Son birkaç yıldır sade soda sevmeye başladım. Sanırım bu artık yavaş yavaş yaşlandığımın en net kanıtı 😅 Bayramlarda artık el öpünce harçlık da vermiyorlar 🙄
Gençliğimi doğru düzgün yaşayamadım ki bu hayatta bir tek ben değil diğer engelliler de bizler eve mahkumuz ama ben kendi yolumu buldum galiba diğer engelliler bazıları hiç yürüyemiyor konuşamıyor elini kaldıramıyor ben yine iyiyim ama işte yine de bir yere gezemiyorum bizim kaderimiz bu