Merhaba..💜Geçtiğimiz günlerde genç, enerjik bir iş arkadaşım Avrupa Yakası dizisinin YouTube ta neden görüntü kalitesinin düşük olduğunu bunu merak ettiğini söylemişti.
Demiş ki neden böyle. Avrupa Yakası daha kaç senelik dizi ki.. Teknoloji o kadar geride değildi. Sonra bir araştırmış ki dizi 2004 te başlamış ve 2009 da final yapmış.
2004 de doğanlar şu an liseye gidiyor diye kendini ne kadar yaşlı hissediyorum deyip morali baya bozuk halde dolaştı durdu.KizlarSoruyor çoğunluğu genç üyelerden oluşan bir platform ancak bazen öyle durumlar olabiliyor ki (anlattığım gibi) kendimizi gerçekten yaşlı hisse de biliyoruz..
funda sert girdi. şimdi ben maradonanın elle attığı golü canlı izledim hatta 9 ingilizi çalımlarken izledim desem sonra naim 190 kilo yu kaldırıken ben tv karşısındaydım özala kuşun sıkılırken de canlı izledik
Bende Cuma günü çalıştığım yerde derece ilerlemesi aldım. Orada 4 yıl boyunca başarılı çalışmanızdan ötürü bir üst dereceye geçmeniz uygun görülmüştür yazıyordu. Daha dün gibi hatırlıyorum işe başladığım günü ne yapacağımı bilmeden gelene geçene soruyordum şimdi yeni atananlar bana sormaya başladı. Zaman çok hızlı akıyor gerçekten
Çoooook teşekkür ederim iyi dilekleriniz için gerçekten çooook mutlu ettiniz beni. Umarım sizinde hayatta gerçekleşmesini istediğiniz her şey gerçekleşir. 😊
ahanda bu resim. bir müşterimin 2 günce bunu ayağa kaldırırmısın deyipte depodan çıkarttığı kasa. Bu ciahz ölü diyorum inatla bana word excel kullanacağım diyor.1999 dan kalma kasayı... CPU yu görünce bir an için yaşlandığımı hissettim desem yeridir... :D :D
90lar 20ler çocuğuyum. Şaşla hissetmeme sebep olan şey biz küçükken karda poşetle kayardık bunu geçen arkadaşıma anlattım bir an kendimi yaşlı hissettim sebepsizce 🙂
2002 yılı. Türkiyem Dünya kupasında 3. olmuştu. Orta 3 e gidiyordum. Dersler iptal, radyodan maç dinliyorduk sınıfça, hocalar da dahil. 18 yıl olmuş. Yaşlanmışım.🤦
Kendi isimi kendim yapıp da başkalarına muhtac oluncaya kadar kendimi yasli hissetmeyeceğim. Allah'tan tek bir duam var zaten. O da başkalarına muhtaç olmadan olebilmek. Çocuklarım bile olsa kimseye muhtaç olmak istemem.
Sevdim dizilerin bitiş tarihi 2010 2012 yılları hep şimdi 2021 olduk ne ara zaman geçti benim annem bir melek dizisi hala internet ten izlerim 2008 de çevrilmeye başlaması baya senelerin su gibi aktını hissetiriyor
Bazen aynaya baktığımda yüzümdeki değişiklikleri fark edince zamanın ne kadar çabuk geçtiğini vr bu zaman zarfında hiç bir şey öğrenmedimi fark etmem beni, yaşlı hissettirme duygusundan daha da kütü hissettiriyor
Avrupa yakası, beyblade, savaş ay, para gibi görünen çikolatalar vardı. Tasolar, futbolcu kartları, deli yürek, kurtlar vadisi, Hugo ve Tolga abi, Nintendo atari. Daha sayıyım mı? 😂
Street fighther, kaptan tsubasa, Mario, tank 1990 Ateri oyunları. Akşam ezanına kadar sokakta oynanan saklambaç ortada sıçan oyunları. Pazar gecesi sineması, şahane pazar. Daha uzayıp gider liste.
Saclarim cok dökülüyor eskiden daha gürdü sanki tirnaklarim da cabuk kırılıyor uzatip oje surmek zorlaştı kilom da 57 in altina dusmuyor eskiden 55 olsam kilo almisim derdim..
Beni yaşlanmaya doğru gittiğimin belirtisi yaşadığım olumsuz olayların tesirinin günlük olması.. Yoksa fazla kafaya takan daha ciddiye alan yıllar bitiyor yavaş yavaş