AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
yeter, artar bile birikim dahi yapilir. cocuk olursa cok rahat buyutursunuz
insallah cok sevindim umarım dediğiniz gibi olur
Asgari ücretli ve memurlar geçine biliyorsa sende gecine bilirsin. Yaşamak istediğin hayata bağlı.
cok haklısınız yasam standartına göre değişir
Aslında şukretmek lazım
Ne istekler biter, nede lux
aynen gecen seneye kadar bursla geciniyordum ama cok şükür halimden memnunum
Haklisin
Yeter bence biz 1.500 geciniyosak helede evde kira destekte yok haydı haydı yeter
degil mi şükretmek lazım haklısınız
Hayır 3 çocuk stardına göre bakılırsa , durum 5 - 6 bin lira olması lazım.
ya okadar da cok olabilir ama artık gecinmek zor
Usulsüzlüklerden yolsuzluklardan dolayı 15 yılda 5 katlanan enflasyon. daha niceleri.
cok haklısınız hocam bir sürü sebep var aslında
daha azınına aile geçindirende var, yaşam şekline bağlı, bazılarına 10.000da yetmez
degil mi hocam cok haklısınız
aynen hocam, insan kendini ona göre ayarlıyor bir noktadan sonra
aynen hocam oyle gercekten
Yetiyor bo*unu çıkarmasak, Ülkemizde 500-600 'le geçinen insanlar var, ALLAH hepsine yardım etsin.
amin hocam yerine göre bir harcama yapmak lazım
Biz 6 kişiyiz ve 2000 tl ile gayet rahat geçiniyoruz dostum
doğrudur eskiler nasıl yapıyor degil mi...
babam ogretmen 3700 tl aliyo evimiz iyi 2 kardesiz arabamiz orta seviye geciniliyo ama iste istedigin zaman bir seyi alamama durumu oluyor arada bir bir maas daha olursa cok rahat olur.
işte ilerisi için yetmeyebilir bunu demek istiyorum ben
evet cocuk olunca sıkıntı olmaya basliyor biraz ozellikle okul , dershane , ozel ders , universite masrafi varsa onun haricinde rahat:)
ozamam evliliğin ilk yılları güzel ondan sonra sıkıntılı :)
aynn :)) zorlanicagini dusunuyosan fazla cocuk iyi degil :))))
kısmet ya bakalım kaç tane olur :)
2 bin liraya 3 kişi gayet güzel geçindik zamanında çok şükür
degil mi insallah bizde de oyle olur
çalışan kadın olsa daha rahat olur
daha çocukların olacak üni ye gidecek
düşünmüyor degilim ama kısmet kim çıkar karsımıza belli degil ki
tabi doğru
Kardeşim gerizekalı misin sen millet 850 tl ile geliniyor sen 3.500 diyorsun
keske hakaret etmeseydin hocam paraının az olamdığını biliyorum
Kardeş madem biliyor sun akla kayda değer mantıklı bir soru sor millet seni ciddiye alsın
hocam herkesin kendine bir yasam stabdartı vardır yeri gelir 500 e gecinirsin yeri gelir 5000 bile yetmez
Yasadigin yere ve harcamalarina bagli.. bizim burada o parayla kralsin valla
bende küçük sehirde yasıyorum bakalım evlenince ne olcak onu merak ettim
3500 tl alip gecim skintisindan korkan bir insansin ne diyelim allah gozunu doyursun 1000 tlyede ew gecinenle sukrediyo sen korkuyosun
ama hocam bilemezsin ki senin de ona göre hayatın oluyor degil mi ben cok zorluk cektim ama evlenince nasıl olur bilmiyorum zaten amacım onu öğrenmek
Her seyin en iyisini almak zorunda degilsin ya bir insan bir tabak yemeklede doyar bir oda dolusu yemeklede ona gore ayarla maas iyi
tamamen evleneceğim insana baglı cok şükür savurgan biri degilim
ya bazıları sacmalıyor o parayla araba alan tanıdığım var 3 tane çocuğu var ev araba aldı
aynen katılıyorum size neden olmasın belki ilk basta zor ama zamanla olur
tabi olur
bizim ülkenin sorunu bu amk. kimisi 5bin alır kimisi 850 lira asgari ücret. bu ülkede şuanki fiyatlara görü asgari ücret en az 1,500 Tl olmalıdır.
asgari ücret cok az gercekten katılıyorum size
asgari ücretin 950 tl olduğu ülkede geçinenler varsa bu paraya rahat rahat geçinilir...
degil mi hocam baktım eşim olcak insan az diyor hemen asgari ücreti söylicem :)
yetmezmi lan hödükk asgari ücret ne kadar bilgin var mı mkk
savruk biri değilseniz
eşinin çalışmasına bile gerek yok :)
yok degilim :) degil mi gerek yok ama kısmet tabiki :)
:) hayırlısı olsun
Dalga mı geçiyorsun yoksa baska bir ulkede mi yasiyorsun
gercekten türkiye vatandasıyım :) inanın art niyetim yok bekarım evlenince nasıl olur merak ediyorum
Walla bekar gibi yasamazsan gayet yeter yani evliyken :)
sanki bana da öyle geliyor bekarken daha cok mu harcıyorum ne:)
Walla zaman tasarruf zamanı yoksa bankanın tasmasini alirsin boynuna :)
:) aman allah korusun banka işleri ters :)
Bilmem artık senin biteceğin is
yok yok dikkat ederim
Benim sevgilim polis 3000 alıyor evlenince calısmak yok diyor sence biz gecinebilir miyiz?
ben biraz daha fazla alıyorum bende size soruyorum :)
Bence zor ama imkansz degil :)
ya daha düşük maasla insanlar geciniyor siz kadınlar da biraz kanaatkar olun :) bak herkes iyi diyor siz az demişsiniz işte bende bundan korkuyorum
millet 1000 tl ile geçindiriyor
haklısınız ama sizinde geliriniz fazla ise ona göre harcama yaparsınız
tabiki ama her türlü geçinirsin bence
birazda hemcinsinize baglı o az bulmasında :)
sana 6000 tl vereyim ama 18 saat çalışacaksın çokta rahat geçinirsin
tam anlayamadım :)
nerede yaşadığına bağlı.
küçük bir sehirde yasıyorum
küçük şehirse yaşarsın. kiralar da ucuz olur, ulaşım da kolaydır. yaşayabilirsin bence.
zaten büyük sehirlerde baya zor olur farkındayım
kaç kişilik bir aile bu iki kişiyse olur
bekarım daha :) hani evlenince ne olur onu oğrenmek istedim.. misal 2-3 cocuk diyelim
şehirde önemli İstanbul da çok zor
yok ya İstanbul degil cok şükür :)
neresi :)
mardin :)
olur olur :D
:))
Hayatı çok lüks yaşamıyorsanız kafidir..
yok ya oyle lüks bir yasam tarzım yok
2 kardeşiz biri yolda :) 12000 le geçiniyoruz
12000 cok degil mi ya :)
1200 pardon bir sıfır fazla yazmışım :D
aslında fark ettim de garantilemek istedim :) aynen ben neyin kafasını yasıyorum ama amacım nabız yoklamak daha bekarım evlenince nasıl olur merak ettim ondan fikrinize basvurdum
:) geçinilir ya hiç dert etmene gerek yok bence
:) degil mi cok haklısınız cok sagolun cevap için
Yaşadığın şehre ve semtine göre değişir.
anadolunun küçük bir sehri diyeyim
Küçük yerse geçinirsin bence ama yine de değişir, artvin de küçük ama pahalı :) ordan birileriyle tanışıp onlardan bilgi alman daha iyi bence.
Ama yine de ulaşım kartı vb.. derken yol paran çok olmaz, küçük yer olduğu için çoğu yere yürüyerek gidersin, şehirde ova türü şeyler varsa pazarını ucuza halledersin, ama verimsiz biyerse pazar türü şeyler pahalı olur vsvs...
aynen benim o yönden cok giderim olmuyor işte evlilikte nasıl olur bilinmez
Valla yuva kurucaksınız gerekirse eşin de sıkıcak dişini.
aynen hocam haklısınız oyle yapmak gerekir
Ev eşyalarını aldığınızda zaten borçları bitince rahatlarsınız :) Allah mutlu etsin :)
allah razı olsun zaten evliliği hallettik mi tamamdır :)
:)))
:))
İstanbul'da yaşıyorsan yetmez kardeş :)
yok ya ne istanbulu orda calısmak istemedim :9
O zaman türkiyenin her yerinde krallar gibi yaşar keyif yaparsın :)
degil mi hocam İstanbul dısında heryer olur :) yorum için cok sagolun
Büyükşehir ve diğer illerde yaşayan biri olarak yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ama 3500 yeterli başlangıçta hemde fazlasıyla.
anladım hocam cok sagolun söylemeniz yeterli
Ev kiraysa iki cocuk varsa olmaz arkadas
yok ya sorun olmaz diye düşünüyorum belki ek iş yaparım belli olmaz :)
Yaşadığınız yere bağlı.
küçük bir sehir
Yeter herhalde.
umarım yeter cevap için tsk
Bence yeter Soma'daki işcilerimizi unutmayalım :(
cok haklısınız insanlar hangi sartlarda calısıyor...
Malesef
İstanbul gibi bir yerse zor zuzu ^^
yok ya cok şükür İstanbul degil anadolunun küçük bir sehrinde memurum :)
Yetmeyebilir kadinda calissin
bakalım karsımıza nasıl biri çıkacak :)
Çok iyi bir hayat zor tabi..
yani normal bir hayat olsun da
Yok cok az ac kalirsiniz
anladım ne demek istediğinizi :)
Yeterince acik yazmisim demek :)))
aynen baya iyi kısa ve öz ben anladım tebrikler :)
Yani sükür et
gercekten şükrediyorum daha düne kadar bir bursla geciniyordum
tamam tamam :)
:))
Dalgamı geçiyorsun insanlarla.
size oyle geliyor olabilir saygı duyarım düşüncenize
Harcamalara dikkat edersen yeter
aynen oyle insallah eşim tutumlu biri çıkar :)
inşallah :)
:))
yeter ne batarsın ne çıkarsın
banada oyle geliyor hocam normal bir hayat olur ancak
Her şey şükürle alaka yoksa geçim olur...
aynen hocam cevap için cok sagolun
Sizde sağolun bu arada hayırlısı olsun sizin içinde...
sagolun sizde insallah sizin içinde hayırlısı olur
Yeter bence harcamasını bilirseniz
zaten asıl mesele o
allah bereket versin. hayrını kaçırmasın yeter.
amin allah razı olsun
Kisiye gore değişir bana yetmez.
aynen herkesin standartı farklı
İle ve yaşam tarzına göre değişir.
aynen hocam lüks bir hayatım yok ve şehir de küçük
Yeter artar bile. Asgari ücretle geçinenler var.
degil mi hocam haklısınız
yaşadğın şehre ve nasıl yaşamak istedğine bağlı
aynen zaten olay bu
araba bile çekersin altına
hadi bakalım insallah ama önce evlilik :)
her türlü geçinirsiniz
insallah hocam
Yeter adam olana çok bile
:) bakalım yetecek mi
650 tl ile ev gecindirenler tanıyorum.
aynen hocam cok sukur buna diyorum ama baksana kızlar 10 bin 20 bin demiş
Dalga geçiyolar yaşlarına baksana :)
galiba oyle :)
Yetmez Ama, Yetmesi İçin Çabalarsan Götürür..
aynen hocam tedbirli davranarak gecimini yapabilirsin ancak
Evet..
20 bin tlye geçinemiyorum napsam dostlar..:D
:) allah yardım etsin
Idare edersiniz kötü olmaz.
hadi bakalım insallah
2 kisi gecinir ama lukse kacmadan kardas
degil mi hocam katılıyorum size
Yani millet burada artislik yapiyr bekarim 2300 memur maasim var 2 kisi evde kaloyorun 700 tl ye geciniyorum 1600 tl bankada birikimde konyada yasiyorum kirada oturuyorum ayreten yani kim gecinmez 3500 e kirada bile olsan yine gecinir insan
aynen hocam amacım nabız yoklamak yoksa 3500 iyi bir para farkındayım
Yani kardes bunlarin cogu. d calismayan eve ne kadar para geliyor gidiyor bilmeyn ibsanlar
yani hocam sanki biz cok lüks içinde yamamıs insanlarız ama gercek olan seylerde var bizim kurumde evli arkadaslar var ve cogu şikayetci halinden borcu olan da var
olabilir ama harcamalarınız nasıl?
şimdi bekarım ilk basta ailem için harcadım artık biriktirmeye calısıyorum malum evlilik masrafı cok :) 2000 ni tutarsam iyidir :)
birsüre biriktir düğün masrafları falan çok borca girmezsin en azından
aynen amacım o zaten kimseden para almadan düğün masraflarını karsılamak
umarım istediğin gibi olur :))
cok sağolun iyi dilekleriniz için sizinde hersey gönlünüzce olsun :)
Amin
Çaya 5 lira ödersen yetmez
:) cok dogru
keşke bizde o kadar alsak
umarım sizde bir o parayı alcak işi yaparsınız
çöpçülük yapioz biz 2bin tl aliyoz
işin kötüsü olmaz hocam artık ekmeginizi nerden cıkarıyorsanız
ew kira değilse belki yetebilir
kira olur ilk basta
ülke geçindiririm ben o maaşla :D
yok artık :) sagolun hocam ne demek istediğinizi anladım
anladıysan sıkıntı yok
yok yok hocam :)
karıya kıza gitmessen yeter panpa
yok ya oyle ayaklarım yok cok şükür :)
3 aile geçinir o parayla
degil mi ben neyi soruyorsam... amacım evlilik için nasıl olur insallah öyledir
Yeter tabiki
insallah oyel olur cevap için tsk
Bana göre az. Yok gecinirim diyorsan yeterli
ya bana yeterli geliyorda evlenince nasıl olur bilemem
Evlilik zor is knks :) herşey masraf. buda erkeğin işi :)
zaten onun için sordum hocam :) zor oldugunu biliyorum
Bana göre aylık en assagi 10.000 şart :D bu devirdeki kizlarda farklı eskilerdeki gibi de değil :))
insallah öylesi karsımıza cıkmaz ne diyelim :)
Hahah :D
:)))