Cahil dostun olacağına, çağdaş düşmanın olsun demişler. Siz neler düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Gerçekten bence bu söz doğru.. Hiç birşey anlamayan, etmeyen yanlış düşüncede ilerleyen geri kafalı bir insanla neyi konuşur neyi ölçer tartarsın ki? Böyle insanlarla tartışamazsın bile..
Cahil dostun olacağına, çağdaş düşmanın olsun demişler. Siz neler düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cevapla