Gözetlenmek? Bu kadarı fazla değil mi?

Düşünsenize tek yaşamak amacıyla ailenizden ayrılıyorsunuz ve sırf ailenizin içi rahat olsun odanıza 360° dönebilen sesli kamera takıyorlar. Karşı çıkamıyorsunuz bile. Gece gündüz fark etmeksizin canları istediği zaman açıp bakıyorlar, hatta bazen telefona ihtiyaç duymadan kamera aracılığıyla konuşuyorlar. Yanlız kalmak istediğinizde bu pek mümkün olmuyor. Ne hissederdiniz? Ailenize nasıl tepkiler gösterirdiniz? Nasıl ilerlerdiniz?
Gözetlenmek? Bu kadarı fazla değil mi?
Cevapla