boşuna dememişler ''cahil dostum olacağına akılı düşmanım olsun''.
Ne suçum vardı Allah'ım?
Ne suçum vardı Allah'ım?
iyi de Allah'ın burda hesabı yok... cevap arıyorsan Allah'a başvur ;))
allah ın burada sözü geçmiyor diyorsun öyle mi?
hayır :) Allah'ım suçum ne diyorsun ya Allah ile buradan irtibata geçemezsin diyorum... :)
neden allah şu içimden geçenleri yazılı olsa bile bu sanal alemde yazdıklarımızı görüyor. neyse daha fazla uzatmayayım...
suç oluşabilecek nedir açıklamadan nasıl cevap vereyimki
bende açıklamaman için üstü kapalı sordum. orası bende gizli kalsın
o zaman düşüncelerinle başbaşa yaşamayı seviyorsun
Cevap
2Cevap
her önüne gelene dostum demeyeceksin dost çok farklı birşey bir insanla anca yıllar sonra dost olunur arkadaş , kardeş falan değil bu..
Cahil insandan herşeyi bekliceksin arkadaş cahildir ne yapsa yeridir.
Bir köpeğin dostluğu daha iyidir bir dostun köpekliğinden (che)
yoo o dereceye kadar aşağılamam insanı
uyuz oluom sana :D
Sus be özenti.
hadi be ordan kendine bak...lan nıye arkadaslık teklıfı kbl etmedın ıyıce uyuz oldum :D
;)
Çok doğru bi söz bılgili ınsandan zarar gelmez. Hayırdır noldun?
Bunun en güzel sözü ;) Bazı arkadaşlara gelsin.
Hayırdır sorunun nedir?
n'olduu dost kazığı mı yedin?
hayır hayat kazığı yedim
ne alakası var bunun konuyla
moralin düzelsin gül
moralim bozuk değil herşeye gülüp geçiyorum.
güzel
eyvallah
senin suçun yok genç...
o yüzden hiç düşman bulamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar