Biz evleneli 2 ay oldu. Pandemi falan derken ailelerin tanışması falan biraz araya kaynadı. Ben kocamın akrabalarını pek tanımadan evlendim. Yani kocam ailesine hep düşkündü ama evlenince şok oldum ya. Nereye gitsek bir bakıyorum kaynanam da çıkageliyor. Eşim her gittiğimiz yere benden önce onu çağırıyor resmen. Bir de kaynanam nispet yapar gibi “Benim oğlum bensiz hiçbir şey yapmaz.” falan diyor. E niye evlendirdin ki o zaman oğlunu? Ben eşimi bundan nasıl vazgeçirebilirim cidden, kaynanamı görmediğim günüm geçmiyor ya..kaynanam resmen temsili böyle yanımda bitiyor :/
Yeni evlendim, eşim gittiğimiz her yere annesini de çağırıyor. Onu bu huyundan nasıl vazgeçiririm?
Bu durumdan hoşlanmadığını güzellikle ifade et. Sakın kavga çıkarma annen gelmeyecek falan deme. O zaman annesini sevmediğini düşünür senden daha da uzaklaşır. Onu sevdiğini onunla baş başa vakit geçirmek istediğini ama annesi varken bunu yapamadığını söyle. Bir günde başbaşa kalalım lütfen de. O zaman seni anlayacaktır bence.
Annesiyle iyi geçin suratını asma sakın. Herşeyi tatlı dille halletmeye çalış. Erkekler sürekli dırdır yapan bir kadına tahammül edemezler. Kurnaz ol biraz onu istediğin gibi idare etmek senin elinde.
Yani bile bile b.. kun içine atlamak bu olsa gerek. Hadi ben numara yapıldı bana da ailesi kekledi ama sen nasıl tanımadan evlendin ki, hele ki biraz olsa belli olmuş yani. Tabiki de tavrını rahatsızlığını eşinle konuş, az işve cilve ile kendine güvenin olsun, eşinin karar almasını kolaylaştır sonrada biz eşimle baş başa gidicez de kaynanana. Eşini sakın karıştırma sen sadece tepki almamak için başta konuş eşinle bilsin. Sonra gittiğiniz yerlere haber vermemesini söyle gelmek isterse biz baş başa gidicez de net ol. Başta dizginleri ele almazsan boşanırsın, birgün kadının biri böylee demişti dersin.
ay daha 2 ay bide şöyle yıllar geçse sıkılsanız neysede her yere kayınvalide mi gelirmiş ya. huylu huyundan vazgeçmez o artık zor biraz bacım. annesini ona kötüleme yeter. şöyle diyebilirsin eşine aşkım gelsin annenin başımızın üstünde yeri varda ben seninle vakit geçirmek istiyorum vs. gibi
Çüş yani. Oldu olacak sizinle yatsın. Al karşına konuş de ki biz seninle baş başa bir yere gidemiyorsak hiç gitmeyelim daha iyi. Trip at, küs. Bu gidişle kaynanan ipleri ele alirsa bırakmaz ben sana soyluyim.
Sen yanlışlıkla kaynanla evlenmişsin, kaynanla boşan oğluyla çift terapisine git😂😂😂 Eşinle konuş evlilik başkalarının altında yaşamak değil birey olarak kendi düzenini kurmak hayatını yaşamaktır artık heryere onun annesi gölgesinde gitmek istemediğini belirt eğer annesinin çok önemli olduğunu söylerse o zaman ona kendi anneninde çok değerli olduğunu ve eğer onun annesi geliyorsa bundan sonra senin anneninde geleceğini belirt. Mırın kırın ederse zaten boşan onla ablası o daha ana kuzusu yavru o yavru.
Biter, biraz sabırlı olun... Hem tanışmalarda böyle insanlar da lazım. Araya konu laf açaçak.. Hep öyle olmaz, merak etmeyin... eşiniz de sizi kabullenir ve biraz daha sahiplenir aile olursunuz.. Şu aşamada alıştırılıp güdüleniyorsunuz böyle böyle.. Bol şans..
Koskoca adam olmuş evlenmiş ama olgunlaşamamış yazık. Muhallebi çocuğu gibi annesine bağlı yaşıyor. Problemi ona açıkla, eğer yine devam ederse sen de kendi anneni çağır her gittiğin yere bu kadar basit. Hala daha devam ediyorsa böyle biriyle evlilik olmaz zaten bitecekse bu sebepten bitsin
Güzel dille başbaşa birseyler yapmak istediğini söyle eger basbasa güzel bakır geçirirseniz belki sizinle basbasa gitmek ister artık arada bir annesi gelir belki annesi kırılır eder diye düşünüyordur ama kaynananızda düşünmesi gerek ben geçen sefer geldim bu sefer basbasa çıkın dıyebilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gecmis olsun. Bence istemedigini hic belli etme ama kendince bi sınır koyabilirsin. Uzak yerlerden ev tutarak. Belki eviniz uzaklasirsa gitmeyide yoldan dolayi istemez esin. Ama sakın belli etme istemedigini çünkü sana inat yapabilir ve daha cok araniz bozulabilir. Bi bahaneyle kayinvalideden uzak bi yere tasin. Cok uzak olmasada hergun gidebileceginiz bi yer olmasin..
Eşinin akrabalarına gideceksen zaten annesi sen ve eşin gidersiniz kendi yakın çevrene de öyle misal hala dayı teyze zamanla tek gitmeye başlarsınız ama davetler ev ziyaretleri ilk aylar böyle bilmiyorsan bir büyüğüne sor adetleri gelenekleri
Böyle sümsüklerle neden evleniyorsunuz anlamıyorum Evlenmeden önce her şey en ince ayrıntısına kadar konuşulmalı ya Evlendikten sonra dönemiyorsun hatadan
Ooo anneci eşin belli baya bir söylücen yüzüne ben annenlemi evlendim senle iş de oğlunuda kıskanıyor alll kıçına sok oğlunu de böyle bir düşünce siz insanda bana denk gelmişti kurtuldum
Dua et sizinle birlikte yaşayacağım diye tutunmuyor.. çok zor valla Allah yardımcın olsun sende anneni çağır bir süre sonra eşinde cagirmamaya başlayacaktır