Merhaba arkadaşlar,
benim problemim annemle ve sizden görüş bekliyorum. 1 yıl öncesine kadar annemle beraber yaşıyorduk ben çalışıp anneme bakıyordum kirayı karşılıyordum sonrasında evlenme kararı aldım ve o dönemde ev sahibimiz evi boşaltmamızı istemişti annemde ailesi ile kalacağını ben olmazsam maddi olarak geçinemeyeceğini söylemişti şu an ailesi ile kalıyor ve bende evliyim 8 aylık da hamileyim. Şimdi sürekli eşimi kötülüyor kocandan adam olmaz , parası size yetmez, tamirden de anlamıyor amacı seni evde hapis etmek sen ev hanımı olacak yaşta değilsin 20 yaşında çocuk bakıcaksın vb… ve sürekli beni bırakıp gittin yarı yolda biraktın beraber yaşasaydık daha mutlu olacaktık evlenecek zaman değildi falan gibi cümleler kuruyor kocamdan ayrılıp çocuğumla ortada kalacağımı söylüyor. Eşimde çok iyi bir insan aileme ve bana karşı hiç bir saygısızlığı yok gurbetten gelmiş bir insan tek başına bize bakmaya çalışıyor bende destek oluyorum bir şekilde idare ediyoruz ama annemin bu lafları beni eşime karşı soğutuyor ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer