Aile & Toplum Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅? Nil_nilnil Takip Et Xper 7 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅Cevap tam yerinde 😀😀 Biriyle sevgili değilsen, arkadaş da değilsen. Flörtten de bir tık fazlasıysan o kişiyle ne oluyorsun 😅😅? Cevapla Flört Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
johnyx Takip Et Master Yaş: 48 , eic 32% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Saçma bir durum açıkçası. Bu durumda iki yabancı oluyor. Alelade barda tanışanların, amacı belli olan bir davranış biçimi.. 1 0 Yorumla
_Серген_ Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl İstemem yan cebe koy oluyorsunuz. Bir yerden haber bekliyorum, olumsuz sonuçlanırsa sana döneceğim manası taşıyor. 1 0 Yorumla
Gizliyimbacım Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Ne olduğunuzu bilmem ama bu bi karakter meselesi 2 günlük konuştuğu da olursun ömürlük konuştuğu da 0 0 Yorumla
kadans Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 963 cevap paylaştı. Çok tanıdık geldi bu durum 🤔 1 0 Yorumla
-2020- Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 590 cevap paylaştı. Eğlence 1 0 Yorumla
oguzhans0303 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. SDM oluyorsun 1 0 Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı. Vakit kaybi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Saçma bir durum açıkçası.
Bu durumda iki yabancı oluyor. Alelade barda tanışanların, amacı belli olan bir davranış biçimi..
İstemem yan cebe koy oluyorsunuz. Bir yerden haber bekliyorum, olumsuz sonuçlanırsa sana döneceğim manası taşıyor.
3 gün sonra konuşma bitiyor
Hoşlanan taraf olunuyor abla
Aynen öyle. Vakit kaybı.
Ne olduğunuzu bilmem ama bu bi karakter meselesi 2 günlük konuştuğu da olursun ömürlük konuştuğu da
Çok tanıdık geldi bu durum 🤔
Eğlence
Oyle bi sey olmadi flortte olmadi
Ne yaptığımı bilmiyor oluyorum
Partner.
dengesiz oluyorum 😁
Arkadaş
SDM oluyorsun
Vakit kaybi