Siz hic hayatinizda birilerinden ölesiye nefrer ettinizmi?

Ben nefret ettim ölesiyle.. Sozde biri abi denilen sahis (yuzunu bile gormek istemiyorum o derece nefret ediyorum o adamdan) boyle biriyle kan bagim olamaz benim..

Bide karisi.. Onlarin ikisinin yuzlerini bile gormeye tahammulum yok.. 😂😂Tencere kapak...
Güncellemeler
+1 yıl
Insanlara deger vermiyorlar
Sadece paraya deger veriyorlar ikiside
Insanlari kendi cikarlari icin kullanirlar
Sonra islerine gelmeyince seni arkadan onden kotulerler
Siz hic hayatinizda birilerinden ölesiye nefrer ettinizmi?
Cevapla