Annem babam hep beni sevdi bana şefkat gösterdi ona gostermedi. Buy yüzden abim hep bana düşmanlık besliyor, sen güzelsin diye annem babam seni seviyor beni ise adam yerine bile koymuyor diyor. Geçen gün eve sarhoş geldi, bende abi bu kadar içme dedim sarıldım beni itti :( hepsi senin suçun Allah uzun ömür versin pislik dedi. Sonra yattı ben ona ne yaptım ki? Bana hep güzel olduğun icin seni seviyorlar beni sevmiyorlar diyor. Geçen gün abim uyuyordu onu çok sevdiğim için başını okşayasim geldi. Çünkü uyanıkken sevgisini ni hissetmiyorum bari uyurken seviyim abim sonuçta insan sarılmak istiyor. Uyandı ve bana hadi ordan git lan sabah sabah dedi. Gittim banyoda ağladım 2 saat. Ben artık dayanamıyorum beni kıskanıyor, her şeyin suçlusu sensin diyor. Annem babam hep bana sevgi gösterdi ona göstermedi bunun farkındayım. Onu anlayabiliyorum ama yeter artık. Her gün içki içiyor, iğrenç bira kokusu evin her yerinde. Babamda serseri it falan diyor ona. Bu huzursuzluk beni çok üzüyor :(
Düzelir
Düzelmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
abin düzelmez bence ama bunlardan dolayı onu suçlama annen ve babanda problem çok mu zordu birazcık ilgi göstermek
Keşke azcik ilgi godtersekerdi abim hiç sevgi görmedi, ben göstermeye çalışıyorum o da ters tepiyor
Ailenle konuş bu durumu ona da sevgi göstersinler o da evlat
Çok kez konuştum ya , bir b. k düzelmiyor
abin ayyaş ve sevgiyi haketmiyor gibi duruyo , kardeşin sevmeye gelmiş ne kovuyon be
Ailen cinsiyetinden dolayı yanlış yaklaşmışlar sırf sert olsun, hayatı öğrensin diye ama yanlış yapmışlar keşke az ilgi gösterseymişler.
kiskanclik bir hastaliktir
Haklısın bunun çözümü nedir?
pisikatira
Onu ikna edip de oraya götürmek imkansiz benle muhattan olmuyor, ben ona bir şeyler deyince ya kısa ve sert cevaplar ya da direkt hakaret
kac yasindasin
19
okuyomusunun
Bu sene mezuna kaldım evdeyim
sevgilin var mı
Var
evlenip kurtulsan
Ben evlenip kurtulma çabasında değilim abime üzülüyorum, çok caresiz görebiliyorum, kendisi sert durmaya çalışıyor ama duygusal, geçen abim yatağın içinde hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve bana belli etmemeye çalışıyordu. Üzüldüm yanına yaklaşamiyorum da
hmmmm demekki bir sorunu olmaszin mi
Sorunu benjm sanırım, üstte yazdığım yazıyı okumadın mı?
olabilir evet nerdensin
Manisa
ne yapyiorsun su an
Ünv sınavına hazırlanıyorum
burdamisin
Manisa dayım
Burdamisin ne yapiyorsun
Ünv sınavına hazırlanıyorum bir şey yaptığım yok dedim ya
Garip bi duygudurum umarim aşarsınız
Umarım
Düzelmez.
Çok tuhaf
Ne tuhaf?
Seni kıskanıyor
Evet kıskanıyor, napicam bilmiyorum
İlgisi var mı sana
Hayır hep ters ters bakıyor, her gün içiyor , sarildigimda itiyor beni
Hayatımda ona bir kere bile sarilmadim
Korktuğu için
Neden korkuyor?
Senden
Tamam anladım da sebebi ne?
Merak ediyorsan gel