Ya bi akıl verin arabada altıma işedim nasıl temizleticem çaktırmadan?

ya bugün akşam arkadaşımdaydm saatin nası geçtiğini anlamamışım.. neyse onun evinden çıktm arabayla eve geliyodm yasakların başlamasına çok az kalmıştı aşırı sıkıştm benzinciye girmek istedim ama girersem belki de saati kaçırıp ceza yerim korkusuyla giremedm. trafik de sıkışıktı yolda giderken artık dayanamadm altıma işedim :( trafikte hem gidiyorm hem bildiğn altıma işiyorum ya çok fenaydı.. neyse eve geldm arabayı bırakıp hemen eve koştm da yarın yıkamacıya vercem ama çiş kokuyo araba adamlar anlarsa napıcam :(( koltuk yerler falan battı. kedim işedi falan desem inanırlar mı?
Ya bi akıl verin arabada altıma işedim nasıl temizleticem çaktırmadan?
Cevapla