi her zaman hayal ediyorum. Abi diyorum. Her gece onun için ağlıyorum. Dua ediyorum. Çok zor. Kendisinden önce doğmadan ölen kardeşini düşünen sadece ben miyim acaba. Ölmedi sanki. İnşAllah cennette ona ebedi şekilde kavuşurum.
Insallah 😘 ama benim abi denilen kisi kucuklukten beri bize kan kusturdu
Bizi it yerine bile saymiyor yeri geldimi
Allah yardımcın olsun kardeşim. İnşAllah abin ve karısı düzelir ❤
Benden uzak Allaha yakin 😒
Bana kan kusturdular
Yinede tsk ederim 😊😊❤️
Rica ederim kardeşim❤
Bu arada ne yaptılarki sana , bu kadar nefret ettin. Söylemek istersen söyleyebilirmisin
Aslinde guncellemede bellirtim azicik..
Allah yardımcın olsun kardeşim❤
Sen onlara iyi davran yinede onlara benzeme.
Konusmuyorum onlarla
Sen bilirsin kardeşim🙁
Yapacak bisey yok
Kimsenin degistigi yok
Karakter ayni
Inan sadece bu tarafin huzuru kaciyor
Kimseye bisey oldugu yok
Zarar geliyor diye uzak kaciyorum
Cunku onlar degismez
Haklısın kardeşim. Sana zarar veren kişilerden uzak dur❤
😊😊❤️
Ettim ve öldü o
Kim😒
Yaşım 17-18 Ken çalıştığım yerde biri vardı 27 yaşında bizle çok uğraşıyordu. Onun yüzünden işi bile bıraktım. Ama herkes bilir o derece nefret edip küfür ettim. aradan bir kaç ay geçti. Kanser olup öldüğünü duydum herkes ağın tuttu dedi. ve onun gibi insanlar yaşamasın zaten
Diyorum ya kotuluk yapanin yanina kalmaz
Hani nefret ettiğim çok insan olmuştur ama bu başka bir nefret. Dedim gebersin gitsin keşke öylesinin hepsi ölse. Benim genelde ahlarimda tutar bu yüzden fazla insanlar samimi olmam heleki akrabalarım falan selam dahi vermem. İlahi Adalet var kalbin temiz ve sen hakli isen Allah bir şekilde veriyor cezasını.
Karisi bana iftira atti ben Allaha havale ettim
O gundur bu gundur basina gelmiyen kalmamis
Allah yanlarına bırakmasın. İftiranın.. kul hakkı yemenin. Kimsenin yanına kaldığı görülmemiş.
Ben kotu niyet beslemedim kimseye
Ben kendimden eminim
Kendinden emin sen kalbinden eminsen boşver gerisini Allah bir şekilde çıkartır. bak ben son iliskimden ayrildim. Haklı sebeplerim vardı. Kıza attığım sadece bir tokat olmuştur onun vicdan azabıni bile çektim. Ama onun bana yaşattığıni Allah' gene ona verdi o bir tokat ona atılması geç kalmış bir olaydır.. evlendi ayrıldı hergun dayak yemiş dedim ilahi adalet herzaman var hak edene hak ettiğini veriyor yardan
😒😒Dunya kotu
İnsanlar kötü. Bak sorun ne biliyor musun ahlaksızlık arttı herşeyin sebebi para ve bu uçkur peşinde koşan insanlar yüzünden dünya böyle. Ruhlarina kadar işlemiş pislik insanlar var. Sen iyi isen kötü sen olursun.
Iyi insanlarin kiymeti neden bilinmiyor
Gozum tok
Kimsenin kotulugunu istiyen biri degilim
Bilinmez bazen biz canımız yanınca bende bundan sonra kötü olacam diyoruz can çıkıyor daa huy çıkmıyor. Bende istemem kötülüklerini . hani bir söz var sana ah etmiyorum ama Allah selânı versin diye. Bende öyleyim ahım yok ama bana bu hayatı acı kılan seven olanlar ölsün
Neyse fazla meşgul etmeyim sizi kısa sohbetin ve iyi kalbin için teşekkür ederim
Ben tsk ederim 😊😊
Ne demek ricaederim saygılarımla 🙂💛🍫
😊😊Iyilik kazanacak
Sen iyi ol. Kötülerin g. Ötüne koy gitsin..🙂🤭🤭ben iyi yâda kötü bakmıyorum artık uzağım herkesten
Açım ben 😞😭😭😭😭🐰
Bende kaciyorum insanlardan😂😂
Açım ben ya 😭😭 kahvaltı yaptın mi sen🙄
😀😀
Neden güldün kiii🙄🙄
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
☺️💛💛🍫🍫
Cevap
4Cevap
aile bireyleri. yansin kaileler su veren itfaiyenin hortumunu...
😒😒
evet ettim enerjisi bana ters gelmiştir ve ya tipini beğenmemişimdir sadece
😒😒
😒🤮
Kim mesela
Tipi beni hic ilgilendirmez ben daha cok karaktere bakarim😀
'öylesine'' nefret etmek için fazla detaya bakıyor gibisin
Ya ben bu iki insandan nasil nefret etmiyimki
Biri sozde abin.. It yerine saymiyor bizi
Karisida asilsiz seylerle gelip iftira atiyor millete yalan yanlis
Var mesela teyzem dedikodu iki yüzlülük çıkarcılık fitne fesat ne ararsan var
Baya yakinmis teyzeyse eger
Gecmis olsun
Etmedim. Hicbir duygumu israf edemem
Kani bagi var bide annem oglu diye seviyor en buyuk oglu diye, ama ben öldugunde cenazesine bile gitmiyecem
Büyük konusma
Sevmiyorum nefret ediyorum.
Benim babamda kardesiyle küs gitti
Babama yanlislari oldu
Bende küs gidecem oteki tarafa
Anladım. Hayırlısı
Evet hayirlisi ellimde degil küsluk iyi bisey degil ama kalbim cok kirik
Kucuklukteb beri bize kan kusturdu
Allaha havale et
Zaten oyle yaptim cunku ben cidden kotu niyey beslemedim kimseye.. Kotuluk olmasin niye karisina hediye bile almistim.. Ama bir zaman sonra bir olayi anlamadan dinlemeden gelip yuzumuze gulup ekmegimizi yedikten sonra.. Hakkimizda atmis tutmus yazilari okudum sok oldum 🧐
Arkamizdan anlamadan attip tutmus.. Yuzumuze farkliydi
Resmen iftira atti kocasida destek cikiyor herturlu
Ben insanlardan nefret etmem nefret bi duygu insanı yorar nötr kalırım hiç tanımamış gibi davranırım
Akrabalarım arasından birisi var oda benim için aynını düşünüyor olabilir
Demek anlasamiyorsunuz
Cok zor bir durum Allah bize sabir versin
Benim umrumda bile değil ki şirketim var iki üniversiteyi de dereceyle bitirdim Antalya'da heryerde sözümüz geçer zaten bundan dolayı nefret ediyorlar ite kaka para vererek dahi sağlık meslek lisesini bitiremeyen bir cocugy var sonradan oğlu oldu Allah şifa versin inşallah hasta doğdu ama inşallah duzelir
Ya cidden insani sinir ediyorlar herturlu
Sanki cok iyi bir insanlarmis gibide
Milleti elestiriyorlar😂😂
Insallah duzelir
Oldu tabi,
Dogrudur
Malesef hayatımıza girebiliyor öyle kişiler, en iyi durum sakin olmak oda zor ama olduğu kadar
Kan bagida olsa ant ictim cenazesine bile gitmiyecem
Biktim ya onlardan surekli huzurumuzu bozuyorlar..
İçin sığmaz, benimde soğumjyor
Yemin ederim sildim defterden
Kucuklukten beri bize kan kusturuyor
Kendi yetmiyor bide karisi cikti
Oda onun kopyasi 😂😂
Aile den biri sanırım 😅
Abi denilen zat 😀
Abim gibi gormuyorum sanki benim gozumde bir yabanci bile daha yakin ondan
Anlıyorum
Etmedim
O duyguyu yasiyan bilir 🧐
Evet var çok kişi
Ben bu bahsettigim iki insani cidden hafizamdan silmek istiyorum 😄
Ben de nefret ettıklerımı hic tanımamış gibi beynımden yok ediyorum başka türlü katlanılmıyor bu hayat 😂
Ya bir insan abisinden bu derece nefret edermi 😒
Ben de 2 sene konuşmamıştım abimle ama seviyordum hata yaptı, olabiliyor hayatta böyle şeyler insan kan bağı olan kişilerden de davranışlarından dolayı nefret edebiliyor
Ya benim bahsettigim insan bize deger vermiyorki it yerine bile saymiyor
Neyini seviyim oyle birinin
Sevme bos ver abin ve karısı yokmuş gibi davran herkesi seviceksın diye bi kural yok muhattap olma
Aynen..
Hayır.
Naptilar
Insanlara deger vermiyorlar
Sadece paraya deger veriyorlar ikiside
Insanlari kendi cikarlari icin kullanirlar
Sonra islerine gelmeyince seni arkadan onden kotulerler
Takmaaa
Bazen dusunuyorum ben mesela abimin tam tersiyim.. Kendi kendime diyorum boyle biri nasil cikmis bizden
Kimse birbirine benzemiyor ki
Evet
Q😊😊
😊😊.
Ee napiyorsun 😊
Kucuklukten beri bize kan kusturdu
Cenazesine ilerde gitmesem olurmu
😊😊
Sen bilirsin
Benim babamda kardesiyle küs gitti
Yanlislari oldu
Amcam ruyama geldi baban beni af etmiyor dedi
Doğrudur 😊
🤔🤔. T
Noldu😊
Hayat yordu😒
Ahaha daha gençsin yorulma
Insanlara biseyler anlatmaktan
Onlarla ugrasmaktan yorulduk 🧐
Ben de öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar