KARDEŞİM BANA ÇOK SAYGISIZ NE YAPMALIYIM?

Arkadaşlar ben çok hassas kalpliyim kardeşim cidden çok kalbimi kırıyor o kadar sinir ediyor ki mesela sen benim ablam değilsin seni büyük olarak görmüyorum sen kimsin ki? Diyor yaşım 18 diyor ki yasin büyük ama aklın küçük diyor ben halbuki bulasmiyorum ona en ufak şeye kavga çıkarıyor kendisi 14 yaşında yürü git ben saygıyı senden mi ögrenicem büyüksün diye her şeyi yapabileceğini sanma diyor bana karışma seni ilgilendirmiyo ablam olarak görmüyorum seni diyor bide gelmiş diyo ki canım ya babam bana telefon alacak seninkinden daha iyi bir telefon alacak diyo gülüyor hep egolu konuşuyor ben yaparım ederim sen bugüne kadar naptin ki havasında hanimefendi hep böyle konuşuyor işte ben napmaliyim cidden sabrımı çok zorluyor ve mesela okul hayatıma geliyor konu sana çok laf atan oldu bana kimse atamaz atmadı da gibi şeyler söylüyor laf atmaktan kastım şu ben sessiz saf bir kızdım bu yüzden laf atarlardı kardeşim böyle konuşuyor çok kırıyor ve aşırı sinirlendiriyor ben çok sinirli Bi insanım dua etsin onu doğduğuna pişman etmedim birkaç kez elim titredi dövdüm ağladı fazla dövmedim tabi dedi işte senin gibi insan olmaz olsun inşallah ölürsün orsp falan dedi afedersiniz çok terbiyesiz bana karşı biraz kendine fazla güveniyor her konuda kendisi iyi sanıyor neymiste babam bana istediğimi alır sen kudur diyor küçümsüyor çoğu zaman napicam arkadaşlar yardım edin
KARDEŞİM BANA ÇOK SAYGISIZ NE YAPMALIYIM?
Cevapla