Annem sürekli eşimi kötülüyor, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar,

benim problemim annemle ve sizden görüş bekliyorum. 1 yıl öncesine kadar annemle beraber yaşıyorduk ben çalışıp anneme bakıyordum kirayı karşılıyordum sonrasında evlenme kararı aldım ve o dönemde ev sahibimiz evi boşaltmamızı istemişti annemde ailesi ile kalacağını ben olmazsam maddi olarak geçinemeyeceğini söylemişti şu an ailesi ile kalıyor ve bende evliyim 8 aylık da hamileyim. Şimdi sürekli eşimi kötülüyor kocandan adam olmaz , parası size yetmez, tamirden de anlamıyor amacı seni evde hapis etmek sen ev hanımı olacak yaşta değilsin 20 yaşında çocuk bakıcaksın vb… ve sürekli beni bırakıp gittin yarı yolda biraktın beraber yaşasaydık daha mutlu olacaktık evlenecek zaman değildi falan gibi cümleler kuruyor kocamdan ayrılıp çocuğumla ortada kalacağımı söylüyor. Eşimde çok iyi bir insan aileme ve bana karşı hiç bir saygısızlığı yok gurbetten gelmiş bir insan tek başına bize bakmaya çalışıyor bende destek oluyorum bir şekilde idare ediyoruz ama annemin bu lafları beni eşime karşı soğutuyor ne yapabilirim?

Annem sürekli eşimi kötülüyor, ne yapmalıyım?
Cevapla