Çok uzun süre arabayı yıkamazsak birşey olurmu? kir ve toz gibi pislikler içine sinip arabanın üstüne yapışabilirmi?

arabanın kirli kirli uzun süre kalması aracın dış veya iç yapısına zarar verirmi.. yani içe sinip kalıcı olarak geçmeme ya da çok zor geçme gibi.. mevsimsel farklar far edermi.. neye göre temizlemeli?
çok uzun süre arabayı yıkamazsak birşey olurmu..? kir ve toz gibi pislikler içine sinip arabanın üstüne yapışabilirmi..?
araç bu sedan kasa dizel..

Çok uzun süre arabayı yıkamazsak birşey olurmu? kir ve toz gibi pislikler içine sinip arabanın üstüne yapışabilirmi?
Cevapla