Arkadaşlar aşık olmamanız gerek birine aşık olsanız napardınzı?

Cidden başımdan bir olay geçti bu konuda üç yıl öncesi oldu hata idi evet ben bekardım o zamanlar bazen düşünüyorum neden o hataya uydum diye ve eğer devam etsem daha kötü sonuçlar olabilirdi evet şu an anlamadınız belki ama anca bu şekilde anlatabildim burdan
Arkadaşlar aşık olmamanız gerek birine aşık olsanız napardınzı?
Cevapla