Abim beni deli gibi kıskanıyor, nasıl normal bir aile oluruz, her şey düzelir mi?

Annem babam hep beni sevdi bana şefkat gösterdi ona gostermedi. Buy yüzden abim hep bana düşmanlık besliyor, sen güzelsin diye annem babam seni seviyor beni ise adam yerine bile koymuyor diyor. Geçen gün eve sarhoş geldi, bende abi bu kadar içme dedim sarıldım beni itti :( hepsi senin suçun Allah uzun ömür versin pislik dedi. Sonra yattı ben ona ne yaptım ki? Bana hep güzel olduğun icin seni seviyorlar beni sevmiyorlar diyor. Geçen gün abim uyuyordu onu çok sevdiğim için başını okşayasim geldi. Çünkü uyanıkken sevgisini ni hissetmiyorum bari uyurken seviyim abim sonuçta insan sarılmak istiyor. Uyandı ve bana hadi ordan git lan sabah sabah dedi. Gittim banyoda ağladım 2 saat. Ben artık dayanamıyorum beni kıskanıyor, her şeyin suçlusu sensin diyor. Annem babam hep bana sevgi gösterdi ona göstermedi bunun farkındayım. Onu anlayabiliyorum ama yeter artık. Her gün içki içiyor, iğrenç bira kokusu evin her yerinde. Babamda serseri it falan diyor ona. Bu huzursuzluk beni çok üzüyor :(
Düzelir
Düzelmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Abim beni deli gibi kıskanıyor, nasıl normal bir aile oluruz, her şey düzelir mi?
Cevapla