Kayınvalideyle kendini savunmak için yüksek sesle konusmak saygısızlık sayılır mı?

Bu sabah gercekten sinirlerim çok bozuldu. Kayınvalidem bizle kalıyor. Ve ben bu sabah gec uyandim çocuk sabaha kadar uyutmadi bebegim dis cikarma dönemin de oldugu icin beni gercekten cok zorluyor. Her saat başı kalkiyor gece. Uyuya kalmışim bide hava bozuktu hic günes olmayinca uyuya kalmisim insanlik hali işte. Ama uyandigimda kaynanamin yanina gittim bu ne uyku bi kalkamadin falan dedi. Bütün gece çocukla ilgilenen sanki ben değilmişm gibi bencilce davrandi. Ben gelinmişim erken kalkmam gerekiyormuş. Falan filanda konuştu da konuştu. Haa dedim öyle mi al geceleri sen bi bak bakalim sabahlari uyanabiliyormusun? dedim. Ben robot degil insanım insan gelin olsamda insanım dedim. Cahil bilgiler bunlar dedim gelinler bi rahat nefes alamiyor bu dusunceler yüzünden gelin şunu yapar bunu yapar hangi kitapta yaziyor dedim. Sonra neyse tamam dedim. Odama cekip gittim. Bunlari deyince bana saygısızlik yapti dedi arkamdan. Hayır ben sadece kendimi savundum. Yanlişsam düzeltirmisiniz?
Kayınvalideyle kendini savunmak için yüksek sesle konusmak saygısızlık sayılır mı?
Cevapla