Ablam evlendi ben yalnız kaldım evde ne yapicam, nasıl eglenebilirim?

Sıkılıyoruum, ablama mal mal şakalar yapardım, kafasında yumurta kirardim, sonra saçlarını çekerdim makyaj malzemelerini çöpe dokerdim, sonra o bana bağırirdi ama ben odaya girip kapıyı kilitlerdim cildirirdi falan. Ama geçen mayıs ayında evlendi ablamsız yapayalnızım. Yaşım 18 ne yapicam ben? Kardeşim yok artik benim 😓😭😭 yaa üff , bazen geliyor bize o zaman da şaka yapamıyorum ablamın saçınk çekemiyorum eskisi gibi değil hayat çok çok çok çok kötü.
Ablam evlendi ben yalnız kaldım evde ne yapicam, nasıl eglenebilirim?
Cevapla