Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅?

Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅
Cevap tam yerinde 😀😀
Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅?
Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅?
Cevapla