Annem 37 yaşında ben 18, Annemle kavga ediyorduk. En sonunda bana bağırmaya başladı ve dedi ki. Seni zamanında aldırmaliydim geberesice , yat kalk babana şükret dedi. Bunu dediğine gerçekten inanamıyorum. 2 gün geçti , benden devamlı özür diliyor ama ben eskisi gibi olamıyorum. Ben yatarken geldi çok özür dilerim oğlum sinirle söyledim virt zırt dedi iki saat konustu ama ben unutamıyorum. Annem lisede ingilizce öğretmeni. kendi evladına bile böyle söylüyor diğer çocuklara kim bilir neler söylemiştir.
Neyse annem benim için bitti sanırım. Umarım en yakın zamanda kurtulurum ve onu artık sevmiyorum ben sanırım.
Neyse annem benim için bitti sanırım. Umarım en yakın zamanda kurtulurum ve onu artık sevmiyorum ben sanırım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer