Maddi durumumuz iyi mi oluyor kötü mü?

Direkt konuya giriyorum gerçekten şu an merak ediyorum ve bunu kafama taktım biz fakir mi oluyoruz? Orta düzey mi
? Aklım karıştı hemen maaşımızdan başlayayım 7 bin maaş alıyoruz 3 evimiz var birinde şu an oturuyoruz diğeri köyde birde
kiracımız var. Köyde dedemden kalma arazilerimiz var köyün çeşmesini bile dedem yaptı arılarımız var babam emekli olduktan sonra bu işe girişti normalde enerjisada çalışıyordu. Neyse abim amerikaya yeni gitti orada kendi mesleğini yapmak istiyor evimiz gayet iyi şükürler olsun dublex istediğim her şeyi alıyorum ama
Bazı insanlara bakınca kendimi gerçekten fakir gibi hissediyorum oysaki neden böyle bilmiyorum. Acaba nedeni ne olabilir? Belki de bu aralar fazla yurt dışındaki insanların hayatlarına bakıyorum galiba bu yüzden ayrıca beterin beteri zaten var benden çok çok daha kötü olanlarda var benim merak ettiğim durumumuz gerçekten kötü mü ya da fazla zenginlerin hayatlarına baktığım için böyle hissetmem normal mi? kardeşim moleküler biyoloji ve genetik okuyor mezun olunca bilim insanı olacak inşallah bende tıp 2. sınıf öğrencisiyim sakın yanlış anlamayın ailemi çok seviyorum zaten bu soruyu sormak için kaydoldum yoksa başımı derslerden kaldıramıyorum bile.
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmayı unutmuşum ablamın maaşı 7 bin diğer ablamın 15 bin.
Maddi durumumuz iyi mi oluyor kötü mü?
Cevapla