Genellikle çoğu türk kızı yüksek egolu düşük statülü ve Avrupa ortalamasının altında bir IQ'ya sahip yurtdışında tanıdığım (Erasmus'da ve Work and Travel'da) çoğu kız sizden daha nazik ve kendine çok daha fazla bakıyor spor yapma kültürleri var giyim tarzları çok daha oturmuş. Tabiki de Türkiye'de istisnalar var ama bir kaç tane abaza size yazıyor diye neden egonuz tavan yapıyor onların aklıyla değil libidolarıyla hareket ettiğinin farkında mı değilsiniz yoksa?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yav bırak bu ayakları. Önüne gelen 31ci gelip burada "gizli"den yazıp kızlarımıza sallıyor. Haklı olarak yüz vermemişler bu salağa, bu da ağlıyor.
Senin gibi aamguard'lar da burdan pirim yapıp Türk kızı düşürme derdinde :D Yaşın olmuş 38 ne işin var KS'de :D
Aamguarding'le prim yapıyorum KSde işte, sen dedin.
Her türlü senin zırlamandan iyidir
Ulan cevaplarına baktım da yaşından başından utan sanal seksten tut her türlü cinsel aktiviteler üzerinden KS'de ki kızlara yürümüşsün. Sorunun sebebi galiba senin gibi erkekler :D Neyse Haziranda şu koronadan dolayı uçak seferleri izin verirse İngiltereye dönüyorum izole olacam sizin gibi tiplerden :D
Hmm. Acayip bir sırrımı açığa çıkardın, açık profilimden bakarak. Sence bunları saklıyormuş gibi bi halim var mı?
Sağlıklı bi erkek gibi sen de "kızlar bana bakmıyor, pis türk kızları" diye zırlayacağına, o elindeki rulo mendili bırak, yürü
Ulan peçete stoğunu bitirdin ülkede nasıl rulo kağıtla sileceğim gözyaşlarımı :D
Çok düşündün mü bu muhteşem mizahi ifadeni?
Yoo gayet spontane bir şekilde yazdım. Sana iyi düşünmeler ve bol şanslar ama sana söyleyeyim böyle buralardan yalamakla düşmez o kızlar biraz sokaklara in caddelere çık ve cesaretin var ise yurtdışına :)
Ağlayarak olmuyo mu?
Yeterince dersini aldın bence uzatma :D
Yurtdışına hiç çıkmadım
Bak birader bu tarz cevap vermek istemezdim ama cidden tanımadığın etmediğin bir adama kızlara yönelik hakaret de etmediği halde "31" ci diye yaftalayıp niyet okuman doğru bir hareket miydi sence? 7 tane Avrupa ülkesi görmüş anadili gibi ingilizce ve orta düzey italyanca bilen birine diyorsun bunları bir de. Tamam ağlayıp sızlayıp kızlara sallayanlar da vardır KS'de yeniyim ben pek bilmiyorum buraları lakin ben gördüğüm durum tespitini ve avrupa ile türk kızları arasındaki karşılaştırmayı yaptığımda düşündüklerimi yazdım sadece. Durum maalesef bu, istesen de istemesen de. Hayırlı geceler...
Evet 31cisin. Ve mızmızlanıyorsun. Bi de koskoca adama neler diyorsun :)
Hayatında tek başarın yurtdışına çıkmak sanırom
Bana ni de CV gibi sunuyorsun djjdfk.
Bana ne dil bilmenden senin. Ben de Fransızca ve ingilizce biliyorum. Jeoloji mühendisiyim. Hepimiz 31ciyiz. Ben sadece senin gibi zırlamıyorım
Sağ elinle mutluluklar ne diyim o zaman :D
Ben artık seçme ve seçilme hakkını bıraktım
Kendi halimde takılıyorum
Son kısımda haklısın, biri güzelsin dedğinde inanmıyorum mesela, çünkü ben kendimi beğenmiyorsam ve başkası beğeniyosa, bu iyi amaçla değildir, niyeti farklıdır
Haklısın, burda bile pembe renge yazıyolar, nefes alsın yeter mantığı var
Makyaj yapmak ve bakım aynı şeyler değildir
Majyaj yapmam, 4 saat güzel görünücem diye cildime bu kötülüğü yapmam, ancak canım isterse mutlu isem yaparım, başkasını memnun etmek ya da beğendirmek için değil
Türk erkeklerinin de çok parlak olduğunu iddia edemeyeceğim 🤦🏻♀️
Yazdığım şeyi anlamamışsın maalesef, seçilen taraf olduğunuz için Türk erkeklerini ihtiraslarınızdan ötürü kuklaya çevirmenizden bahsettim, kültür seviyeniz okuduğunuzu anlamadığınız için bir kez daha kendini belli etti.
Offf tek bir cümlemle kültür seviyemi tespit etti. Süpersin vallahi
Profil fotoğrafındaki yıkık şahıs da senin kafandaki "Bad Boys" Türk erkeği profilini tasvir ettiği için sen de standartlarıın belli ettin :)
Diyecek pek bir şeyin yoktu herhalde profil resmimdeki şahıstan vurduğuna göre...
Okuduğunu anlamayan birine ne söyleyebilirim ki?
Neden bu kadar 'bakımsız ve kültürsüz' olduğumuzu sormuşsun. Bunu bağladığın saçma şeyi görmezden gelerek çok da farklı olmadığınızı dile getirdim 🤦🏻♀️ Okuduğumu anlamadığımı çıkarman çok can sıkıcı
Bende sana diyorum ki Türk kızları ve avrupa kızları arasındaki fark Türk erkeği ile avrupa erkeği arasındaki farktan çok daha fazla. Meseleyi anlayabildin mi? Bunun sebebini soruyorum sana 7'nin üstünde Avrupa ülkesi gezmiş biri olarak soruyorum.
Aynen katılıyorum bu kadar erkekleri söven abaza diyen kızları yine askerde erkekler koruyo mesela çok ilginç
Yani şöyle bana bakma benle muhatap olma ama beni de korumak zorundasın
Biraz yanlış bakmışsın
@diskriminant_e neden sence nasıl?
Vatani görev ve meslek bu
Sırf o kızlar var diye anan bacın diğerleri de esgeçmiş olursun
Doktorlar nasıl katil de olsa birini iyileştirmek zorunda ya , onun görevi o, yargılamak değil, nasıl insan olduğuyla değil, sağlığıyla ilgilenmek ve onu iyileştirmekle yükümlü
Böyle bak
Yoksa binlerce belki milyonlarca kötülük yapan insan var
Öyle düşündüğünde işin içinden çıkılmaz bi hal alır
@diskriminant_e tm da aşk işlerine böyle yansıyor, bence şöyle fakir erkekler askere gider 6 ay yapar zengin gider 1 ay yapar kızlar 1 ay yapanla evlenir 1 ay yapan kuğuldur dışarda öbürleri garson olur bu 1 ay yapana hizmet eder ve kızlarda bunlara gitmez
Yani 5 ay askerlik yapmamak için 30 bin tl para verecek erkekle işim olmaz , k bkma
@diskriminant_e reele bakıyorum ben bu ülkede çoğu erkek %50 asgari ücretli 6 ay gidenler onlar geldiklerinde yine kız mız olmuyo hayatlarında belki görücü usulü olursa anca öyle ama diğerlerine kız yağıyo bizim ülke sahtelik üzerine kurulu erdem karakter hikaye tecrübelerime göre öyle düşünüyorum
Nasıl kızlarla beraber oluyosunuz anlamıyorum. Ben mi yanlış bakıyorum hayata? ya da yetiştirilme tarzım mı yanlış? Bilemiyorum
sorun şu ki, onu bunu boşverin. Kendi hayatınıza bakın, hayatanıza aldığınız kişi öyle değilse, gerisinin önemi yok
@diskriminant_e yok sen doğru yetişmişsin de o yüzden garip geliyo devir artık değişik ben zaten hiç kızlarla takılmam gördüklerimi söylüyorum 😄
Bende erkeklere takılmıyorum, ama site tanımak için yetiyor
@diskriminant_e öyle, benimkisi daha çok alt düzey yaşamamla alakalı mesela şu an spor salonundan barlardan çıkmayan zengin çocuğu olsaydım muhtemelen bunları yazmazdım çünkü kızlar bana gelirdi 😄ama öyle değilim işte o 6 ay yapan iş bulamayıp garson olanım
Bana nedense vücut yapan erkekler itici geliyo, midem bulanıyor o kasları görünce, karınca gibi, değişik
@diskriminant_e Allah Allah genelde sevilir ama sen farklısın belli oluyo biraz da hüzünlüsün gibi
Neyse, iyi geceler, uyusam iyi olcak
@diskriminant_e iyi uykular kendine iyi bak
🙋♀️
@diskriminant_e 😊
Dediklerinin aynısı yurtdışındaki erkekler için de geçerli yalnız
Yurtdışı tecavüz oranları azımsanamayacak kadar var ve Türkiye'de erkeklerin statüleri olsun maddi durumları olsun kendilerine verdikleri özen olsun spor, saç bakım vs. şu an itibariyle Türk kızlarının çok daha önünde. Prof. avukat, öğretmenlik, doktorluk gibi saygın mesleklerde de erkeklerin hegamonyası var erkekler çok daha nitelikli Türkiyede kızlardan kusura bakma :(
Kdjdldjdd aynen kanka bira göbeğinle victoria secrets mankenlerine bakarak mı söylüyorsun bunu sen kendi iq na bak mk
Hayatımda alkol ve onun muadili ürünleri hiç tüketmedim. Çevrende bomonti filtresiz erkekleri de barındırmamanı tavsiye ederim zira bilinçaltına işlemiş :) Hayatımda da hiç göbeğim olmadı şükür 10 yaşından beri takım sporu olsun bireysel sporlar olsun sporun içindeyim :D
Aynen canım çevremde hep öyleleri var :( Ya sen ne hakla bakımsız ve kültürsüzsünüz diyebiliyorsun vücudunu geliştireceğine kafanı geliştirseydin keşke biraz.
Universty of Birmingham'da Tax Law master'ı yapan biriyle konuşuyorsun. Üstelik bu kişi anadili gibi İngilizce ve orta seviye İtalyanca biliyor. Kim daha çok beynini geliştirmeli bir daha sorgula istersen, o beyin varsa eğer :)
Yurtdışında üniversite okuduğun için beynini geliştirmiş olduğunu mu düşünüyorsun lol. Şu soruyu soran Oxford, Cambridge, Brown, Princeton, Yale falan okusa ne yazar.. 2 değil 12 dil bilsen de kendini yetiştirememişsin acı ama gerçek.
Ayrıca kendi egonu tatmin etmek için kafanda genellemelerle soru yazman da ayrı komik. Avrupadaki ve Türkiyedeki tüm kız popülasyonunu araştırdın statülerini, egolarını, kültürlerini hatta Iq testlerini yaptın çünkü. Ki diyelim ki yaptın ve ortaya gerçekten de senin kafanda yarattığın bu sonuç çıktı. Kimsenin sana statü, iq ya da kültür borcu yok. Ego mastürbasyonuna devam edip etmemek sana kalmış.
Evet bu yüzden.
Abazalığınıza ağlayın.
Spor yapma kültürü dedi ya 😂😂 ok tamam
Kusura bakma ama takım sporu veya bireysel spor olsun aktif olarak erkekler 3-4 adım daha önde kızlardan bunu MacFit'e bir kez bile göz ucuyla baksan anlardın zaten kimin daha çok spor kültürü var. Gitmediğin için belli etmişsin kendini yani tezim doğru :D
Ey dolu insan spor kültürü nedir bana açıklar mısın engin rüşd'ün ve bilgilerinle? :D
Spor kültürü demek sporu müsabık ve profesyonel olarak yapmasa dahi (yani bu işten para kazanmasa bile) hayat kalitesini arttırmak bedenine olan saygısını pekiştirmek ve üzerine giydiği kıyafeti yakıştırmak için vücuduna ve sağlığına dikkat etmektir. Maalesef ki ikisi arasındaki farkı bilmiyorsun :)
Şaka yapıyorsun değil mi?
Bunu anlamanı beklemek şaka gibi bir şeydi evet şaka yapıyorum :)
Anlamayan kim acaba cidden
Maalesef bu soruyu soran kişi :D
Bence de soruyu soran kişi 👌🏻