Kaynanam bana çok kötü davranıyor, ne yapmalıyım?

Dün akşam kaynanamları bize çağırdım yemeğe. O kadar özendim ki, eşim hatta dedi ne şanslı bir insanım aileme ne kadar güzel değer veriyorsun dedi. Yemekleri koydum masaya, tatlarınıda çok beğenerek.. Bu yemek kötü, yüzünü ekşitmeler, bu yemek soğuk demeler.. Çıldırdım.. Kaynatam hepsini yedi beğendi ellerine sağlık kızım dedi, kaynanam yüzünü ekşitip durdu. Eşimde kızdı yemeklerin nesi kötü diye, diyor ben kötü diyorsam kötüdür. Peçete eline almış televizyon önündeki yerlere sürtüp bizlere gösteriyor toz var bu ne diye.. Ben ne yapıcam dayanamıyorum. Uyku uyuyamadım şu an.
Kaynanam bana çok kötü davranıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla